مستقیم به محتوا

دانلود سنتر

دانلود سنتر انتشارات ترجمک

روی عکس یا لینک ادامه مطلب کلیک کنید و مشخصات کتاب مورد نظر را مطالعه بفرمایید. مشخصات ارائه شده شامل مشخصات کتاب، نویسنده، فهرست مندرجات، معرفی کتاب، مقدمه و پیشگفتار می باشد. متن ارائه شده برای هر کتاب بخوبی کتاب را بازنمایی می کند.

کتاب پزشکی از راه دور

کتاب پزشکی از راه دور (Telemedicine) در 2 بخش و 12 فصل به بازنگری تله مدیسین و کاربرد آن در طب مراقبت ویژه، ریه و خواب پرداخته است.

امتحان OSCE طب مراقبت ویژه

کتاب مجموعه سئوالات OSCEs طب مراقبت ویژه در 8 ماژول یا 8 مجموعه سئوال سازماندهی شده است و به آموزش طب مراقبت ویژه می پردازد.

درمان اختلال پاسخ ایمنی در بیماران بحرانی

کتاب درمان پاسخ ایمنی مختل (ناتنظیم) در بیماران بحرانی در 4 بخش و 18 فصل به اختلال عملکرد سیستم ایمنی در بیماران ویژه پرداخته است.

تکست سندرم پس از مراقبت های ویژه

کتاب سندرم پس از مراقبت های ویژه در چهار بخش و 26 فصل به جنبه های مختلف سندرم پس از مراقبت های ویژه و پیامدهای آن پرداخته است.

کتاب بیماران سالمند در مراقبت ویژه

کتاب مراقبت ویژه بیماران سالمند خیلی پیر در 8 بخش و 34 فصل به مراقبت های ویژه مخصوص سالمندان بالای 80 سال پرداخته است.

کتاب بنیانهای مراقبت ویژه

کتاب بنیان های مراقبت ویژه: دانش ضروری عملی برای تازه کاران ICU در سه بخش و 18 فصل به آموزش مبانی مراقبت ویژه پرداخته است.

کتاب مراقبت ویژه جراحی

کتاب مراقبت ویژه جراحی برای MRCS OSCE در 2 بخش و 6 فصل پروسیجرها و دستورالعمل های مراقبت ویژه جراحی را به روزرسانی کرده است.

کتاب آپدیت سالانه طب اورژانس 2023

کتاب آپدیت سالانه مراقبت های ویژه و طب اورژانس 2023، در 11 بخش و 40 فصل به روز رسانی های مراقبت ویژه و طب اورژانس 2023 را منتشر کرده است.

حرکات چشم در مراقبت ویژه

کتاب حرکات چشم در محیط مراقبت ویژه در 10 فصل جامع به معاینه، تشخیص و درمان اختلالات چشمی در بخش مراقبت ویژه پرداخته است.

کتاب بهداشت رفتاری نوزادان و خانواده

کتاب خدمات بهداشت رفتاری برای نوزادان و خانواده های پرخطر در 5 بخش و 28 فصل به بحث در مورد سلامت رفتاری بخش مراقبت ویژه نوزادان پرداخته است.

مرطوبت سازی در ICU

کتاب رطوبت سازی در بخش مراقبت های ویژه: مبانی، در 9 بخش و 36 فصل به مبانی مرطوب سازی هوا در بخش مراقبت ویژه پرداخته است.

کتاب ترخیص موفق ICU

کتاب پاسپورت ترخیص موفقیت آمیز از ICU در 11 فصل به بحث در مورد روند اقدامات قبل و حین و پس از ترخیص از بخش ویژه پرداخته است.