Press "Enter" to skip to content

تماس با انتشارات ترجمک

تماس با ما

انتشارات ترجمک با مجوز رسمی از وزارت ارشاد اسلامی (پروانه نشر شماره 15032) در این وبسایت به فروش کالاهای خود اقدام نموده است. در صورت سئوال، پیشنهاد یا شکایت می توانید از طریق مجراهای تماس شرکت انتشارات ترجمک با ما در ارتباط باشید. مجراهای تماس انتشارات ترجمک عبارتست از:

کاربر گرامی

لطفا سئوالات، پیشنهادات و گلایه خود را در قالب پیام و از طریق فرم زیر با ما در میان بگذارید. در کوتاهترین فرجه ممکن پاسخ شما به ایمیل آدرس قید شده در فرم ارسال خواهد شد.

آدرس مکاتبه: همدان نهاوند استان: همدان، شهرستان : نهاوند، بخش : مرکزی، روستا: گاماسیاب، روستا: قلعه قباد، محله: خانه بهداشت، کوچه نسترن، بن بست ((سعید افتادگی))، پلاک: 0.0، طبقه: همکف،. توصیه می شود مکاتبات پستی خود را به آدرس نهاوند، صندوق پستی 117-65919 ، انتشارات ترجمک ارسال بفرمایید.

پست الکترونیک: info[at]tarjomac.com یا tarjomac[at]gmail.com

تماس و پیامک: 09181506100

پیام رسان های اندروید: 09181506100

تلفن ثابت: 08133433535

تماس مستقیم با مدیریت انتشارت: 09195950249، 09126404588

اینستاگرام: https://www.instagram.com/tarjomac/

سئوالات احتمالی و پرتکرار برای سهولت دسترسی و جلوگیری از اتلاف وقت کاربران، در گروه های زیر دسته بندی شده است. با توجه به سئوال خود می توانید به یکی از لینک های زیر مراجعه نمایید:

  • حساب کاربری
  • ثبت و پیگیری سفارش نشر
  • ثبت و پیگیری سفارش خرید
  • پرداخت و تسویه حساب
  • خدمات پس از فروش

1- آیا کتاب های خریداری شده از انتشارات ترجمک شامل گارانتی می‏‌شوند؟

کلیه کتاب های عرضه شده در وبسایت انتشارات ترجمک تست شده و از سلامت کامل برخوردار هستند. در صورتی که به هر دلیلی فایل کتاب دریافتی شما مشکل داشته باشد، فایل جدید برای شما ارسال می شود. به غیر از این مورد گارانتی دیگری وجود ندارد.

2- آیا قیمت کتاب های سایت به روز هستند؟

بله، زمانی که خرید صورت می گیرد، شما قیمت ذکر شده در سایت را پرداخت و فایل را دریافت می کنید. قیمت ها به روز و ثابت می باشد.

1- چگونه در وبسایت انتشارات ترجمک ثبت نام کنم؟

امکان ثبت نام در وبسایت ترجمک به دو شیوه برقرار شده است. روش اول ثبت نام حین خرید کتاب است. کاربران با انتخاب گزینه ساخت حساب کاربری حین تسویه حساب، برای خود حساب کاربری هم می سازند. در روش دوم کاربر مستقیما به منوی حساب کاربری مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام در سایت اقدام می کند. در هر دو شکل، تنها اطلاعاتی که از کاربران دریافت می شود نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه می باشد. هرچند امکان خرید سریع و بدون ثبت نام در سایت نیز وجود دارد.

2- آیا امکان ویرایش مشخصات پس از ثبت نام وجود دارد ؟

بله، شما می توانید پس ورود به پنل کاربری خود در ترجمک به قسمت ویرایش پروفایل مراجعه و مشخصات خود را ویرایش کنید. توجه داشته باشید که آدرس ایمیل به عنوان نام کاربری شما استفاده شده و تغییر نخواهد کرد.

3- رمز عبور خود را فراموش کرده ام ؟ آیا امکان بازیابی آن وجود دارد 

بله، در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید، می توانید رمز عبور جدید درخواست کنید. برای بازیابی رمز عبور به صفحه ورود به سایت مراجعه کرده و بر روی بازیابی رمز عبور کلیک کنید، آدرس ایمیل شما پرسیده می شود و رمز عبور جدید برای شما ارسال می شود. توجه داشته باشید که تا زمانی که رمز عبور جدید ارسال شده مورد استفاده قرار نگیرد و با آن رمز وارد سایت ترجمک نشوید، رمز عبور قبلی شما به قوت خود باقی می ماند.

4- ایمیل خود را برای بازیابی رمز عبور اعلام کرده ام ولی تا کنون ایمیلی دریافت نکرده ام!

لطفاً پوشه اسپم(spam)  ایمیل آدرس خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که تا زمانی که رمز عبور ارسال شده مورد استفاده قرار نگیرد رمز عبور فعلی شما تغییر نمی کند. همچنین می توانید در صورت عدم دریافت ایمیل تغییر رمز عبور و یا برخورد با هر گونه مشکل در بازیابی رمز عبور خود، از طریق واتساپ با اپراتورهای ترجمک تماس گرفته و رمز عبور جدید دریافت نمایید.

5- آیا خریدهای قبلی من در حساب کاربری ام در دسترس است؟

بله، برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید وارد حساب کاربری خود شده، روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

1- مایلم از ترجمک خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا را دریافت می کنم؟

نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در ستون سمت راست وبسایت و یا در منوی مستندات ترجمک نماد اعتماد الکترونیک ترجمک و سایر مستندات را بررسی کنید. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات ترجمک استفاده نمایید. کلیه خدمات ترجمک دارای گارانتی عمرانه است که ضامن کیفیت و سندیت کالا و خدمات ترجمک است.

2- آیا برای خرید یا سفارش خدمات از ترجمک حتما باید در سایت عضو باشم ؟

برای خرید کتاب لزوما نیازی به ثبت نام و عضویت در سایت نیست. می توانید خیلی سریع خرید خود را انجام دهید. هرچند توصیه می کنیم حین خرید تیک ایجاد حساب کاربری را بزنید تا در آینده هم به لینک خریدهای خود دسترسی داشته باشید. برای استفاده از خدمات ترجمک حتما به ثبت نام و ارائه مدارک منطبق با سفارش نیاز است. بنابراین یک یا چند کتاب را به سبد خرید خود اضافه کنید، سپس پرداخت را انجام داده و فایل های خود را دانلود کنید.

به هر حال داشتن حساب کاربری در ترجمک با مزایای زیر همراه است:

  • سهولت انجام خریدهای بعدی
  • دسترسی راحت تر به خدمات انتشارات ترجمک
  • دسترسی به سوابق خرید و فعالیت‌های خود
  • اطلاع یافتن از مطبوعات جدید و پلن های آینده

3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، سیستم فروش کتاب ترجمک خودکار بوده و به صورت 24 ساعته قابل استفاده است. برای ثبت سفارش خدمات نیز می توانید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته سفارش خود را ثبت کنید.  اما توجه داشته باشید که پردازش سفارش شما در روز های کاری و در ساعات 10 الی 22 انجام خواهد گرفت.

4- آیا می توانم برای شخص دیگری کتاب خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص گردد؟

بله، می توانید هنگام تسویه حساب و پرداخت وجه ایمیل و مشخصات شخص دیگر را وارد کنید تا لینک دانلود کتاب ها برای ایشان ارسال شود و بتوانند مستقیم از ایمیل خودشان کتاب ها را دانلود نمایند.

5- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام چگونه مطلع می شوم ؟

اطلاع رسانی ثبت سفارش از طریق ایمیل و پیامک و در مواردی واتساپ انجام می شود. سیستم خرید کتاب ترجمک نیازی به اطلاع رسانی ندارد و سرراست است. کافی است کتاب را انتخاب، به سبد خرید اضافه کرده و پرداخت را انجام دهید. بلافاصله لینک دانلود روی صفحه نمایشگر شما ظاهر می شود.

6- آیا می توان سفارش را کنسل و یا تغییر داد؟

تا زمانی که وارد درگاه بانکی نشده باشید، امکان لغو و تغییر وجود دارد. اما بعد از پرداخت هیچگونه امکان تغییر یا کنسل وجود ندارد. ترجمک سیاست عودت وجه ندارد.

7- آیا امکان ثبت سفارش کتاب به صورت تلفنی وجود دارد ؟

بله، در ساعات کاری می توانید با اپراتور تماس گرفته و با اعلان شماره پیگیری پرداخت، کتاب مورد نظر برای شما ایمیل، واتساپ یا از رسانه انتخابی شما ارسال خواهد شد.

8- آیا امکان دریافت فاکتور رسمی وجود دارد؟

بله، شما می توانید بعد از خرید کتاب با اپراتور تماس گرفته و فاکتور رسمی خریدهای خود را دریافت نمایید.

9- آیا امکان سفارش نسخه فیزیکی کتابهای انتشارات ترجمک وجود دارد ؟

بله، می توانید نسخه فیزیکی کتاب ها را سفارش دهید و در فرجه زمانی 3-5 روزه کتاب را دریافت نمایید.

1- پرداخت بهای کتاب به چه صورت است؟

پس از اضافه کردن کتاب های مورد نظر به سبد خرید، می توانید دکمه تسویه حساب را زده و از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت انتشارات ترجمک، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. لازم به ذکر است که پرداخت آنلاین تنها روش پرداخت مستقیم است، اما می توانید به روش های دیگر هزینه را پرداخت کرده و کد پیگیری را برای اپراتور ارسال نمایید تا فایل کتاب برای شما ارسال شود.

2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان بهای کتاب را پرداخت کرد؟

پرداخت بهای کتاب ربطی به نوع کارت بانکی ندارد. شما می توانید از هر کدام از کارتهای بانکی خود که دارای رمز دوم و رمز پویا است، برای پرداخت استفاده کنید. پرداخت به طور مستقیم و از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت انجام می شود. پرداخت ها در ترجمک همانند هر خرید اینترنتی دیگری است.

3- اگر پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شود چکار کنم؟

اگر مبلغ از حساب شما کم شده و به حساب انتشارات ترجمک واریز شده باشد، سیستم ترجمک تایید خواهد کرد. بنابراین کافی است با اپراتور تماس بگیرید تا اقدامات ارسال دستی فایل ها را برای شما به عمل آورد. مطمئن باشید هیچ حقی از شما تضییع نخواهد شد. اما گاهی از حساب مشتری کسر ولی به حساب ترجمک واریز نمی شود که باید تا 72 ساعت صبر کنید و اگر مبلغ عودت داده نشد، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید.

4- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت ترجمک ایمن است؟

مستحضر هستید که پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این اطمینان از امنیت پرداخت با خود شماست و بایستی نکات خاصی را هنگام پرداخت اینترنتی در نظر داشته باشید، از قبیل: بررسی آدرس URL بانک، املای نام بانک، استفاده از صفحه کلید مجازی درگاه و مواردی که خود بانک در توضیحات درگاه پرداخت قید کرده است. از سمت انتشارات ترجمک پرداخت ایمن و مطمئن است.

سئوالات کاربران و پاسخ ترجمک به سئوالات کاربران

در این بخش به سئوالات کاربران که از کانال های ارتباطی مختلف پرسیده شده است، پاسخ داده می شود:

سئوال: امین

وقت بخیر. ببخشید برای فروش ایبوک در سایت شما، آیا باید شابک و دیگر مجوزهای لازم برای کتاب رو انجام بدیم؟
یا فقط با تمام کردن کتاب الکترونیکی و ویراستیاری و تایید آن توسط شما، میتونیم اقدام به فروش ایبوک کنیم؟
ممنون میشم در این زمینه راهنمایی کنید. با تشکر

پاسخ: ترجمک

امین عزیز – نیاز و درخواست شما را خود-انتشاری می گویند. در این فرآیند کاربر شخصا کتاب را آماده کرده و اقدامات رسمی آن را انجام می دهد، سپس در فروشگاه ترجمک برای مخاطبان خود عرضه می کند. ترجمک آمادگی دارد کلیه اقدامات رسمی (از جمله گرفتن شابک، مجوز چاپ، فیپا و اعلان وصول) کتاب را برای شما انجام دهد. کافی است کتاب آماده خود را برای ما ارسال نمایید. پس از تایید محتوای کتاب، اقدامات رسمی به عمل آمده و تبدیل دیجیتال همراه با اطلاعات مدیریت حقوق دیجیتال در فایل کتاب گنجانده می شود و سپس برای عرضه عمومی در فروشگاه ترجمک ارائه خواهد شد.