مستقیم به محتوا

ترجمه تخصصی کتاب های پرستاری

پرستاری چیست؟ پرستار کیست؟ مقاطع تحصیلی رشته پرستاری چیست؟ آیا پرستار می تواند در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل نماید؟ چگونه پرستار قدرتمندی بوده و به ارتقای رشته پرستاری کمک کنیم؟ کتاب های مرجع و تخصصی پرستاری چیست؟ چگونه کتاب پرستاری را برای ترجمه انتخاب کنیم؟ ترجمه و چاپ کتاب پرستاری به چه صورتی است؟ در کرنر ترجمه تخصصی کتاب های پرستاری به این سئوالات پاسخ داده می شود.

مقدمه ای بر ترجمه تخصصی کتاب های پرستاری

رشد تکنولوژی، کاهش مدت اقامت بیماران در بیمارستان، افزایش خدمات سرپایی و جراحی های روزانه، افزایش سن جمعیت همگی از عواملی است که با انتقال مراقبت بهداشتی از بیمارستان به محیط های سرپایی و منزل همیاری دارد و تقاضای جامعه برای پرستار و اقدامات پرستاری را در سراسر جهان افزایش داده است.

همانطور که می دانیم نیروی کار پرستاری در سراسر جهان کم است و تقریبا صد درصد کشورهای جهان با کمبود نیروی کار متخصص پرستاری مواجهه هستند. از اینرو آموزش پرستاری با رشد زیادی همراه بوده و سالانه عده زیادی در این رشته فارغ تحصیل می شوند.

این عوامل موجب شده است که رشته پرستاری در گرایش های متعددی در سطح تحصیلات تکمیلی دانشجو بپذیرد و در حال حاضر در ایران نیز امکان ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای پرستاری وجود دارد.

مجموعه پرستاری در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شامل ۱۰ گرایش با نام های زیر است:

گرایش های کارشناسی ارشد پرستاریترجمه تخصصی کتاب انگلیسی پرستاری

  • گرایش پرستاری داخلی جراحی
  • گرایش پرستاری کودکان
  • گرایش پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان
  • گرایش پرستاری مراقبتهای ویژه
  • گرایش روان پرستاری
  • گرایش پرستاری نظامی
  • گرایش پرستاری توانبخشی
  • گرایش پرستاری اورژانس
  • گرایش پرستاری سلامت جامعه
  • گرایش پرستاری سالمندی

ملزومات تخصصی پرستاری

جهت تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد یا دکترای پرستاری بایستی علاوه بر ثبت نام و شرکت در آزمون های ورودی و همچنین قبولی در مصاحبه ورودی کارشناسی ارشد یا دکترای پرستاری؛ شخص بایستی رزومه قوی داشته و بتواند صلاحیت خود را اثبات کند.

از جمله راه های تقویت رزومه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شرکت در کنگره ها و سمینارهای مرتبط با رشته پرستاری
  • انجام پژوهش های فردی یا گروهی
  • گرفتن پذیرش چاپ مقاله از پریودیکال های مطرح ایران و جهان
  • تالیف، گردآوری و یا ترجمه کتاب های مرتبط با رشته پرستاری
  • گرفتن مدرک نشانگر تسلط به زبان انگلیسی یا زبان هایی چون آلمانی و فرانسه
  • داشتن سابقه کار بالینی و آموزشی

ترجمه کتاب های تخصصی پرستاری

یکی از راههای تقویت رزومه و همزمان کمک به ارتقای رشته پرستاری، ترجمه کتاب های تخصصی و مرجع پرستاری است. از آنجایی که ترجمه کتاب برای افراد شاغل و معمولا متاهل مشکل است، انتشارات ترجمک طرح ترجمه تخصص کتاب در پلن طلایی را مطرح کرده است.

در پلن طلایی ترجمه کتاب توسط متقاضی و با همیاری مترجمان انتشارات ترجمک انجام می شود. مدیریت پروژه و تایید صلاحیت مترجم ها و همچنین ویرایش و حرف آخر به عهده متقاضی است. مترجمان زیر نظر متقاضی به ترجمه بخش های تعیین شده کتاب می پردازند و در زمان کوتاهی می توان کتاب پرستاری را ترجمه کرد.

در این پلن تمامی حقوق معنوی اثر بدون هر گونه دخل و تصرفی متعلق به متقاضی خواهد بود. اما حقوق مادی اثر به انتشارات ترجمک تعلق خواهد داشت و متقاضی دخل و تصرفی در مسائل مالی حاصل از اثر نخواهد داشت. در عوض پس از محاسبه دستمزد ترجمه کتاب براساس نرخ های کشوری، متقاضی تنها حدود 40 درصد دستمزد ترجمه را پرداخت خواهد کرد و مابقی هزینه ها به عهده انتشارات ترجمک خواهد بود.

شرح مفصل و با جزئیات پلن طلایی ترجمه کتاب تخصصی انتشارات ترجمک در وبسایت انتشارات موجود است. همچنین کلیه نکات مهم و دارای ارزش حقوقی ترجمه کتاب تخصصی در قرارداد ترجمه و چاپ کتاب درج خواهد شد.

ثبت سفارش ترجمه کتاب تخصصی پرستاری

انتشارات ترجمک تعدادی از کتاب های مرجع پرستاری که استفاده روزمره زیادی در بین متخصصان و دانشجویان پرستاری دارد و در دو سال اخیر منتشر شده است را برای دانلود رایگان در اختیار پرستاران قرار داده است. شما می توانید ابتدا کتاب را دانلود و بررسی نمایید و سپس ترجمه کتاب را سفارش بدهید.

اگر خودتان کتابی دارید که مایل به ترجمه آن هستید، می توانید فایل کتاب را از طریق فرم ثبت سفارش ترجمه کتاب برای ما ارسال نمایید. بعد از بررسی با شما تماس گرفته شده و ملزومات و توقعات شما از همیاری با تیم ترجمه کتاب ترجمک بررسی و بحث خواهد شد.

برای ثبت سفارش ترجمه کتاب تخصصی پرستاری کافی است فرم ثبت سفارش ترجمه کتاب را تکمیل کرده و فایل کتاب خود را پیوست نمایید. به فاصله کوتاهی کوردیناتور سایت با شما تماس گرفته و اقدامات لازم برای ثبت سفارش ترجمه کتاب پرستاری را به عمل خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *