Press "Enter" to skip to content

بلاگ آموزش بهداشت

سانتر دانلود و ترجمه کتاب آموزش بهداشت

رشته آموزش بهداشت (Health Education) در مقطع کارشناسی ارشد با هدف آموزش بهداشت در بین اقشار جامعه و تغییر رفتار و ارتقای سلامتی شکل گرفته و بنا دارد تا با محور قرار دادن آموزش به عنوان سطح اول پیشگیری و از طریق ارتقاء سطح دانش و آگاهی های عمومی در جامعه، هزینه های ناشی از بیماری را کاهش دهد.

رشته تحصیلی آموزش بهداشت یکی از دوره های تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته می باشد که در آن دانش آموختگانی تربیت میشوند که از دانش و مهارت کافی برای طراحی برنامه ریزی اجرا وارزیابی برنامه های آموزشی مرتبط با سلامت برخوردار باشند ومردم را در جهت تامین، حفظ وارتقای سلامت خود برای زندگی سالم، توانمند سازندوبا جلب مشارکت مردم و حمایت سیاستگزاران فرهنگ سلامت را در اجتماع بهبود بخشند.

طول دوره و نظام آموزشی مطابق آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورای عالی برنامه ریزی می باشد. فارغ تحصیلان رشته های کارشناسی بهداشت عمومی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی، پرستاری، مامایی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، هوشبری، اتاق عمل، فناوری اطلاعات سلامت می توانند در دوره ارشد آموزش بهداشت شرکت کنند.

بلاگ آموزش بهداشت شامل مجموعه  کتب معرفی شده به عنوان مرجع آزمون کارشناسی ارشد و همچنین کتاب های جدید مرتبط با رشته آموزش بهداشت می باشد. شما می توانید کتاب مورد نیاز خود را از بین کتاب های عرضه شده انتخاب نموده و در صورت لزوم ترجمه آن را به تیم ترجمه تخصصی پزشکی ما بسپارید. کافی است فرم ثبت سفارش را تکمیل نمایید تا کوردیناتور سایت با شما تماس گرفته و اقدامات لازم برای همیاری در ترجمه و چاپ کتاب به نام شما را به عمل آورد.

ترجمه تخصصی کتاب فارسی به انگلیسی

منابع آزمون کارشناسی ارشد آموزش بهداشت

دیدگاهتان را بنویسید