تصویری ندارد

دستنامه طبی مراقبین

 مولف/مترجم: ویلیام فورجی (William W. Forgey)  دسته: تکنسین اتاق عمل, تکنولوژیست جراحی  ناشر: لایونز پرس  سال انتشار: 2020  شابک: 9781493046942  تعداد صفحات: 321 صفحه  قیمت: 1605000 تومان  زبان: انگلیسی  کد ترجمه: TPC202135  سایز فایل: 5.52 مگابایت  Tags: ترجمه کتابترجمه کتاب اتاق عملترجمه کتاب تکنولوژیست جراحیترجمه کتاب جراحیدانلود رایگان کتاب |  خرید/دانلود کتاب
 شرح:

عنوان فارسی: دستنامه طبی مراقبین: راهنمای فردی

عنوان انگلیسی: The Prepper’s Medical Handbook


معرفی دستنامه طبی مراقبین: راهنمای فردی

اساس آمادگی کافی شامل آماده بودن برای وقایع شایع و نادری است که ممکن است در بدترین شرایط ممکن رخ دهد. این شرایط ممکن است شامل تخریب و مختل شدن خدمات اورژانس معمول (از قبیل تماس با 911)، فقدان توانایی بدست آوردن تجهیزات لازم، احتمال ناتوانی در دسترسی به گروه های درمانی فوری و غیره باشد.

آماده سازی مستلزم پیش بینی احتمالات در مورد غذا، آب، برق و حفاظ است، تمامی چیزهایی که از دید آماده سازی فنی چشمگیر هستند. مراقبت طبی خود-کفا نیز از این قاعده مستثنی نیست و مراقبت دهنده بایستی خود را برای شرایط مختلف آماده سازد.

در این کتاب اصول پایه پیشگیری، شناسایی و درمان بلند مدت اختلالات طبی قابل نجات بحث شده است و می توان این اقدامات را با کمترین تعلیمات انجام داد. این کتاب کمک می کند منابع مادی مورد نیاز را شناخته و استوکی برای خود تهیه کرد، مسائل مربوط به انبارداری و ذخیره بحث شده و شما را برای رویه های مستلزم منابع بیشتر و اقدامات پیچیده ای که مستلزم مفاهیم پیشرفته تکنیک های میدانی است، راهنمایی می کند، رویه های خیلی پیچیده ای که توسط کادر درمانی تعلیم دیده از قبیل جراحان، متخصصان بیهوشی، دندانپزشکان، ماماها، متخصص زنان و پرستاران پیشرو انجام می شود.

فهرست مطالب دستنامه طبی مراقبین: راهنمای فردی

فصل 1: نحوه آماده سازی بیمار برای مراقبت های پزشکی خارج از سیستم
فصل 2: بررسی و شناخت و تثبیت
فصل 3: علائم سیستم های بدن و درمان آنها
فصل 4: تابش اشعه
فصل 5: مراقبت از دندان
فصل 6: مراقبت از بافت نرم و درمان تروما
فصل 7: ارتوپدی – درد و آسیب استخوان و مفصل
فصل 8: گزش و نیش زدن
فصل 9: بیوتروریسم و بیماری های عفونی
فصل 10: آسیب های محیطی
فصل 11: کیت پزشکی خارج از سیستم

دانلود و ترجمه دستنامه طبی مراقبین: راهنمای فردی

لینک دانلود این کتاب در انتهای صفحه آمده است. این کتاب 321 صفحه می باشد و می توانید با پرداخت یک میلیون و ششصد و پنج هزار تومان  [icon name=”bullhorn” class=”” unprefixed_class=””]  کتاب را به نام خود منتشر کنید. پلن طلایی ترجمه کتاب دانشگاهی ترجمک به طور مختصر به صورت زیر می باشد:

پس از ثبت سفارش ترجمه کتاب [icon name=”shopping-bag” class=”” unprefixed_class=””]، اپراتور سایت با شما تماس گرفته و ملزومات و توقعات شما از این همکاری را بررسی می کند. سپس یک نسخه قرارداد ترجمه و چاپ کتاب را برای شما ارسال می کند. پس از امضاء و برگرداندن فرم قرارداد، پروژه ترجمه کتاب شروع می شود.

پس از اتمام ترجمه مقدماتی، یک نسخه برای ویرایش و تایید برای کاربر ارسال می شود. سپس مراحل روند چاپ کتاب شامل ویراستاری، بازبینی، حروفچینی، طراحی جلد کتاب انجام می شود. همزمان نسخه pdf کتاب تهیه شده و برای گرفتن شابک و فیپا اقدام می شود.

پس از دریافت مجوزهای رسمی، اقدامات DRM به عمل آمده و کتاب به نام شما و به صورت نسخه الکترونیک (ایبوک) منتشر می شود.