Press "Enter" to skip to content

ثبت و پیگیری سفارش

1- مایلم از ترجمک خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا را دریافت می کنم؟

نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در ستون سمت راست وبسایت و یا در منوی مستندات ترجمک نماد اعتماد الکترونیک ترجمک و سایر مستندات را بررسی کنید. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات ترجمک استفاده نمایید. کلیه خدمات ترجمک دارای گارانتی عمرانه است که ضامن کیفیت و سندیت کالا و خدمات ترجمک است.

2- آیا برای خرید یا سفارش خدمات از ترجمک حتما باید در سایت عضو باشم ؟

برای خرید کتاب لزوما نیازی به ثبت نام و عضویت در سایت نیست. می توانید خیلی سریع خرید خود را انجام دهید. هرچند توصیه می کنیم حین خرید تیک ایجاد حساب کاربری را بزنید تا در آینده هم به لینک خریدهای خود دسترسی داشته باشید. برای استفاده از خدمات ترجمک حتما به ثبت نام و ارائه مدارک منطبق با سفارش نیاز است. بنابراین یک یا چند کتاب را به سبد خرید خود اضافه کنید، سپس پرداخت را انجام داده و فایل های خود را دانلود کنید.

به هر حال داشتن حساب کاربری در ترجمک با مزایای زیر همراه است:

  • سهولت انجام خریدهای بعدی
  • دسترسی راحت تر به خدمات انتشارات ترجمک
  • دسترسی به سوابق خرید و فعالیت‌های خود
  • اطلاع یافتن از مطبوعات جدید و پلن های آینده

3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، سیستم فروش کتاب ترجمک خودکار بوده و به صورت 24 ساعته قابل استفاده است. برای ثبت سفارش خدمات نیز می توانید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته سفارش خود را ثبت کنید.  اما توجه داشته باشید که پردازش سفارش شما در روز های کاری و در ساعات 10 الی 22 انجام خواهد گرفت.

4- آیا می توانم برای شخص دیگری کتاب خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص گردد؟

بله، می توانید هنگام تسویه حساب و پرداخت وجه ایمیل و مشخصات شخص دیگر را وارد کنید تا لینک دانلود کتاب ها برای ایشان ارسال شود و بتوانند مستقیم از ایمیل خودشان کتاب ها را دانلود نمایند.

5- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام چگونه مطلع می شوم ؟

اطلاع رسانی ثبت سفارش از طریق ایمیل و پیامک و در مواردی واتساپ انجام می شود. سیستم خرید کتاب ترجمک نیازی به اطلاع رسانی ندارد و سرراست است. کافی است کتاب را انتخاب، به سبد خرید اضافه کرده و پرداخت را انجام دهید. بلافاصله لینک دانلود روی صفحه نمایشگر شما ظاهر می شود.

6- آیا می توان سفارش را کنسل و یا تغییر داد؟

تا زمانی که وارد درگاه بانکی نشده باشید، امکان لغو و تغییر وجود دارد. اما بعد از پرداخت هیچگونه امکان تغییر یا کنسل وجود ندارد. ترجمک سیاست عودت وجه ندارد.

7- آیا امکان ثبت سفارش کتاب به صورت تلفنی وجود دارد ؟

بله، در ساعات کاری می توانید با اپراتور تماس گرفته و با اعلان شماره پیگیری پرداخت، کتاب مورد نظر برای شما ایمیل، واتساپ یا از رسانه انتخابی شما ارسال خواهد شد.

8- آیا امکان دریافت فاکتور رسمی وجود دارد؟

بله، شما می توانید بعد از خرید کتاب با اپراتور تماس گرفته و فاکتور رسمی خریدهای خود را دریافت نمایید.

9- آیا امکان سفارش نسخه فیزیکی کتابهای انتشارات ترجمک وجود دارد ؟

بله، می توانید نسخه فیزیکی کتاب ها را سفارش دهید و در فرجه زمانی 3-5 روزه کتاب را دریافت نمایید.