تصویری ندارد

خودآموز عملی IBM SPSS 26

 مولف/مترجم: گروه فنی ترجمک  دسته: آمار و محاسبات, کتاب عمومی  ناشر: انتشارات ترجمک  سال انتشار: 2021  شابک: 9786229658239  تعداد صفحات: 115  قیمت: 7600 تومان  زبان: فارسی  کد ترجمه: ایبوک  سایز فایل: 11.6 مگابایت  Tags: دانلود کتابدانلود کتاب SPSSدانلود کتاب تجزیه و تحلیل داده با SPSSدانلود کتاب راهنمای SPSS |  خرید/دانلود کتاب
 شرح:

عنوان فارسی:     خودآموز عملی IBM SPSS 26

عنوان انگلیسی:  IBM SPSS 26 Learning: A Practical Guide


معرفی کتاب خودآموز IBM SPSS 26: یک رویکرد عملی

در کتاب حاضر استفاده از بسته نرم افزاری IBM SPSS برای تجزیه و تحلیل داده ها آموزش داده می شود و در ۲ بخش و ۱۱ فصل کلیات تعریف متغیر، وارد کردن داده ها، کار با خروجی برنامه و سفارشی سازی آموزش داده شده است. این کتاب به همت گروه ترجمه تخصصی کتاب های فنی مهندسی ترجمک – دپارتمان آمار و محاسبات گردآوری و تدوین شده است.

خودآموز IBM SPSS 26

پیشرفت های فناوری مزایا و معایب زیادی به همراه داشته است. از مزایای پیشرفت فناوری می توان دسترسی آسان به کامپیوتر و امکانات لازم برای تحقیقات اشاره کرد. امروزه ادامه تحصیل در مقاطع عالی تحصیلات تکمیلی راحت تر شده است و پذیرش مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای و تخصصی زیاد شده است.

یکی از پیش نیازهای موفقیت در دوره های تحصیلات تکمیلی، صرفنظر از مقطع و رشته تحصیلی، تسلط بر تجزیه و تحلیل آماری داده ها می باشد. یکی از مرسوم ترین بسته های نرم افزاری مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل داده های پایان نامه و طرح های تحقیقاتی، نرم افزار IBM SPSS می باشد که در زمان نگارش این کتاب نسخه ۲۷ آن به روز است. تجزیه و تحلیل آماری هر نوع داده ای با وارد کردن و پاکسازی و تخلیص داده ها شروع می شود.

در کتاب خودآموز IBM SPSS 26: یک رویکرد عملی طریقه تعریف متغیرها و وارد کردن داده ها، پاکسازی و خلاصه کردن نتایج داده های جمع آوری شده بحث شده است. تلاش شده است که در عین مختصر و ساده بودن محتوا، موضوع هر فصل به طور کامل پوشش داده شود.

مخاطبان این کتاب اساتید، محققان و دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی است. محتوای کتاب براساس راهنمای ارائه شده توسط شرکت IBM برای نسخه ۲۶ نرم افزار SPSS تهیه شده است اما برای کلیه نسخه های تحت ویندوز SPSS از ورژن ۱۶ تا ۲۷ قابل استفاده است و بخش های بحث شده در طول زمان تغییر زیادی نداشته است.

دانلود یک نمونه از کتاب خودآموز IBM SPSS 26

فهرست مطالب کتاب خودآموز IBM SPSS 26: یک رویکرد عملی

فهرست مندرجات کتاب آموزش عملی IBM SPSS 26 که در دو بخش و 11 فصل ارائه شده است.

بخش ۱: آموزش سطح مقدماتی

  1. فصل یک – مقدمه ای بر SPSS
  2. فصل دو – خلاصه کردن داده ها
  3. فصل سه – جداول متقاطع
  4. فصل چهار – رسم نمودار
  5. فصل پنج – کار با خروجی برنامه

بخش ۲: آموزش سطح میانه

  1. فصل یک – ظاهر جداول
  2. فصل دو – صدور خروجی برنامه
  3. فصل سه – کار با دستورها
  4. فصل چهار – ویرایش مقادیر داده
  5. فصل پنج – صرفه جویی در وقت
  6. فصل شش – سفارشی کردن برنامه

دانلود ترجمه کتاب خودآموز IBM SPSS 26: یک رویکرد عملی

برای دانلود ترجمه کتاب خودآموز IBM SPSS 26: یک رویکرد عملی لینک زیر را کلیک کنید.