مستقیم به محتوا

خدمات تبدیل XML

خدمات تبدیل و دیجیتال سازی ترجمک: تبدیل فرمت فایل ها و دیجیتال سازی پرونده های فیزیکی به فرمت XML

تیم تبدیل و دیجیتال سازی حرفه ای ترجمک خدمات تبدیل XML استاندارد و کیفیت بالایی عرضه می کند و فرمت های قدیمی و کم استفاده را به قالبی با ساختار مناسب و اجرایی تبدیل می کند که در موقعیت های جاری و امروزی قابل استفاده باشد.

در این مقاله می خوانیم:

  • خدمات تبدیل XML ترجمک
  • فرآیند تبدیل XML در ترجمک
  • مزایای قالب XML
  • ویژگی های تبدیل XML ترجمک

خدمات تبدیل XML
خدمات تبدیل فایل XML با گذر زمان به دلایل متعددی رواج یافته است. یکی از دلایل اصلی آن فایده و منطقی است که در پس تبدیل فایل های قدیمی و فرسوده به فرمت قابل انتشار در وبسایت و فضای آنلاین است.
یکی از پرسودترین و منطقی ترین وظایف سازمان ها و نهادهایی که امروزه فعالیت می کنند، تبدیل فایل های قدیمی و کم استفاده به قالب زبان علامت گذاری بسط یافته یا (XML) برای منتشر کردن در وبسایت و فضای آنلاین می باشد.

خدمات تبدیل XML ترجمک

ترجمک پروژه های تبدیل اسناد و مدارک به XML گسترده ای را اجرا کرده است. در این پروژه ها بعد از عقد قرارداد کلیه پرونده ها، اسناد و مدارک مشتری تبدیل و دیجیتال سازی شده و در قالب XML و سایر قالب های قابل عرضه امروزی مثل کتاب الکترونیک یا ایبوک (ePub) و یا در قالب قابل دانلود PDF تحویل شده است.
با توجه به تجمع تخصص ها و فناوری های موجود و تیم های تخصصی ترجمک، مخلوطی از اسناد و مدارک و فرمت ها تبدیل و دیجیتال سازی می شود و نیازهای مشتریان بطور کامل و کیفی لحاظ می شود. می توانید پروژه تبدیل اسناد، پرونده ها، کتب، فایل های قدیمی و آفلاین به فرمت قابل انتشار آنلاین از جمله XML را به ما بسپارید.

خدمات تبدیل XML

ثبت سفارش پروژه تبدیل فایل

برای ثبت سفارش پروژه تبدیل اسناد و فایل های خود به قالب XML کلیک کنید.

در حوزه تبدیل فایل، ترجمک تبدیل فایل های زیر به قالب XML را عرضه می کند:

تبدیل فایل های Word به XML

آیا می خواهید فایل های مایکروسافت ورد خود (docx یا doc) را به XML تبدیل کنید؟ می توانید تبدیل فایل های ورد به XML خود را به ما بسپارید. ما فایل های ورد شما را به قالب هایی چون SOAP, XHTML or Atom تبدیل کنیم. با اینکار مرتب کردن، دسته بندی، گزارش، انتشار آنلاین و بررسی دقیق آرشیو فایل های ورد شما را تسهیل و اقتصادی تر می کند.

تبدیل فایل های HTML به XML

می توانید سفارش تبدیل فایل های HTML خود به XML را به ما بسپارید. با این تبدیل می تواند فایل های خود را به فایلی ساختار دار و داده عمومی تبدیل کنید و از این تبدیل بیشترین سود را ببرید. ما فایل های HTML شما را به قالب XML تبدیل کرده و برای انتشار به زبانی بسط یافته آماده می کنیم.

تبدیل فایل های PDF به XML

سرویس تبدیل و دیجیتال سازی ترجمک کلیه فایل های قالب PDF شما را به فرمت XML تبدیل می کند تا خواندن ماشینی آن تسهیل شود. تبدیل فرمت فایل از PDF به XML در کوتاه ترین زمان و بدون هرگونه خطای ساختاری انجام می شود. بدین ترتیب فایل ها برای استفاده در اپلیکیشن یا وبسایت و فضای آنلاین آماده می شود.

تبدیل فایل های متنی به XML

تیم تبدیل و دیجیتال سازی ترجمک تخصص و صلاحیت کافی برای تبدیل اسناد و مدارک متنی شما به قالب XML را دارد. شرکت ها و نهاد معمولا چندین تن پرونده و داده کاغذی یا دیجیتال متنی را در اختیار دارند که می توان آنها را به XML تبدیل کرده و براحتی ذخیره و در دسترس قرار داد. تبدیل متن فیزیکی و OCR و XML انجام می شود.

تبدیل فایل های اکسل به XML

قالب XLSX و XLS که فایل مایکروسافت اکسل می باشد با نشر آنلاین در وبسایت سازگار نیست. در عین حال نهادها و سازمان مقادیر زیادی داده به صورت فایل های اکسل در اختیار دارند. ما می توانیم فایل های اکسل شما را به XML تبدیل کنیم تا از پلتفرم های مختلف قابل دسترسی باشد و بتوان در فضای مجازی بکار گرفت.

تبدیل فایل های RTF به XML

معمولا پرونده های عمومی، قبض های پرداخت و صورتحساب ها در قالب XML راحت تر مدیریت و استفاده می شوند. ما فایل های RTF شما را به XML تبدیل می کنیم. ما از GUI استفاده کرده و می توانید با استفاده از خط فرمان به سایر خصیصه ها دسترسی داشته باشید.

اینها نمونه ای از خدمات تبدیل فایل و دیجیتال سازی ترجمک می باشد. شما می توانید تبدیل انواع فایل ها و فرمت های مختلف را به ما بسپارید و در محیطی امن و قابل اتکا اطلاعات موجود و قدیمی خود را به قالبی جدید و دسترس پذیر تبدیل کنید. کافی است سفارش تبدیل فایل خود را ثبت کنید تا اپراتورهای ترجمک با شما تماس گرفته و مشاوره لازم را انجام دهند.

خدمات تبدیل XML

فرآیند تبدیل XML در ترجمک

خدمات تبدیل فایل و داده های فیزیکی به فرمت XML به صورت پروژه های منحصر و کیفیت بالا انجام می شود. ترجمک ترکیبی از تخصص، فناوری و نیروی انسانی لازم برای انجام تبدیل ها و لحاظ ملزومات مشتری را در اختیار دارد. سفارش خود را ثبت کنید و داده های قدیمی خود را در قالبی سازگار با انواع سیستم ها و تجهیزات تحویل بگیرید. پروژه های تبدیل XML ترجمک در طی مراحل زیر اجرا می شود:

  • واسط کاربری
  • نشانه گذاری
  • برچسب گذاری
  • خصیصه
  • قالب سفارشی
  • اعتبارسنجی

واسط کاربری برنامه نویسی (API)

ما API اختصاصی و پیشرفته ای برای تبدیل کارآمد و مکفی اسناد به قالب XML در اختیار داریم. صرفنظر از فرمت داده های شما، ما می توانیم با استفاده از این APIها فایل های شما را به قالب XML تبدیل کنیم. اگر داده های شما فیزیکی است، ما ابتدا داده های فیزیکی شما مثل پرونده های کاغذی و اسناد و مدارک را دیجیتال سازی کرده (اسکن، OCR و سپس تبدیل) سپس به قالب XML و سایر قالب های درخواستی مشتری تبدیل می کنیم.

نشانه گذاری (Markup)

ما روی کیفیت و صحت تاکید زیادی داریم. دستور نشانه گذاری (Markup) فرمت XML آن را از سایر زبان ها و قالب ها متمایز می کند. ما اطمینان حاصل می کنیم که نشانه گذاری، دستور زبان (Syntax) و قالب بندی فایل های تبدیل شده XML از استانداردهای موجود تبعیت کرده و با چک و بازبینی مجدد از صحت آن اطمینان حاصل می کنیم. ما پروژه های تبدیل XML متعددی انجام داده و می توانیم سفارش تبدیل XML شما را نیز انجام دهیم.

برچسب گذاری (Tagging)

هنگامی که فایلی به XML تبدیل می شود، صرفنظر از فرمت فایل منبع، فایل XML بایستی برچسب گذاری (Tagging) شود. برچسب های صحیح توسط نرم افزار تبدیل XML ساخته شده و برای انتقال داده بین اسناد و فایل های منبع استفاده می شود. برچسب شروعی، برچسب المان تهی و برچسب انتها در این داده ها نیاز است.

استفاده از خصیصه های بجا و صحیح

خصیصه ها (Features) بایستی در سازه تبدیل دارای مقدار منفرد باشند که فرآیند تبدیل موفقیت آمیز باشد. ما تمامی مقادیر منفرد را تعریف کرده و اطمینان حاصل می کنیم که المان های صحیحی در موارد مقادیر چندگانه تلفیق شده باشد تا تبدیل بدون خطا صورت گیرد.

قالب بندی XML سفارشی

تیم تبدیل و دیجیتال سازی ترجمک می تواند اسناد تبدیل شده را به دستور زبان مورد نظر شما قالب بندی کند. این شامل فرمت های Atom، RSS، XHTML و SOAP می باشد. ما اینکار را طبق نیاز خاص مشتری و برای تسهیل دسترس پذیری داده ها انجام می دهیم.

اعتبارسنجی نهایی نتیجه تبدیل به XML

تمامی فایل حاصل از تبدیل به XML تحت اعتبارسنجی نهایی قرار می گیرند و خطاهای احتمالی رفع می شود. اطمینان حاصل می کنیم که فایل های تبدیل شده از قوانین (
DTD) تبعیت می کنند و عاری از خطا هستند. سیاست های کنترل کیفی دقیقی در ترجمک برای تبدیل XML اجرا می شود و تبدیل ها مطابق با استانداردهای بین المللی انجام می شود.

مزایای قالب XML

آیا می دانید چرا هنگام دیجیتال سازی و تبدیل فرمت و همچنین در تبدیل کتاب های متنی به ایبوک، فرمت XML ترجیح داده می شود؟ دلایل آن عبارتست از:

  • فرمت XML یکی از عملیاتی ترین و ارزانترین شیوه های انتشار داده ها در وب می باشد.
  • فرمت XML با فرمت HTML یا سایر فرمت ها فرق دارد زیرا به سادگی می توان آن را بکار گرفته، تطبیق داد و اعتبارسنجی کرد.
  • فرمت XML یک قالب مستقل از رسانه است و امکان ذخیره و نمایش اطلاعات را به سادگی در وب فراهم ساخته است.
  • استانداردهای نمایش اطلاعات به زبان XML امکان دسترسی آسان و اثربخش به داده را فراهم ساخته است.
  • فرمت XML دارای مزایایی چون مقیاس پذیری، تطبیق پذیری، انعطاف پذیری و قابلیت اعتبارسنجی است.

صرفنظر از مزایای فوق، فرمت XML و داده های ذخیره شده به قالب XML را می توان با ابزارهای ایمپورت و اکسپورت مختص برنامه ها استفاده نمود و دستکاری نشانه گذاری XML ایجاد APIهای قدرتمند را تسهیل و امکانپذیر می سازد.

ویژگی های تبدیل XML ترجمک

  • ما از ابزارهای تبدیل XML پیشرفته استفاده می کنیم و کیفیت تمامی پروسه ها تضمینی است که با تولید خروجی کیفی عالی همیاری می کند.
  • مدیریت تیم تبدیل و دیجیتال سازی روی اجرای حرفه ای و مطلوب پروژه ها نظارت داشته و همه مراحل را بازبینی می کند.
  • ما با استانداردهای چندگانه و ملزومات تبدیل XML مختلف از قبیل DAISY، PRISM، PubMed Central، DocBook و NIMAS آشنا بوده و این ملزومات و استانداردها در اجرای پروژه های مرتبط لحاظ می شود.
  • خدمات تبدیل XML براساس نیازهای مشتری تنظیم می شود و در پروژه های تبدیل نیازها و ملزومات مشتری و کاربری خروجی تبدیل XML در نظر گرفته می شود.
  • امنیت داده های منبع و حفظ حریم مشتریان تضمینی است و غیر از کارهای پروژه، داده های منبع در دسترس شخص یا نهاد نامرتبط قرار نمی گیرد.
  • اجرای سریع و در کمترین زمان و با هزینه منطقی و اثربخش تضمین می شود.
  • خروجی نهایی هر پروژه توسط تیمی از صاحبنظران زبان XML بازبینی شده و از کیفیت خروجی اطمینان حاصل می شود.

تیم تبدیل و دیجیتال سازی ما تجربه و تخصص وسیعی در سطح دیجیتال سازی و تبدیل فرمت کسب کرده است و پروژه های تبدیل فرمت مختلف را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه اجرا می کنند. ترجمک دامنه وسیعی از خدمات دیجیتال سازی و تغییر فرمت را ارائه می دهد. شما می توانید پروژه های تغییر فرمت خود را به تیم حرفه ای ما بسپارید و خروجی کامل، صحیح و کیفی مورد نظر را تحویل بگیرید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش تبدیل فرمت و دیجیتال سازی کلیک کنید.

توجه: مطلب زیر ماشینی بوده و با هدف سئو و بهینه سازی بازدید سایت درج شده است. نیازی به خواندن آن نیست

نحوه دیجیتال سازی – لذا گزینه کارآمد، دیجیتال‌سازی اسناد و تبدیل بایگانی کاغذی به الکترونیکی و مدیریت صحیح آن است. تحلیل وضعیت دیجیتال سازی منابع شنیداری در آرشیوهای سازمان – تبدیل منابع آنالوگ به دیجیتال و دیجیتال به دیجیتال
دیجیتال‏سازی: یکی از روشهای عمده، ساخت آثار دیجیتالی است. به زبان ساده، دیجیتال‏سازی تبدیل هر نوع محمل ثابت یا آنالوگ (مانند کتاب، مقاله‌های نشریات، عکس) به داده و متن دیجیتال اطلاق می شود.
دیجیتال سازی اسناد – با تبدیل همه اسناد کاغذی و دیجیتال به محتوای دیجیتالی قابل استفاده و ارسال مستقیم آن به برنامه های دارای قابلیت جستجو و ویرایش اسناد به بهینه شدن بهره وری سازمان شما کمک می شود.

نحوه دیجیتال سازی

تبدیل بایگانی سنتی به محتوای کارآمد دیجیتال – دیجیتال سازی دفتر اسناد قدیمی، تبدیل و دیجیتال سازی پرونده های مدارس، بانک ها، ادارات و سازمان ها، تجربه دیجیتال روی مطالب کاغذی، مراحل اسکن اسناد و مدارک و پرونده ها، استفاده از OCR برای دیجیتال کردن و تبدیل اسناد بحث می شود.
مراحل اسکن اسناد و مدارک از کاغذی تا دیجیتالی | گردآوری – آماده سازی – اسکن – فرآیند های پس از اسکن – نمونه اسکن – انتقال فایل ها – بازگرداندن اوراق فیزیکی. … مراحل اسکن اسناد و مدارک که ما برای تبدیل کاغذ به فایل دیجیتالی انجام می دهیم.
دلایل دیجیتال سازی پرونده های بایگانی – فایل های دیجیتال نسبت به اسناد فیزیکی در مواردی مناسب تر است و دیجیتالی سازی پرونده های بایگانی برای ایجاد امکان جستجو ویرایش مدارک و دستری راحتتر انجام می شود و دبیرخانه کاغذی و فیزیکی را به فایل های دیجیتالی تبدیل و مدیریت خدمات اسناد الکترونیکی راحتتر می شود.
اما در مجموع در همه بایگانی ها ساماندهی اسناد در دو بخش فیزیکی و الکترونیک وجود دارد و در این بخش اسناد بصورت فیزیکی دریافت و پس از انجام عملیات آماده سازی و اسکن اسناد و مدارک، پرونده ها تبدیل به فایل دیجیتال می گردند و در صورت لزوم میکروفیلم اسناد نیز تهیه میگردد.

نحوه دیجیتال سازی کتاب و مدارک

تبدیل و دیجیتال کردن پرونده ها و اطلاعات فیزیکی امکان اعمال سطح دسترسی و میزان دسترسی به پرونده ها و پوشه ها را فراهم می سازد و آرشیو الکترونیک پرونده های پزشکی برای دسترسی سریع به اطلاعات مهم است. این تغییر در سیستم پاسخگویی به بیماران می تواند بسیار کارآمد باشد.
فرآیندهای فیزیکی مقدار قابل توجهی از زمان روزانه یک دفتر پزشکی را دربرمی گیرند و هزینه های اجرایی را افزایش می دهد؛ اسکن و دیجیتال سازی پرونده های پزشکی موجب دسترسی سریعتر به اطلاعات بیماران می شود و اسکن اسناد و مدارک برای دیجیتال کردن اسناد لازم است و از نرم افزار OCR برای تبدیل متن کاغذی به متن دیجیتال استفاده می شود.
اسکن مدارک و آرشیو دیجیتال. اسکن اسناد، مدارک و پرونده های واحدهای مختلف هر شرکت و سازمانی در هر ابعاد فعالیتی, علاوه بر حفظ اطلاعات موجب دسترسی راحتتر می شود و عمده مشکل شرکت ها و سازمان ها دسترسی به مکاتبات فیزیکی گذشته است که با اسکن و دیجیتال سازی رفع می شود.
تبدیل پرونده فیزیکی به دیجیتال سازی – خدمات آرشیو الکترونیک لازم است بنابراین آرشیو دیجیتال آرشیوی است که اسناد الکترونیک به منظور حفاظت و نگهداری دائمی در مخزن دیجیتال و امکان دسترسی کاربران در هر لحظه به اسناد با تعیین حقوق دسترسی مناسب; افزایش ایمنی فیزیکی پرونده ها و اسناد; حفظ و پاکیزگی محیط زیست می گردد.

دیجیتال سازی آرشیو

دیجیتال سازی – اطلاعات یکی از ارزشمندترین منابع سازمان‌ها بوده و روند رو به رشد آن، لزوم حفظ، دیجیتال سازی و دسترس پذیری سریع از طیق OCR را ایجاد کرده است و در چنین شرایطی هزینه رجوع به برگی از اسناد در میان انبوه پرونده‏ ها کم شده و لذا گزینه کارآمد، دیجیتال‌سازی اسناد و تبدیل بایگانی کاغذی به الکترونیکی و قابل جستجو و ویرایش می گردد.
تبدیل پرونده فیزیکی به دیجیتال سازی، اسکن مدارک با کامپیوتر، نمونه قرارداد اسکن پرونده ها، اسکن اسناد، اسکن مدارک چیست، نرم افزار بایگانی دیجیتال، اسکن پرونده های اداری، نرم افزار بایگانی اسناد اسکن شده، پروژه اسکن اسناد از واژه های کلیدی جستجو شده در مورد تبدیل دیجیتال است.
مدیریت مستندات – این تعریف سازمانی، ناشی از تئوری سازی اولیه بایگانی‌ها و سیستم‌های ثبت دیجیتال است که شامل کنترل‌های دسترسی مبتنی برسطح دسترسی است و ازینرو مدیریت هر سوابق فیزیکی و الکترونیکی را مد نظر دارد همچنین در طول چرخه عمر پرونده، مسائل مربوط به امنیت، حفظ حریم خصوصی، دسترسی سریع و دسترس پذیری، OCR و تبدیل دیجیتال انجام می شود.

اسکن اسناد پزشکی

پس از اسکن اسناد، به طور خیلی ساده مدارک کاغذی طی پروسه ای اسکن و به تصاویر دیجیتال تبدیل می شوند. سپس تصاویر دیجیتال پرونده های پزشکی با OCR به متن قابل ویرایش و جستجو تبدیل می شود که می تواند سبب کاهش مقدار ذخیره سازی پرونده های فیزیکی شود و در پایگاه داده مربوطه ذخیره می شود.
تدوین راهبرد مدیریت اسناد الکترونیکی: برنامه دولت الکترونیکی، طراحی و پیاده سازی سامانه مدیریت. اسناد، پیش نیازهای تبدیل و پردازش منابع دیجیتال، تضمین می شود که همه پرونده های فیزیکی در دفتر ثبت اسناد ذخیره و سپس اسکن و تبدیل OCR شده و به صورت متن قابل ویرایش و جستجو در بانک اطلاعاتی ذخیره می شود.
اسکن اسناد و پرونده های وام بانک ها از طریق اسکن اسناد و مدارک که ابتدا پرونده های وام و تراکنش های مشتری بانک اسکن شده، سپس OCR می شود و به صورت فایل متنی و قابل ویرایش در صفحه گسترده اکسل ذخیره می شود. سپس فایل های اکسل به بانک اطلاعاتی اکسس منتقل می شود و به برنامه بانک وصل می شود.
پرونده های کاغذی بیمار در مقایسه با پرونده های دیجیتال (اسکن شده) به صورت تبدیل اسناد پزشکی کاغذی به دیجیتال تبدیل می شود. آماده سازی اسناد پزشکی برای شروع فرآیند پروژه اسکن اسناد پزشکی، با تبدیل OCR موجب دسترس پذیری بالا و امکان جستجوی پرونده های بیمارستانی با واژه های کلیدی مختلف می شود.

سند بانکداری و تحول دیجیتال

تبدیل اسناد بانکداری، پرونده های وام و جعاله، ضمان های مالی و خیارات و اسناد بانکی به پرونده های دیجیتال انجام می شود. تحول دیجیتال در حوزه بانکداری، مدل کسب و کار، نحوه ارتباط و تعامل با مشتری، فرآیندهای است که با دیجیتال سازی موجب تسریع فعالیت می شود.
خدمات اسکن – فرآیند تبدیل داده های فیزیکی به داده های دیجیتالی، داده های خام را تولید نموده که این داده ها از طریق اسکن اسناد کاغذی و تبدیل OCR به اسناد و متن دیجیتال قابل جستجو انجام می شود. خدمات تخصصی اسکن و تصویربرداری از پرونده ها، اسناد و مدارک در سازمان های مختلف با استفاده از اسکنرهای الران خودکار با سایز مختلف و ذخیره سازی و تحویل مستندات اسکن شده در بانک های اطلاعاتی و تلفیق با برنامه اختصاصی بانک و شرکت ها و تحویل برروی CD ، DVD و یا Hard انجام می شود.
مدیریت آرشیو الکترونیکی – تبدیل الکترونیک | مدیریت آرشیو الکترونیکی, یکپارچه سازی, اتوماسیون اداری, دورکاری مهم است و ضرورت حفظ و نگهداری فیزیکی و الکترونیکی این اسناد موجب به وجود آمدن تبدیل دیجیتال می شود و پس‌ازآنکه یک ساختار و یا پرونده در سیستم آرشیو طراحی شد، برای ورود داده سندها و فرم نمایش تنها برای دیدن اسناد است بدون آنکه بتوان آنها را تغییر داد.

اسکن اسناد

اسکن نقشه, اسکن کتاب, اسکن طولی, ایجاد آرشیو دیجیتال, بایگانی الکترونیکی, ارائه خدمات اسکن پرونده های پزشکی ، مالی ، حقوقی و تحصیلی و تبدیل OCR برای تبدیل به متن قابل ویرایش و جستجو انجام می شود. خدمات اسکن حرفه ای اسکن اسناد و مدارک پرسنلی. اسکن اسناد و مدارک پزشکی. اسکن اسناد و مدارک حقوقی. اسکن اسناد و مدارک مالی. اسکن اسناد و مدارک آموزشی. اسکن اسناد و مدارک پژوهشی.
اسکن اسناد و مدارک -خدمات اسکن اسناد – اسکن اسناد و مدارک با رعایت اصول و کیفیت عالی. اسکن اسناد اداری، مالی، پزشکی و سایر مدارک با دستگاه های مجهز و پرسنل مجرب و تبدیل محتوای فیزیکی به محتوای دیجیتال قابل ویرایش و جستجو انجام می شود. خدمات اسکن اسناد شامل ایجاد اسناد دیجیتال و کامپیوتری برای دسترس پذیری بهتر، جستجو و بهره وری بالاتر است.

خدمات اسکن مورد نیاز در هر شرکت و سازمانی

معمولا” شامل اسکن اسناد و پرونده پرسنلی و اسکن مدارک و پرونده های مختلف فیزیکی است و اسکنر های پیشرفته مدارک (Document Scanner) آماده ارایه خدمات اسکن به شما می باشد.
خدمات اسکن، خدمات اسکن کتاب، اسکن اسناد، قیمت اسکن مدارک، خدمات اسکن سه بعدی، اسکن پرونده های اداری، اسکن و تبدیل مدارک فیزیکی به دیجیتال، تبدیل پرونده فیزیکی به پرونده دیجیتال، تبدیل مدارک و کتاب های کاغذی به متن کامپیوتری قابل جستجو ویرایش از واژه های کلیدی مهم است که پوشش داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *