تصویری ندارد

مبانی و اصول آموزش بهداشت و ارتقای سلامتی

 مولف/مترجم: رندال کوترل (Randall R. Cottrell) و همکاران  دسته: آموزش بهداشت  ناشر: پیرسون  سال انتشار: 2017  شابک: 9780134517650  تعداد صفحات: 369  قیمت: 1845000 تومان  زبان: انگلیسی  کد ترجمه: TPC202332  سایز فایل: 4.27 مگابایت  Tags: ترجمه کتابدانلود رایگان کتابدانلود کتاب آموزش بهداشت |  خرید/دانلود کتاب
 شرح:

عنوان فارسی: اصول و مبانی آموزش و ارتقای بهداشت

عنوان انگلیسی: Principles and Foundations of Health Promotion and Education


معرفی کتاب اصول و مبانی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت

کتاب اصول و مبانی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامتی برای دوره های تحصیلات تکمیلی آموزش بهداشت و بهداشت همگانی تدوین شده است. دیدگاه های جاری دنیای واقعی موجب ارتقای درک و برداشت مخاطب از آموزش بهداشت و ارتقای سلامت می شود.

کتاب اصول و مبانی آموزش و ارتقای سلامتی (Principles and Foundations of Health Promotion and Education) که به چاپ هفتم رسیده است برای مخاطبان خود بنیان محکمی در مورد تاریخچه، فلسفه، تئوری و اخلاق در آموزش بهداشت فراهم ساخته است.

با در نظر گرفتن مقدمه جامعی که در مورد رشته در حال رشد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت آمده است، این کتاب موضوعات بنیادین پژوهش، علوم، منابع و تخصص های مرتبط را به هم وصل کرده است. چاپ هفتم کتاب به پوشش نقش ها و مسئولیت های متخصصان آموزش بهداشت، محیط های شغلی بالقوه و اخلاق حرفه ای در آموزش بهداشت پرداخته است تا متخصصان آموزش بهداشت بتوانند تصمیمات آگاهانه ای در کار خود بگیرند.

با نگاهی به گذشته، حال و آینده سلامتی، مراقبت بهداشتی، بهداشت و درمان، آموزش بهداشت و ارتقای سلامتی؛ کتاب به بحث مفصل در مورد تحولات اخیر بهداشت و سلامت، تغییرات زادبوم حرفه، استفاده از رسانه های اجتماعی در ارتقای سلامت و موارد بیشتر پرداخته است.

فهرست مطالب کتاب بازنگری برنامه ریزی، اجرا و ارزشیابی برنامه های ارتقای سلامتی

  1. زمینه حرفه ای
  2. تاریخچه سلامت و آموزش بهداشت/ارتقای سلامتی
  3. بنیان های فلسفی آموزش بهداشت
  4. نظریه ها و مدل های برنامه ریزی
  5. اخلاقیات و آموزش بهداشت/ارتقای سلامتی
  6. متخصصان آموزش بهداشت: نقش، مسئولیت، مجوزها، مطالعات پیشرفته
  7. محیط آموزش بهداشت/ارتقای سلامتی
  8. ادبیات و پیشینه آموزش بهداشت/ارتقای سلامتی
  9. روند و گرایشات آینده آموزش بهداشت/ارتقای سلامتی
  10. ضمیمه: تدوین اخلاقیات حرفه آموزش بهداشت
  11. ضمیمه: تحلیل شغل آموزش بهداشت 2010 – صلاحیت های شغلی جدید
  12. ضمیمه: فصول گاما سیگما اتا: مکان و زمان