تصویری ندارد

اصول تهویه مکانیکی

 مولف/مترجم: سوزان ویلکاکس (Susan R. Wilcox) و همکاران ترجمه مروت گیوی  دسته: پرستاری, پزشکی  ناشر: انتشارات ترجمک  سال انتشار: 2021  شابک: 9786229658253  تعداد صفحات: 134  قیمت: 8500 تومان  زبان: فارسی  کد ترجمه: ایبوک  سایز فایل: 3.66 مگابایت  Tags: دانلود کتابدانلود کتاب آموزش تنظیمات ونتیلاتوردانلود کتاب تهویه مکانیکیدانلود کتاب ونتیلاتور در بخش اورژانس |  خرید/دانلود کتاب
 شرح:

عنوان فارسی:    اصول تهویه مکانیکی در بخش اورژانس

عنوان انگلیسی: Mechanical Ventilation in Emergency Medicine


معرفی کتاب اصول تهویه مکانیکی در بخش اورژانس

در این کتاب اصول تهویه مکانیکی در محیط های اورژانس (Mechanical Ventilation In Emergency Settings) در ۱۴ فصل با رویکرد عملی بحث شده است و درمان بیماران از زمان لوله گذاری تا انتقال به بخش ICU پوشش داده شده است. در این کتاب مفاهیم کلیدی فیزیولوژیک مرتبط با تهویه مکانیکی معرفی شده و اصول مبتنی بر شواهد تهویه مکانیکی بیماران بازنگری شده است. برای مطالعه کلیات کتاب و مشاهده فهرست مندرجات کلیک کنید.

اگر به دانلود کتاب اورجینال و مقایسه متن یا تمرین ترجمه کتاب پزشکی و پیراپزشکی علاقمند هستید، می توانید از این لینک کتاب اورجینال را دانلود نمایید.

اصول تهویه مکانیکی در بخش اورژانس و فوریت ها

در این کتاب مدیریت تهویه مکانیکی بیماران بحرانی و بدحال مبتلا به اختلالات و وضعیت های همزمان و چندگانه که به بخش اورژانس مراجعه می کنند؛ بویژه مبتلایان سندرم دیسترس حاد تنفسی، آسم، بیماری مزمن انسدادی ریه و مبتلایان سکته مغزی و آسیب های تروماتیک مغز؛ مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

کتاب با مرور ترمینولوژی و تعریف واژگان شروع، سپس پاتوفیزیولوژی و فیزیولوژی مربوطه بحث شده است. سپس به تبیین استفاده از ونتیلاتور در مدهای مختلف تهویه، فشارهای ونتیلاتور، معرفی صفحه نمایش ونتیلاتور، انواع تنظیمات تهویه مکانیکی و همچنین اقدامات مشکل زدایی در مواجهه با آلارم دستگاه ونتیلاتور پرداخته شده است. سپس کتاب با معرفی چند مورد با بیماری های رایج بخش اورژانس و مدهای تهویه و مفاهیم کلیدی متنوع خاتمه داده شده است.

در این کتاب مدهای تهویه مکانیکی، طریقه قراردادن بیمار تحت تهویه مکانیکی و رویه های قطع ونتیلاتور، تهویه مکانیکی شرایط خاص مثل ARDS، کووید-۱۹ و سارس یا دیسترس حاد تنفسی بحث شده است. طریقه مشکل زدایی در زمان به صدا درآمدن آلارم دستگاه ونتیلاتور بحث شده. انواع فشارها از قبیل فشار مثبت پایان دمی و فشار مثبت پایان بازدمی، تهویه بیماران ضربه مغزی و بیهوش و غیره بحث شده است. چندین مطالعه موردی برای درک بهتر موضوع به همراه سئوالات تفکر نقادانه را می توان در فصل ۱۲ کتاب مطالعه کرد.

کتاب تهویه مکانیکی در طب اورژانس یک مرجع ضروری برای درمانگران بخش اورژانس از پزشکان EM تا تنفس درمانگران و پرستاران و سایر پرسنل درمانی است. پرسنل فوریت های پزشکی، پرستاران خارج بیمارستانی و درمانگاهها و بیمارستان ها به مطالعه این کتاب نیاز دارند.

دانلود یک نمونه از کتاب اصول تهویه مکانیکی

فهرست مطالب کتاب اصول تهویه مکانیکی در بخش اورژانس و فوریت ها

کتاب اصول تهویه مکانیکی در بخش اورژانس و فوریت ها در 13 به شرح زیر ارائه شده است:

  1. فصل ۱: مقدمه
  2. فصل ۲: واژگان و تعاریف آنها
  3. فصل ۳: مرور فیزیولوژی و پاتوفیزیولوژی
  4. فصل ۴ – حمایت تنفسی غیرتهاجمی
  5. فصل ۵- مدهای تهویه مکانیکی تهاجمی
  6. فصل ۶- استفاده از نمایشگر دستگاه ونتیلاتور
  7. فصل ۷ – قراردادن بیمار تحت ونتیلاتور
  8. فصل ۸ – اختلالات خاص: سندرم دیسترس حاد تنفسی
  9. فصل ۹ – شرایط خاص: آسم و COPD
  10. فصل ۱۰ – شرایط خاص: آسیب های نورولوژیک
  11. فصل ۱۱ – مشکل گشایی بیمار تحت تهویه
  12. فصل ۱۲ – مطالعات موردی بیماران تحت تهویه مکانیکی
  13. فصل ۱۳ – نتیجه گیری و مفاهیم کلیدی

دانلود ترجمه کتاب اصول تهویه مکانیکی در بخش اورژانس و فوریت ها

برای دانلود ترجمه کتاب اصول تهویه مکانیکی لینک زیر را کلیک کنید.