تصویری ندارد

کتاب 150 کیس الکتروکاردیوگرام

 مولف/مترجم: جان همپتون (John Hampton) و همکاران  دسته: کتاب علوم پزشکی  ناشر: الزوایر  سال انتشار: 2019  شابک: 9780702075308  تعداد صفحات: 411  قیمت: رایگان  زبان: انگلیسی  کد ترجمه: TPC400-ECG008  سایز فایل: 23.42 مگابایت  Tags: الکتروکاردیوگرافیالکتروکاردیوگرامتفسیر ECGتفسیر نوار قلبخواندن ECG |  خرید/دانلود کتاب
 شرح:

عنوان فارسی:        150 کیس الکتروکاردیوگرام

عنوان انگلیسی:    150 ECG Cases


دانلود کتاب اورجینال یا سفارش ترجمه کتاب 150 کیس الکتروکاردیوگرام (150 ECG Cases) از انتشارات ترجمک

نویسنده: جان همپتون (John Hampton)، دیوید آدلام (David Adlam)، جوانا همپتون (Joanna Hampton)

چاپ پنجم، 2019

ناشر: انتشارات الزوایر

معرفی کتاب 150 کیس الکتروکاردیوگرام

کتاب 150 کیس EKG مشکلات بالینی را در قالب تاریخچه ساده ای از بیمار و EKG مرتبط با بیماری وی ارائه نموده است. پاسخ هر کیس به صورت متمرکز و تفضیلی در رابطه با تفسیر بالینی نوار قلب ارائه شده است و علاوه بر نتیجه تفسیر نوار قلب هر کیس، پیشنهاداتی برای درمان آن ارائه شده است. از این کتاب می توان به عنوان یک روش مستقل تمرین تفسیر EKG استفاده کرد و حتی در سخت ترین EKGها، یک تازه کار قادر خواهید بود تفسیر صحیحی از نوار داشته باشد و در تمامی جنبه های تفسیر نوار قلب هدایت خواهد شد.

ویژگی های کلیدی کتاب 150 کیس نوار قلب

  • اندازه صفحه منحصر به فرد امکان ارائه ECGهای 12 لید را در یک صفحه برای وضوح فراهم کرده است.
  • تعدادی از کیس ها شامل رادیوگرافی قفسه سینه و آنژیوگرافی عروق کرونر است که ظاهری را نشان می دهد که با اختلالات مختلف قلبی مرتبط است.
  • همه کیس ها از نظر سختی درجه بندی شده و به نسخه های جدید ECG Made Easy و ECG Made Practical برای اطلاعات بیشتر ارجاع داده شده است.

فهرست مندرجات 150 کیس الکتروکاردیوگرام

بخش 1 – EKG های روزمره

بخش 2 – EKGهای چالش انگیز تر

طریقه استفاده از کتاب 150 کیس الکتروکاردیوگرام

بخش 1- نوار قلب روزانه

75 ECG در این بخش وجود دارد که نمونه هایی از کیس هایی هستند که معمولاً در عملکرد بالینی دیده می شوند. چندین مثال از مهم ترین ناهنجاری ها، همراه با نمونه هایی از تغییرات رایج نرمال بودن نوار وجود دارد. هرکسی که ECG Made Easy، ویرایش نهم (Elsevier، 2019) را خوانده است باید بتواند این ECG ها را به درستی تفسیر کند.

بخش 2- الکتروکاردیوگرام های چالش انگیزتر

75 ECG در بخش نوارهای چالش انگیزتر آمده است و شامل الگوهای ECG هستند که کمتر دیده می شوند، اما هرکسی که ECG Made Practical، ویرایش هفتم (Elsevier, 2019) را خوانده است باید بتواند آنها را تفسیر کند.

پیشگفتار کتاب 150 کیس الکتروکاردیوگرام

یادگیری تفسیر ECG از کتاب هایی مانند The ECG Made Easy یا The ECG Made Practical (که نسخه های قبلی آن ECG در عمل نامیده می شد) تا آنجا که امکان داشته باشد، خوب است، اما هرگز کافی نیست. مانند بسیاری از حوزه های پزشکی، هیچ جایگزینی برای تجربه وجود ندارد، و برای استفاده بهینه از ECG، هیچ جایگزینی برای بررسی تعداد زیادی نوار قلب وجود ندارد. ECG باید در زمینه بیماری که از او ثبت شده است تفسیر شود. شما باید یاد بگیرید که از تغییرات طبیعی و الگوهای مرتبط با بیماری های مختلف آگاه شوید و به این فکر کنید که چگونه ECG می تواند به درمان بیمار کمک کند.

کتاب 150 کیس ECG پنجمین ویرایش شامل 150 مشکل ECG است. ما عنوان را تغییر دادیم تا بر اهمیت ارتباط ECG با بیماری که از او ثبت شده است تأکید کنیم: این 150 پرونده از بیماران واقعی تهیه شده است و در زمان گرفتن نوار، برای تشخیص و درمان بیماران واقعی ضروری بودند. هدف کتاب مانند نسخه های قبلی است: امکان گنجاندن ECGهای بسیار بیشتر از آنچه در ECG آسان شده و ECG عملی شده وجود دارد، را می دهد، و برای خواننده طراحی شده است تا درک خود ECG و آزمایش مهارت های تشخیصی خود را بهبود بخشد. حدود 10 درصد از ECGها در مقایسه با نسخه قبلی جدید هستند.

کتاب را به دو بخش تقسیم کرده ایم. بخش اول شامل 75 نوار قلب است که معمولاً دیده می‌شوند، و ما این بخش را «ECGهای روزمره» نامیده‌ایم زیرا این الگوهای ECG هستند که اغلب در بخش حوادث و اورژانس یا کلینیک سرپایی دیده می‌شوند. ما چندین نمونه از ECG را از بیماران مبتلا به مشکلات رایج مانند انفارکتوس میوکارد آورده ایم. کسانی که ECG Made Easy را خوانده اند باید بتوانند اکثر این ECG ها را تشخیص دهند. بخش دوم کتاب، که ما آن را «ECG چالش انگیزتر» نامیده‌ایم، شامل پرونده هایی است که کمتر دیده می‌شوند، که برخی از آنها را می‌توان «دشوار» توصیف کرد – و در برخی ممکن است خواننده با تفسیر ما مخالف باشد. اما در کل، هرکسی که ECG Made Practical را خوانده است، باید بیشتر ECG های قسمت 2 را به درستی تفسیر کند.

دانلود و ترجمه کتاب 150 کیس الکتروکاردیوگرام

لینک ثبت سفارش ترجمه این کتاب در انتهای صفحه آمده است. این کتاب 411 صفحه می باشد و می توانید با پرداخت سه میلیون و سیصد هزار تومان کتاب را به نام خود منتشر کنید. پلن پریمیوم ترجمه کتاب دانشگاهی ترجمک به طور مختصر به صورت زیر می باشد:

پس از ثبت سفارش ترجمه کتاب ، اپراتور سایت با شما تماس گرفته و ملزومات و توقعات شما از این همکاری را بررسی می کند. سپس یک نسخه قرارداد ترجمه و چاپ کتاب را برای شما ارسال می کند. پس از امضاء و برگرداندن فرم قرارداد، پروژه ترجمه کتاب شروع می شود.

پس از اتمام ترجمه مقدماتی، یک نسخه برای ویرایش و تایید برای کاربر ارسال می شود. سپس مراحل روند چاپ کتاب شامل ویراستاری، بازبینی، حروفچینی، طراحی جلد کتاب انجام می شود. همزمان نسخه pdf کتاب تهیه شده و برای گرفتن شابک و فیپا اقدام می شود.

پس از دریافت مجوزهای رسمی، اقدامات DRM به عمل آمده و کتاب به نام شما و به صورت نسخه الکترونیک (ایبوک) منتشر می شود.