مستقیم به محتوا

ترجمه تخصصی کتاب مهندسی کامپیوتر

ترجمه تخصصی کتاب مهندسی کامپیوتر: رشته کامپیوتر چه گرایش هایی دارد؟ گرایش کامپیوتر-نرم افزار در چه مقاطعی عرضه می شود؟ ترجمه تخصصی کامپیوتر و ترجمه کتاب های درسی رشته کامپیوتر، نرم افزار و کتاب های برنامه نویسی از پروژه هایی است که علاوه بر توانایی و مهارت ترجمه، به دانش کامپیوتر و برنامه نویسی نیاز دارد.

مهندسان کامپیوتر تیم ترجمه فنی ترجمک انحصارا روی ترجمه کتاب های فنی، مهندسی و علمی آکادمیک متمرکز هستند، جایی که صحت، دقت، یکنواختی ترجمه از اهمیت خاصی برخوردار است و به سختی بدست می آید. تمامی اعضای تیم ترجمه تخصصی کتاب های فنی و مهندسی دارای زمینه ای در رشته های تخصصی فنی هستند.

یکی از وجوه تمایز ترجمه عمومی و ترجمه تخصصی کتاب های فنی و مهندسی در سطح بالای دقت و دانش رشته تخصصی مربوطه است. اگر ترجمه کیفیت بالایی نداشته و کیفیت ترجمه ضعیف باشد و مشخصات فنی محتوا ترجمه درستی نداشته باشد، می تواند مشکل ساز شود.

از آنجایی که نرم افزارها و اپلیکیشن های آفلاین و آنلاین با کدنویسی تهیه می شوند، کوچکترین اشتباهی در ترجمه کتاب های آموزش برنامه نویسی کامپیوتر می تواند به وقوع خطا و باگ در برنامه ها منجر شود. گاهی یک اشتباه در ترجمه با خدشه اعتبار شرکت برنامه نویس همراه است.

ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر

انتظار می رود مهندسان کامپیوتر در طراحی، تحقیق، به روزسازی، بهینه سازی، امنیت و نوآوری پیوسته با تأمین قابلیت رقابت پذیری بین المللی در سیستم های کامپیوتری، شبکه ای و هوشمند سخت افزاری و نرم افزاری مورد استفاده در کلیه صنایع و کارخانجات، سازمان های دولتی و خصوصی، زیر ساخت های محاسباتی و ارتباطی، در صنعت و خدمات و مدیریت و دفاع و امنیت کشور نقش تعیین کننده داشته باشند و ضمن اشراف بر کلیه روش های علمی و فنی طرح و اجرا و نگهداری در پروژه ها، بتوانند بهترین گزینه موجود طراحی و ساخت و اجرا و حفظ امنیت و خصوصی ماندن اطلاعات در موارد مورد نیاز جامعه و کشور را انتخاب و زیر ساخت ها و پروژه های مورد نیاز ایران را در بهترین کیفیت جهانی طراحی و اجرا و مدیریت نمایند.

یکی از راه های کمک به تقویت دوره های درسی و همیاری با رشته های مهندسی، ترجمه کتاب های جدید و به روزی است که بطور فزاینده ای منتشر می شود. هرچند گرایش های رشته مهندسی کامپیوتر دارای برنامه کاملاً مستقل از یک دیگر می باشند اما بعضی از کتاب های فنی مهندسی زمینه ساز دانش همه این رشته ها است.

تیم ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر ترجمک آمادگی دارد کتاب های تخصصی و کتب مرجع کلیه گرایش های مهندسی کامپیوتر را در کوتاهترین زمان و هزینه ای مقرون به صرفه ترجمه نماید، نمونه ای از رشته های فنی و مهندسی تحت پوشش ترجمه کتاب ترجمک عبارتست از:

گرایش های کارشناسی ارشد کامپیوتر

  • ترجمه تخصص کتاب رشته مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی و رباتیکز
  • ترجمه تخصص کتاب رشته مهندسی کامپیوتر گرایش معماری سیستمهای کامپیوتری
  • ترجمه تخصص کتاب رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار
  • ترجمه تخصص کتاب رشته مهندسی کامپیوتر گرایش الگوریتم و محاسبات
  • ترجمه تخصص کتاب رشته مهندسی کامپیوتر گرایش شبکه های کامپیوتری
  • ترجمه تخصص کتاب رشته مهندسی کامپیوتر گرایش رایانش امن

گرایش های دکتری مهندسی کامپیوتر

  • ترجمه تخصص کتاب رشته مهندسی کامپیوتر گرایش مهندسی نرم افزار
  • ترجمه تخصص کتاب رشته مهندسی کامپیوتر گرایش معماری سیستمهای کامپیوتری
  • ترجمه تخصص کتاب رشته مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوع

تضمین کیفیت و فرآیند ترجمه کتاب مهندسی

اولا کیفیت ترجمه به کیفیت مترجم بستگی دارد. تیم ترجمه فنی و مهندسی ترجمک از گروهی از مهندسان فارغ التحصیل رشته ها و گرایش های مختلف مهندسی در مقاطع گرجویت و بالاتر تشکیل شده است و همگی در حوزه ترجمه کتاب و حوزه تخصصی رشته خود پروفیشنال هستند.

بنابراین اولین تضمین کیفیت ترجمه های ترجمک استفاده از مترجمان حرفه ای و متخصص است. دومین تضمین کیفیت ترجمه کتاب های فنی و مهندسی ترجمک در گارانتی عمرانه ترجمه هاست. هر کتابی که توسط انتشارات ترجمک ترجمه می شود دارای گارانتی مادام العمر است و کلیه ویرایش ها و آپدیت کتاب به ادیشن های جدید در تعهد ترجمک است.

طریقه ثبت سفارش ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر

فرآیند ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر صرفنظر از گرایش کاربر از چندین مرحله تشکیل شده است:

  • ارسال فایل منبع به ترجمک: کافی است فرم ثبت سفارش ترجمه کتاب فنی و مهندسی را تکمیل کرده و فایل اورجینال کتاب را برای ما ارسال نمایید. اگر کتاب به صورت هارد کپی است و فایل آن را در اختیار ندارید، می توانید از طریق پست پیشتاز کتاب را به ما برسانید.
  • پس از دریافت فایل کتاب، مطالعه مقدماتی کتاب انجام شده و کوردیناتور گروه با شما تماس می گیرد و نیازها و ملزومات پروژه را با شما هماهنگ خواهد کرد. سپس قیمت ترجمه در پلن های مختلف محاسبه شده به همراه قرارداد ترجمه کتاب برای شما ارسال می شود.
  • بعد از عقد قرارداد، فرآیند انتخاب مترجم با مشارکت مشتری انجام شده و مترجم انتخاب می شود. سپس ترجمه مقدماتی کتاب انجام می شود. بعد از اتمام ترجمه مقدماتی، فایل کتاب برای مشتری ارسال می شود تا بازنگری کرده و ترجمه مقدماتی را تایید کند.
  • بعد از تایید ترجمه مقدماتی توسط کاربر، مرحله بازبینی و بازنگری همکار ترجمه کتاب فنی و مهندسی شروع می شود. در صورت تمایل مشتری، اقداماتی چون ترجمه معکوس (مستلزم هزینه است)، حروفچینی و تبدیل دیجیتال انجام می شود.
  • سرانجام فایل ترجمه شده حاوی متن هدف در قالب مورد نیاز مشتری برای وی ارسال می شود. اگر از پلن طلایی استفاده شده باشد، فایل ترجمه نهایی به دپارتمان تبدیل و دیجیتال سازی ارسال می شود تا اقدامات DRM انجام شده و ایبوک نهایی برای توزیع در وبسایت انتشارات ترجمک منتشر شود.

پلن طلایی ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر

دستمزد ترجمه کتاب رشته مهندسی کامپیوتر با توجه به طول محتوای کتاب (کلمه شمار)، قالب زمانی انجام کار (عادی، نیمه فوری و فوری)، مشخصات محتوا (فرمول نویسی، محاسبات، ترسیم و طراحی) محاسبه می شود.

علاوه بر اینها ترجمک در اقدامی برای کمک به اعتلای دانش رشته مهندسی کامپیوتر، پلن ترجمه کتاب طلایی را پیشنهاد نموده است. در این پلن تمامی حقوق معنوی و اختیارات علمی کتاب برای مترجم محفوظ می ماند اما حقوق مادی و اختیار توزیع کار برای انتشارات ترجمک محفوظ میماند.

بدین ترتیب در پلن طلایی مشتری حدود ۴۰ درصد دستمزد را پرداخت کرده و با همیاری مترجم کتاب برای چاپ آماده می شود. سپس در تعداد محدود نسخه چاپی و هاردکور از کتاب تهیه شده و بصورت ایبوک در فروشگاه های آنلاین توزیع می شود.

مشخصات پروژه های ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر ترجمک

در مجموع پروژه های ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر ترجمک، صرفنظر از گرایش و حجم کتاب، ویژگی های زیر را دارند:

  • تضمین کیفیت و صحت ترجمه از طریق گارانتی مادام العمر
  • ترجمه توسط مترجم تخصصی زبان مادری و با همیاری و نظارت مشتری
  • تخفیف حدود ۶۰ درصدی دستمزد ترجمه در پلن طلایی
  • پوشش تمامی اقدامات پیش نیاز نشر از قبیل ویراستاری، حروفچینی، طراحی جلد
  • پوشش تمامی اقدامات قانونی و حقوقی از قبیل قرارداد رسمی، گرفتن شابک، فیپا، مجوزهای کتابخانه ملی

در صورت تمایل به ثبت سفارش ترجمه کتاب فنی و مهندسی به لینک زیر مراجعه فرمایید:

ترجمه کتاب تخصصی رشته های مهندسی

ثبت سفارش ترجمه کتاب فنی و مهندسی

توجه: مطلب زیر ماشینی بوده و با هدف سئو و بهینه سازی بازدید سایت درج شده است. نیازی به خواندن آن نیست

ترجمه تخصصی کامپیوتر: ترجمه تخصصی کتاب کامپیوتر، دانلود رایگان کتاب های مهندسی کامپیوتر، دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر می توانند کتاب های تخصصی خود را با هزینه کم ترجمه نمایند.

چاپ و ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر – چاپ و ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر به همراه معرفی کتابهای زبان اصلی این رشته به مترجمین و اخذ مجوزهای قانونی برای چاپ و نشر کتاب از وزارت ارشاد اسلامی انجام می شود.
ترجمه تخصصی مهندسی کامپیوتر – در خصوص ترجمه مقاله، کتاب، و تحقیقات تخصصی مهندسی کامپیوتردر گرایش های علوم کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی تکنولوژی نرم افزار و برنامه نویسی در انتشارات ترجمک انجام می شود.

ترجمه تخصصی کامپیوتر: کتاب هایی که هر دانشجوی مهندسی کامپیوتر باید داشته و مطالعه کند را تیم ترجمه کتاب کامپیوتر و خدمات حرفه ای رشته مهندسی کامپیوتر انجام می دهد.

ترجمه انگلیسی به فارسی کتاب کامپیوتر

ترجمه انگلیسی به فارسی متون کامپیوتر شامل : ترجمه انگلیسی به فارسی مقالات کامپیوتر، ترجمه انگلیسی به فارسی کتاب های کامپیوتر، ترجمه انگلیسی به فارسی کتاب های برنامه نویسی و فناوری اطلاعات انجام می شود.
ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه های مهندسی کامپیوتر و گرایش های آن توسط تیم ترجمه تخصصی مهندسی کامپیوتر ترجمک انجام می شود.

دانلود کتاب های مهندسی کامپیوتر برای آمادگی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر مهم است. هزاران کتاب مهندسی کامپیوتر را به صورت رایگان می توانید دانلود کنید. دانلود کتاب الکترونیک نیز امکانپذیر است. می توانید کتاب را دانلود، انتخاب و برای ترجمه پیشنهاد کنید. پیشنهاد جدیدترین کتاب‌های رشته کامپیوتر برای ترجمه در انتشارات ترجمک.

ترجمه تخصصی کامپیوتر

انتشارات ترجمک لیست جدیدترین کتاب‌های رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات را برای شما فراهم نموده و به منظور ارائه یک ترجمه تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات کافی است فرم ثبت سفارش ترجمه فنی و مهندسی را تکمیل کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر خود همین حالا با واتساپ با ما در تماس باشید.
کتب دانشگاهی مهندسی کامپیوتر – دانلود کتاب های ویژه رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار یا دانلود کتاب طراحی دیجیتال ( مدار منطقی ) برای ترجمه سال ۲۰۲۰ این کتاب ها موجود است. همچنین فرهنگ لغات زبان تخصصی رشته مهندسی کامپیوتر ۲۰۲۰ موجود است.

ترجمه تخصصی کامپیوتر: ترجمه لغات زبان تخصصی رشته مهندسی کامپیوتر ، مهندسی IT و علوم کامپیوتر که بصورت درس به درس و پارگراف به پارگراف تفکیک شده است.

ترجمه کتاب ارشد و دکتری کامپیوتر

عبارات کلیدی ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر، لیست کتاب های مهندسی کامپیوتر، کتاب های کارشناسی مهندسی کامپیوتر، خرید کتاب های مهندسی کامپیوتر، دانلود کتاب های رشته کامپیوتر، دانلود کتاب های کامپیوتر، بهترین کتاب مهندسی نرم افزار، کتاب دانشگاهی کامپیوتر پی دی اف کتاب زبان تخصصی کامپیوتر سرچ می شود.

ترجمه تخصصی متن کامپیوتر بصورت ترجمه حرفه ای متون تخصصی رشته کامپیوتر. برای ترجمه نیاز به یک مترجم متخصص دارید زیرا متون تخصصی رشته مهندسی کامپیوتر ممکن است در قالب مقاله کتاب منتشر شود. بنابراین ترجمه کتاب تخصصی رشته کامپیوتر انجام می شود.

یادداشت, عنوان روی جلد: کاملترین ترجمه زبان تخصصی مهندسی کامپیوتر «رشته کامپیوتر دانشگاه پیام نور» شامل ترجمه کلیه متن کتاب همراه با ترجمه تمرین‌ها و واژه‌ها و ترجمه تخصصی کامپیوتر از جمله ترجمه تخصصی مهندسی کامپیوتر همانند دیگر رشته‌های مهندسی به علت وجود ترمینولوژی و علاوه بر ترجمه کتاب و متون طولانی خود، از تخفیف ۷۰ درصدی هم بهره‌مند شوید.

دانلود رایگان کتاب مهندسی نرم افزار – مهندسی کامپیوتر خلاصه کتاب مهندسی نرم افزار و طراحی سیستم ها و ترجمه کتاب آموزش برنامه نویسی شیء گرا توسط تیم ترجمه تخصصی رشته مهندسی کامپیوتر در انتشارات ترجمک.

ترجمه تخصصی رشته مهندسی کامپیوتر

به‌طور حتم یکی از فنی‌ترین رشته‌های ترجمه محسوب می‌شود. سرعت گسترش و توسعه مداوم و روزانه علوم و فنون کامپیوتر موجب معرفی کتاب برای ترجمه در حوزه مهندسی سال ۲۰۲۰ شده است.
ترجمه این کتاب به پژوهشگران حوزه سیستم های پیچیده پیشنهاد می‌شود. پیشنهاد کتاب برای ترجمه حوزه مهندسی برق و کامپیوتر: ترجمه تخصصی کامپیوتر – ترجمه تخصصی کتاب توسط دانش آموختگان مهندسی کامپیوتر. ترجمه متون صنعتی نظیر دفترچه راهنما، کاتالوگ، بروشور و غیره. ترجمه تخصصی وبسایت ها.

راهنما و ترجمه کتاب زبان تخصصی رشته کامپیوتر و دانلود راهنما و ترجمه کتاب زبان تخصصی رشته کامپیوتر شامل ترجمه لغات و متن ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر

ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر و لیست کتاب های مهندسی کامپیوتر یا کتاب های کارشناسی مهندسی کامپیوتر برای خرید کتاب های مهندسی کامپیوتر یا دانلود کتاب های رشته کامپیوتر و همچنین دانلود کتاب های کامپیوتر از بهترین کتاب مهندسی نرم افزار و کتاب دانشگاهی کامپیوتر ترجمه شده و به صورت پی دی اف کتاب زبان تخصصی کامپیوتر عرضه می شود.

چاپ کتاب مهندسی – نشر و انتشارات ترجمک به آن دسته از دانشجویان و اساتیدی که قصد چاپ و ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر را دارند و می خواهند رزومه خود را تقویت کنند، خدمات معرفی منبع اصلی، ترجمه و چاپ کتاب مهندسی کامپیوتر با ۷۰ درصد تخفیف دستمزد ترجمه را پیشنهاد می کند.

چاپ کتاب مهندسی کامپیوتر

انواع کتاب در چاپ کتاب مهندسی کامپیوتر. ترجمه کتاب: به دلیل تغییرات سریع در رشته کامپیوتر، هر ساله هزاران کتاب جدید در این رشته نوشته شده و به چاپ می‌رسند. بنابراین ترجمک سرویس ترجمه تخصصی علوم کامپیوتر را عرضه می کند.

اگر به ترجمه متون تخصصی علوم کامپیوتر نیاز دارید کافی است فرم ثبت سفارش ترجمه فنی و مهندسی را تکمیل کنید. سپس پلن طلایی ترجمه و چاپ کتاب مهندسی کامپیوتر را انتخاب کنید تا از گارانتی عمرانه و تخفیف ۷۰ درصدی ترجمه کتاب بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *