تصویری ندارد

مبانی پرستاری کوزیر و ارب

 مولف/مترجم: آدری برمن (Audrey Berman) و همکاران  دسته: پرستاری  ناشر: پیرسون اجوکیشن  سال انتشار: 2022  شابک: 978-1-292-35979-3  تعداد صفحات: 1553  قیمت: 12424000 تومان  زبان: انگلیسی  کد ترجمه: TPC400NUR200  سایز فایل: 139 مگابایت  Tags: ترجمه کوزیر و اربکتاب کوزیر و اربمبانی پرستاریمبانی پرستاری کوزیر و ارب |  خرید/دانلود کتاب
 شرح:

عنوان فارسی:      مبانی پرستاری کوزیر و ارب: مفاهیم، فرآیندها و اقدامات

عنوان انگلیسی:    Kozier & Erb’s Fundamentals of Nursing: Concepts, Process, and Practice


دانلود کتاب اورجینال یا سفارش ترجمه کتاب مبانی پرستاری کوزیر و ارب: مفاهیم، فرآیندها و اقدامات از انتشارات ترجمک

نویسنده: آدری برمن (Audrey Berman)، شریل اشنایدر (Shirlee J. Snyder) و گرالین فراندسن (Geralyn Frandsen)

چاپ یازدهم (11th Edition)

ناشر: پیرسون اجوکیشن، 2022 (Pearson Education Limited 2022)

معرفی کتاب مبانی پرستاری کوزیر و ارب

حرفه پرستاری به تحول ادامه می دهد …. اقدامات مراقبتی زمان و مکان نمی شناسد.

امروزه پرستاران باید رشد و تحول نیاز دارند تا بتوانند نیازهای یک سیستم مراقبت بهداشتی در حال تغییر چشمگیر را برآورده سازند. پرستاران به مهارت هایی در علم، فناوری، ارتباطات و روابط بین فردی نیاز دارند تا یکی از اعضای موثر تیم مراقبت های بهداشتی مشارکتی باشند. آن‌ها باید در اجرای استراتژی‌های پرستاری برای ارائه مراقبت‌های پرستاری ایمن و شایسته برای مراجعین با پیشینه‌های فرهنگی متنوع در محیط‌های متنوع‌تر، انتقادی فکر کنند و خلاق باشند. آنها به مهارت هایی در آموزش، رهبری، مدیریت و فرآیند تغییر نیاز دارند. آنها باید برای ارائه مراقبت های پرستاری مبتنی بر خانه و جامعه به مراجعان کل سنین – به ویژه برای تعداد فزاینده سالمندان – آماده باشند. آنها باید اصول قانونی و اخلاقی، روش‌های درمانی جامع و درمان‌های مکمل را درک کنند. و آنها باید به نقش منحصر به فرد خود در حمایت از مددجو ادامه دهند، که مستلزم ترکیبی از پرورش، حساسیت، مراقبت، همدلی، تعهد و مهارت است که بر پایه دانش گسترده ای بنا شده است.

چاپ یازدهم کتاب مبانی پرستاری کوزیر و ارب (Kozier & Erb’s Fundamentals of Nursing)، به مفاهیم پرستاری حرفه ای معاصر پرداخته است. این مفاهیم شامل مراقبت، سلامتی، ارتقای سلامت، پیشگیری از بیماری، مراقبت جامع، تفکر انتقادی و استدلال بالینی، چندفرهنگی، نظریه‌های پرستاری، انفورماتیک پرستاری، تحقیقات پرستاری، اخلاق و حمایت می‌شود. در این نسخه، هر فصل مورد بررسی و بازنگری قرار گرفته است. محتوا به روز شده است تا منعکس کننده آخرین شواهد پرستاری و تاکید روزافزون بر پیری، سلامتی، ایمنی و مراقبت های خانگی و اجتماعی باشد.

سازماندهی کتاب مبانی پرستاری کوزیر و ارب

در ابتدا کتاب مبانی پرستاری کوزیر و ارب فهرست مندرجات کتاب بطور مفصل آمده است و لینک های آن براحتی قابل پیگیری است. چاپ یازدهم کتاب که بطور قوی روی مراقبت پرستاری تمرکز دارد، به ده بخش تقسیم بندی شده است.

بخش 1 کتاب با عنوان ماهیت پرستاری، چهار فصل را در بر می گیرد که پوشش جامعی از مفاهیم مقدماتی پرستاری ارائه می دهد. در بخش 2، مراقبت های بهداشتی معاصر، چهار فصل شامل موضوعات مراقبت های بهداشتی معاصر مانند سیستم های ارائه مراقبت های بهداشتی، مراقبت مبتنی بر جامعه، مراقبت در منزل و انفورماتیک پرستاری است.

در بخش 3، فرآیند پرستاری، در شش فصل به دانشجویان معرفی می شود و با این چارچوب مهم آشنا می کند که هر فصل به مرحله خاصی از فرآیند پرستاری اختصاص دارد. فصل 9 تفکر انتقادی، استدلال بالینی و فرآیند پرستاری را به کار می گیرد. مطالعه موردی پرستاری در عمل به عنوان چارچوب مرجع برای کاربرد محتوا در تمام مراحل فرآیند پرستاری در فصل 10، ارزیابی استفاده می‌شود. فصل یازدهم، تشخیص; فصل 12، برنامه ریزی; و فصل 13، اجرا و ارزیابی. فصل 14 مستندسازی و گزارش دهی را پوشش می دهد.

بخش 4، جنبه های یکپارچه پرستاری، موضوعاتی مانند مراقبت را مورد بحث قرار می دهد. برقراری ارتباط، آموزش و تدریس؛ و رهبری، مدیریت و تفویض اختیار. این موضوعات همه عناصر حیاتی برای ارائه مراقبت های پرستاری ایمن و شایسته هستند. در بخش 5، باورها و اقدامات بهداشتی، چهار فصل شامل باورها و عملکردهای مرتبط با سلامتی برای افراد و خانواده‌های دارای زمینه‌های فرهنگی مختلف است. بخش 6، رشد و تکامل در طول عمر، شامل پنج فصل است که رشد و تکامل را از زمان لقاح تا بزرگسالان و پیری مورد بحث قرار می دهد.

در بخش 7، ارزیابی سلامت و معاینات فیزیکی پوشش داده شده، به علائم حیاتی، ارزیابی سلامت، و ارزیابی درد و مهارت های مدیریت در سه فصل جداگانه می پردازد تا به دانشجویان مبتدی امکان درک تکنیک ها و یافته های ارزیابی عادی را بدهد. در بخش 8، مؤلفه‌های یکپارچه مراقبت از مددجو، تمرکز بر آن دسته از مؤلفه‌های مراقبت از مددجو که برای همه مراجعان همگانی است، از جمله آسپسیس، ایمنی، بهداشت، آزمایش‌های تشخیصی، داروها، مراقبت از زخم و مراقبت‌های حین عمل پوشش می دهد.

بخش 9، ارتقای سلامت روانی اجتماعی، شامل شش فصل است که طیف وسیعی از زمینه‌هایی را پوشش می‌دهد که بر سلامت فرد تأثیر می‌گذارند. ادراک حسی، خود-پنداره، تمایلات جنسی، معنویت، استرس و فقدان و سوگ همه جنبه هایی هستند که یک پرستار باید برای مراقبت صحیح از مراجعه کننده در نظر بگیرد.

بخش 10، ارتقای سلامت فیزیولوژیک، انواع مفاهیم فیزیولوژیکی را مورد بحث قرار می دهد که پایه و اساس مراقبت های پرستاری را فراهم می کند. اینها شامل فعالیت و ورزش، خواب؛ تغذیه؛ دفع؛ اکسیژن رسانی؛ گردش خون؛ و مایع، الکترولیت و تعادل اسید و باز است.

نکات برجسته چاپ یازدهم کتاب مبانی پرستاری کوزیر و ارب

  • پیوندهای QSEN. ارائه خدمات پرستاری با کیفیت بالا و ایمن برای هر پرستار ضروری است. شایستگی های QSEN برای لحاظ شکاف بین آموزش پرستاری و عملکرد ایجاد شده است. برای هر یک از شش شایستگی QSEN انتظاراتی وجود دارد و این انتظارات به دانش، مهارت ها و نگرش ها مربوط می شود. از دانشجویان پرستاری انتظار می رود که در طول دانشکده به این شایستگی ها دست یابند و از آنها در نقش حرفه ای خود به عنوان RN استفاده کنند. این نسخه در اکثر فصل‌ها، شایستگی‌های QSEN و انتظارات مشخص شده را در خود جای داده است. این محتوای QSEN دانشجویان را برای یادگیری و حفظ ایمنی و کیفیت در ارائه مراقبت های پرستاری راهنمایی می کند.
  • به روز رسانی ها و تصاویر بیشتر برای کمک به فراگیران دیداری و بصری.
  • استانداردهای مراقبت. این نسخه کتاب به ارزش و به روز رسانی استانداردهای مراقبتی پرداخته است که بصورت تلفیق آخرین اهداف ملی ایمنی بیماران، استانداردهای عملکرد جامعه پرستاری انفوزیون، حوزه و عملکرد پرستاری انجمن پرستاری آمریکا، دستورالعمل تفویض پرستاری بورد ملی پرستاری امریکا، دستورالعمل های جاری هیپرتانسیون، دستورالعمل های پیشگیری از زخم بستر، جابجایی و تحرک ایمن بیماران، دستورالعمل مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها برای پیشگیری از عفونت؛ مشخص می شود.
  • تخصیص: تحولات جنبه های حقوقی تخصیص و تفویض اختیار در مراقبت پرستاری و بخصوص به پرسنل کمکی مورد پوشش قرار گرفته است.
  • مثال های جاری از پیشینه و ادبیات پرستاری برای اقدامات مبتنی بر شواهد
  • نمونه های به روز از پرونده بهداشتی الکترونیکی که از مراقبت پرستاری حمایت می کند
  • تصاویر به روز و اضافه برای فراگیران بصری

ویژگی های کتاب مبانی پرستاری کوزیر و ارب

برای سال‌ها، کتاب مبانی پرستاری کوزیر و ارب (Kozier & Erb’s Fundamentals of Nursing) یک استاندارد طلایی بوده است که به دانشجویان کمک می‌کند تا حرفه‌های پرستاری خود را آغاز کنند. نسخه جدید بسیاری از این ویژگی هایی را حفظ کرده است که این کتاب درسی را به انتخاب شماره یک دانشجویان و اساتید پرستاری تبدیل کرده است. راهنمای ابتدای کتاب درسی این ویژگی ها را نشان می دهد.

مواد مکمل که الهام بخش موفقیت دانشجویان و مربیان است

انتشارات پیرسون خرسند است که مجموعه کاملی از منابع را برای حمایت از آموزش و یادگیری ارائه دهد، از جمله:

  • بانک سئوالات امتحانی TestGen
  • پاورپوینت های یادداشت سخنرانی
  • راهنمای مربی
  • کتابخانه تصویر.
  • مطالب اضافی در مورد استانداردهای جهانی و شیوه های مربوط به پرستاری در سایت pearsonglobal editions.com موجود است.
  • مکملی در مورد COVID-19 موجود در MyLab Nursing برای کمک به پرستاران برای مقابله و سازگاری با بیماری همه گیر به سرعت در حال تکامل

فهرست مندرجات کتاب مبانی پرستاری کوزیر و ارب

بخش یک – ماهیت پرستاری

فصل 1 حرفه پرستاری تاریخی و معاصر
فصل 2 تحقیق و عملکرد مبتنی بر شواهد در پرستاری
فصل 3 جنبه های حقوقی پرستاری
فصل 4 ارزش ها، اخلاقیات و وکالت

بخش دو – مراقبت های بهداشتی معاصر

فصل 5 سیستم های ارائه مراقبت های بهداشتی
فصل 6 پرستاری در جامعه و تداوم مراقبت
فصل 7 مراقبت های پرستاری در منزل
فصل 8 پرونده الکترونیک سلامت و فناوری اطلاعات

بخش سه – فرآیند پرستاری

فصل 9 تفکر انتقادی و استدلال بالینی
فصل 10 بررسی و شناخت
فصل 11 تشخیص
فصل 12 برنامه ریزی
فصل 13 اجرا و ارزیابی
فصل 14 مستندسازی و گزارش دهی

بخش چهار – جنبه های لاینفک پرستاری

فصل 15 مراقبت کردن
فصل 16 برقراری ارتباط
فصل 17 آموزش دادن
فصل 18 رهبری، مدیریت و تفویض اختیار

بخش پنج – باورها و اقدامات بهداشتی

فصل 19 ارتقاء سلامت
فصل 20 سلامت، تندرستی، و بیماری
فصل 21 مراقبت پرستاری حساس فرهنگی
فصل 22 روش های درمانی مکمل و جایگزین

بخش شش – تکامل در طول عمر

فصل 23 مفاهیم رشد و توسعه
فصل 24 ارتقای سلامت از بارداری تا نوجوانی
فصل 25 ارتقای سلامت جوانان و میانسال
فصل 26 ارتقای سلامت در سالمندان
فصل 27 ارتقای سلامت خانواده

بخش هفت – ارزیابی سلامت

فصل 28 علائم حیاتی
فصل 29 بررسی و شناخت سلامت
فصل 30 ارزیابی و درمان درد

بخش هشت – اجزای تلفیقی مراقبت از مددجو

فصل 31 ضدعفونی و پیشگیری از عفونت
فصل 32 ایمنی
فصل 33 بهداشت
فصل 34 آزمایش تشخیصی
فصل 35 تجویز دارو
فصل 36 تمامیت پوستی و مراقبت از زخم
فصل 37 پرستاری حین عمل

بخش نه – ارتقاء سلامت روانی اجتماعی

فصل 38 ادراک حسی
فصل 39 خود-پنداره یا مفهوم از خود
فصل 40 رابطه جنسی
فصل 41 معنویت
فصل 42 استرس و سازگاری
فصل 43 فقدان، سوگواری، و مرگ

بخش ده – ارتقاء سلامت فیزیولوژیک

فصل 44 فعالیت و ورزش
فصل 45 خواب
فصل 46 تغذیه
فصل 47 دفع ادرار
فصل 48 دفع مدفوع
فصل 49 اکسیژن رسانی
فصل 50 گردش خون
فصل 51 مایعات، الکترولیتها و تعادل اسید و باز

دانلود و ترجمه کتاب مبانی پرستاری کوزیر و ارب

لینک ثبت سفارش ترجمه این کتاب در انتهای صفحه آمده است. این کتاب 1553 صفحه می باشد و می توانید با پرداخت دوازده میلیون و چهارصد و چهل و چهار هزار تومان کتاب را به نام خود منتشر کنید. پلن پریمیوم ترجمه کتاب دانشگاهی ترجمک به طور مختصر به صورت زیر می باشد:

پس از ثبت سفارش ترجمه کتاب ، اپراتور سایت با شما تماس گرفته و ملزومات و توقعات شما از این همکاری را بررسی می کند. سپس یک نسخه قرارداد ترجمه و چاپ کتاب را برای شما ارسال می کند. پس از امضاء و برگرداندن فرم قرارداد، پروژه ترجمه کتاب شروع می شود.

پس از اتمام ترجمه مقدماتی، یک نسخه برای ویرایش و تایید برای کاربر ارسال می شود. سپس مراحل روند چاپ کتاب شامل ویراستاری، بازبینی، حروفچینی، طراحی جلد کتاب انجام می شود. همزمان نسخه pdf کتاب تهیه شده و برای گرفتن شابک و فیپا اقدام می شود.

پس از دریافت مجوزهای رسمی، اقدامات DRM به عمل آمده و کتاب به نام شما و به صورت نسخه الکترونیک (ایبوک) منتشر می شود.