مستقیم به محتوا

سرویس تبدیل پابمد

آیا می دانید پابمد (PubMed) چیست؟ پابمد چه سرویسی ارائه می دهد؟ چگونه از پابمد استفاده کنیم؟ چگونه مقاله خود را برای انتشار در پابمد آماده کنیم؟ قالب مورد قبول پابمد چیست؟ ژورنال های نمایه شده در پابمد چه شرایطی برای پذیرش مقاله دارند؟ آیا می توان کتاب خود را در پابمد منتشر کرد؟ اینها سئوالاتی است که در این پست پاسخ داده می شود.

تحولات سریع و رشد روز افزون تکنولوژی امروزه موجب افزایش فزاینده نیاز به تبعیت از قالب های دیجیتال پیشرفته و جدید شده است. شرکت های انتشاراتی و اهالی مطبوعات مجبورند از قالب های دیجیتال جدید مثل پابمد (PubMed) استفاده کنند. فرمت پابمد یکی از فرمت های اثربخش و شناخته شده آنلاین است که برای اشتراک داده ها با NCBI بطور گسترده ای استفاده می شود.

پابمد چیست؟

پابمد (PubMed) یکی از پایگاه های داده (دیتابیس) رایگان مراجع و چکیده موضوعات مرتبط با علوم زیستی و بیومدیکال است که توسط کتابخانه ملی پزشکی (NLM) ایالات متحده در موسسه ملی سلامت (NIH) راه اندازی و نگهداری می شود. پابمد سال ۱۹۹۶ راه اندازی شده است و عمدتا منابع خود را دیتابیس مدلاین (MEDLINE) می گیرد که یک بانک اطلاعاتی رفرنس مقالات ژورنال های آکادمیک پزشکی، داروسازی، پرستاری، مراقبت سلامت، دندانپزشکی، دامپزشکی و سایر رشته های پیراپزشکی است.

ژورنال ها، مقالات یا محتوایی در پابمد منتشر و دردسترس قرار می گیرد که تمامی ویژگی های سویت برچسب مقاله ژورنال پابمد مرکزی (JATS) را رعایت کرده باشد. برای تبدیل شدن به قالب JATS بایستی مطلب به قالب باشد. پابمد کتاب، مقاله، چکیده، دست نوشته یا هر محتوای مرتبطی را که در قالب PubMed XML باشد، قبول می کند.

دانشمندان، محققان و ناشرانی که مایلند مطلب خود را در پابمد منتشر کنند بایستی مطلب خود را صرفنظر از نوع آن، کتاب، مقاله، ژورنال و غیره؛ طبق دستورالعمل پابمد به قالب XML مورد قبول پابمد تبدیل کنند. هرچند تبدیل پابمد (PubMed conversion) مستلزم نیروی کار متخصص و فناوری است که حتی موسسات آموزشی هم به ندرت در اختیار دارند.

در غیاب متخصص و فناوری پیشرفته، کار تبدیل پابمد می تواند فوق العاده سخت باشد و برآیند آن مطلوب نخواهد شد. در اینگونه موارد بهتر است تبدیل پابمد را به متخصص آن واگذار کرد و از خدمات تبدیل پابمد بیرون (OPCS) استفاده کرد.

تبدیل پابمد در ترجمک

سرویس تبدیل پابمد ترجمک با توجه ویژه به جزئیات، بهترین سرویس در حوزه خدمات تبدیل پابمد (PubMed conversion services) برای انتقال محتوای مشتریان است به شرط آنکه توسط کتابخانه مرکزی پابمد (PMC) پذیرفته شود.

تیم تبدیل و دیجیتال سازی ترجمک به نیاز شما برای بهترین شدن و ارائه کارهای کیفی و قابل قبول ارزش می نهد. ما بهترین و جدیدترین سرویس تبدیل پابمد را در اختیار داریم. همانطور که می دانید پابمد (PubMed) یک پایگاه داده باز پزشکی برای انتشار چکیده و مراجع مربوط به موضوعات زیست پزشکی (بیومدیکال) و علوم زیستی است. پابمد در موسسه ملی بهداشت و توسط کتابخانه ملی پزشکی (NLM) ایالات متحده آمریکا تاسیس، حفظ و نگهداری می شود.

محتوای ارسالی به پابمد بایستی مشخصات سویت برچسب مقاله ژورنال (JATS) را رعایت کرده باشد که پابمد نشر و توزیع آن را بپذیرد. می توانید از طریق پابمد براحتی به تمامی اطلاعات پزشکی و پیراپزشکی حیاتی دسترسی داشته و از این مخزن پیشرفته محتوای علمی لذت ببرید و همزمان از گزینه های نشر و توزیع آن نیز استفاده کنید.

برای تقویت ابعاد دسترسی خود و افزایش سرعت نفوذ در بازار آنلاین و وب، بدون شک یک سرویس تبدیل داده کیفیت بالا نیاز است تا هم کندی پروسه و هم هزینه های بالای آماده سازی محتوا برای نشر و توزیع در پابمد بهینه شود.

قبل از ثبت سفارش آماده سازی و تبدیل محتوای مقاله، کتاب یا گزارش موردی خود برای انتشار در پابمد، عواملی خاصی وجود دارد که بایستی در نظر داشته باشید:

  • قالب مورد تایید پابمد در ژورنال های بالینی و زیست پزشکی (بیومدیکال) استفاده می شود.
  • مقالات پزشکی و پیراپزشکی با اطلاعات چشمگیری در مورد سازمان برچسب زنی می شود.

سرویس تبدیل ژورنال پابمد

ترجمک با رفع نگرانی های مشتریان خود از تبدیل تمام و کمال و همه جانبه محتوا به XML، یکی از بهترین سرویس دهندگان حوزه تبدیل و دیجیتال سازی است که بطور قاطع ملزومات JAST و کتابخانه PMC را رعایت می کند و توجه خاص و دقیقی به جزئیات کار دارد.

مراحل فرآیند تبدیل به پابمد

ما تقریبا با تمامی فرمت های رایج کار می کنیم، از جمله: XML قفسه ای، فرمت XMS مورد قبول کتابخانه ملی پزشکی (NLM) برای کتاب و همچنین به ترتیب برای ژورنال ها و دست نوشته ها. ما فرمت های منبع از قبیل فرمت های زیر را می پذیریم:

  • تبدیل فایل مایکروسافت ورد (docx) به پابمد
  • تبدیل فایل ادوبی آکروبات (PDF) به پابمد
  • تبدیل فایل متنی (txt) به پابمد
  • تبدیل فایل ایبوک (ePub) به پابمد
  • تبدیل فایل زبان سندی (SGML) به پابمد
  • تبدیل فایل ادوبی فریم میکر (MIF) به پابمد
  • تبدیل فایل ادوبی ایندیزاین (indd) به پابمد

سایر خدماتی که ما خارج از تبدیل XML ارائه می دهیم عبارتند از:

  • برچسب گذاری محتوا مطابق با تعریف نوع سند (DTD)
  • پردازش داده های پیچیده مطابق با دستورالعمل سابمیت فایل PMC
  • انجام بازنگری، ویراستاری و کنترل کیفی برای رفع هر گونه خطا

مزایای سرویس تبدیل XML ترجمک

هنگام تبدیل فایل شما به قالب مورد قبول پابمد، ما تمامی ویژگی ها و ملزومات تعیین شده توسط کتابخانه ملی پزشکی (NLM) را رعایت می کنیم. ما از شروع برنامه ریزی رویکرد پروژه تبدیل مشتری تا فرآیندهای طراحی و تبدیل پس از آن، اهداف مشتری را بخاطر داشته و تمامی اقدامات برحسب نیاز مشتری و با همیاری و هدزآپ مشتری انجام خواهد شد.

تیمی از مهندسان توانمند و تحصیلکرده خدمات تبدیل XML پابمد حرفه ای ارائه می دهند و زمانی که پروژه شما را دریافت کردند؛ با تجربه و مهارت های برتر خود تبدیل حرفه ای انجام می دهند که بالاترین کیفیت بازار را داشته و گارانتی عمرانه نتیجه پروژه ضامن کیفیت کار آنها است.

  • صرفنظر از ملزومات پروژه تبدیل شما، ما بهترین تیم و تجهیزات صنعت تبدیل و دیجیتال سازی را در اختیار داریم.
  • اطمینان می دهیم که تمامی پروسه های عملیاتی پروژه تبدیل پابمد با دقت و بصورت حرفه ای انجام خواهد شد.
  • در طول مسیر اجرای پروژه تبدیل پابمد، مشتری بطور مستمر در جریان کارها قرار گرفته و روزانه هدزآپ دریافت خواهد کرد.
  • سرویس تبدیل پابمد ترجمک از انعطاف پذیری بالایی بهره می برد و براحتی خود را با ملزومات و حجم سفارش شما تطبیق می دهد.
  • مبدل های پابمد ما از فناوری اثربخشی استفاده می کند که هزینه های پروژه را به طور چشمگیری کاهش می دهد.
  • پس از ثبت سفارش تبدیل پابمد، شما می توانید لحظه به لحظه تغییرات و اقدامات انجام شده را پایش، هدایت و مدیریت کنید.

سرویس تبدیل XML پابمد مرکزی ترجمک تمامی نیازهای پایگاه داده نهادها و سازمان ها را لحاظ می کند و محتوای ژورنال، اسناد و مقالات پزشکی و علوم زیستی را براحتی و با بالاترین دقت به فرمت XML تبدیل می کند.

سرویس تبدیل XML ترجمک با مسئولیت پذیری بالا، اقتصادی و ایمن است و مخزن ژورنال شما را برای عرضه به پابمد به بانک اطلاعاتی مورد قبول پابمد تبدیل می کند. در مسیر تبدیل امنیت داده های شما تضمین شده و محرمانگی و حریم خصوصی مشتری به دقت رعایت می شود. تمامی اطلاعات مهم مشتری تحت هیچ شرایط در اختیار هیچ مرجع حقیقی یا حقوقی قرار داده نمی شود.

اهمیت سرویس تبدیل پابمد ترجمک

پیشرفت فناوری اطلاعات و تکنولوژی کامپیوتر و شبکه های آنلاین موجب شده است که اشتراک اطلاعات و تبادل داده با سرعت خیلی بالایی همه گیر شود. امروزه ارزش یک ژورنال یا مجله تخصصی به ایندکس شدن آن در بانک های اطلاعاتی مطرح جهان از قبیل پابمد است.

اگر قصد دارید ژورنال داخلی خود را به یک ژورنال علمی – پژوهشی ایندکس شده تبدیل کنید، کافی است شرایط عمومی ایندکس شدن را رعایت کرده و همزمان محتوای موجود خود را به قالب پابمد تبدیل کنید تا هنگام آماده شدن از نظر زمانی و شرایط فنی، خیلی سریع مجله تخصصی خود را ایندکس کنید.

سرویس تبدیل ترجمک آمادگی دارد مدیریت پروژه ایندکس شدن ژورنال علمی – پژوهشی شما را به عهده گرفته و در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه مجله شما را ایندکس کند. بخاطر داشته باشید که شرایط عمومی بایستی لحاظ شده باشد تا امکان ایندکس شدن فراهم گردد، از جمله:

خدمات انتقال ژورنال به پابمد

  • دریافت شماره سریال استاندارد بین المللی یا ISSN از سازمان مربوطه (issn.org)
  • سابقه فعالیت حداقل ۲ سال با انتشار حداقل ۲۵ مقاله بازنگری همکار (Peer Review)
  • مقالات منتشر شده در طی این ۲ سال بایستی از نوع اورجینال پژوهشی و گزارش موردی باشد
  • ژورنال بایستی در حوزه زیست پزشکی (Biomedical) و علوم زیستی (Life Science) ثبت شده باشد

بخاطر داشته باشید که با هر بار رد شدن اپلیکیشن مشتری برای ثبت در پابمد، بایستی ۲۴ ماه صبر کرده و مجددا درخواست کرد. برای جلوگیری از هدر رفتن وقت و ایندکس شدن در اولین اقدام، بهتر است از سرویس حرفه ای ترجمک استفاده کنید و ایندکس شدن مجله علمی-پژوهشی خود را به ترجمک واگذار کنید.

سرویس نمایه علمی-پژوهشی ترجمک

اگر صاحب امتیاز یا مدیر مسئول یک مجله علمی – پژوهشی داخلی هستید و قصد دارید مجله خود را ایندکس کنید، از سرویس ایندکس ترجمک استفاده کنید و به شیوه ای هزینه-اثربخش و در کوتاه ترین زمان محتوای ژورنال، اسناد و مدارک لازم، مکاتبات اولیه، آماده سازی بانک اطلاعاتی (پایگاه داده) و قرار دادن در دسترس عموم، تهیه اپلیکیشن رفرنس دهی خودکار به قالب های مرسوم را به ترجمک واگذار کنید.

برای آشنایی با جزئیات سرویس انتشار ژورنال علمی-پژوهشی داخلی در بانک های اطلاعاتی بین المللی مطرح مثل پابمد و ایندکس شدن ژورنال خود، مقاله پیوستن ژورنال به پابمد را بخوانید.

توجه: سرویس تبدیل و دیجیتال سازی ترجمک تنها شامل ایندکس شدن در پابمد سنترال نمی باشد. پس از آماده سازی ژورنال برای سابمیت به پابمد، ژورنال تقریبا برای انتشار در بانک های اطلاعاتی پزشکی مطرح جهان از قبیل بتسدا (Bethesda (NLM))، فیلادلفیا (Philadelphia (ISI))، آمستردام الزوایر (Amsterdam (Elsevier))، آیپی سوئیچ (Ipswitch (EBSCO))، ژنو (Geneva (WHO))، موسکو (Moscow (RAS))، ورشو (Warsaw (IC)) و سایر بانک های اطلاعاتی مطرح آماده است.

پس از ایندکس شدن مقالات یک ژورنال علمی-پژوهشی در پابمد، این مقالات در مرورگرها و پایگاه های داده مختلف از قبیل مدلاین (MEDLINE)، امبیس (EMBASE)، اسکوپوس (Scopus)، کوکران مرکزی برای کارآزمایی های بالینی (CENTRAL) و امثالهم قابل جستجو و دسترسی است.

اگر با ما کار کنید به شما اطمینان می دهیم که مقالات پزشکی و پیراپزشکی و ژورنال های علمی-پژوهشی شما را آنچنان آماده سازی می کنیم که در اولین درخواست توسط کتابخانه مرکزی پابمد (PMC) پذیرفته شود. با ما در تماس باشید.

توجه: مطلب زیر ماشینی بوده و با هدف سئو و بهینه سازی بازدید سایت درج شده است. نیازی به خواندن آن نیست

ایندکس مجله در پابمد: چگونه مجله خود را در پابمد ایندکس کنیم؟ راهنمای نمایه کردن ژورنال در اسکوپوس؟
راهنمای PubMed – Pubmed چیست؟ همه چیز درباره پایگاه اطلاعاتی پاب مد. همیشه برای انجام کارهای پژوهشی نیاز به منابع معتبر و مرتبط با موضوع تحقیقتان دارید. برای اینکار ‎پاب مد (Pubmed) چیست؟ راهنمای آموزشی pubmed را بخوانید، از راهنمای پایگاه Pubmed استفاده کنید.

آموزش نحوه جست و جو در پابمد و آشنایی با pubmed

وقتی ژورنال در مدالین نمایه می شوند نیز در پابمدIndex Medicus, Medline, PubMed, PubMed Central, Ahead of print and PMC. نیز نمایه می شود.
نمایه کردن در نسخه جدید (Pubmed) – برای نسخه جدید پلتفرم پابمد(Pubmed) که کتابخانه ملی پزشکی آمریکا اخیرا نسخه جدید پلتفرم پابمد(Pubmed) را ارائه داده است از تغییر آدرس پایگاه اطلاعاتی PubMed و عضویت در پابمد برای جستجوی کتب مربوط به رشته پزشکی در پاب مد از چه طریقی امکانپذیرست ؟
سایت پابمد فارسی، پابمد مقاله، سایت مقالات پزشکی پاب مد، آموزش سرچ پیشرفته در پاب مد، و سایت pubmed چیست؟ در ترجمک استفاده از مش در پاب مد، معایب پابمد و پاب‌مد نمایه برای الزوایر، اسکوپوس، مدلاین، کوکران، تامپسون رویترز و غیره انجام می شود.نویسنده کیست؟

پاب‌مِد (به انگلیسی: PubMed) یک موتور جستجوی تحت وب رایگان است که دسترسی به چندین پایگاه داده اصلی در گستره وسیعی از رشته‌های علوم پزشکی و بیومدیکال را فراهم ساخته است. تفاوت مدالین، پابمد، پابمد سنترال در آشنایی با پابمد (PubMed) و تاریخچه این پایگاه مهم حوزه علوم پزشکی آمده است.

آشنایی با پابمد (PubMed)

ایندکس مجله در پابمد: تاریخچه این پایگاه مهم حوزه پزشکی و زیست شناسی: PUBMED ترکیب دو کلمه PUB که مخفف کلمه PUBLIC به معنای عموم است که پس از جستجو در بانک اطلاعاتی PubMed اطلاعات پزشکی و پیراپزشکی منتشر شده را در اختیار کاربران قرار می دهد.

PubMed یکی از محیط های جستجو و بازیابی منابع حوزه علوم پزشکی در وب جهان گستر ( Web World Wide ) است که توسط کتابخانه ملی پزشکی آمریکا اداره می شود. برای نمایه کردن ژورنال در پابمد باید به ترجمک سفارش بدهید. تفاوت مدلاین (MEDLINE) پاب‌مد (PubMed) و پابمد سنترال هنگام نمایه کردن ژورنال مشخص می شود.

تفاوت مدلاین (MEDLINE) پاب‌مد (PubMed) و پابمد سنترال (PMC) – آشنایی با پایگاه های داده اغلب برای دانشجویان و پژوهشگران بسیار مهم است. پابمد مقاله و سایت پابمد فارسی برای سایت مقالات پابمد انجام می شود.

نمایه پابمد چیست؟

ایندکس مجله در پابمد: سایت مقالات پزشکی پاب مد هنگام آموزش سرچ پیشرفته در پاب مد و مدلاین معرفی می شود. پایگاه PubMed برای جستجوی مقاله در پایگاه pubmed در عین راهنمای پایگاه Pubmed و راههای دسترسی به پایگاه pubmed معرفی می شود.
جستجو در بانک اطلاعاتی PubMed راحت است. در حال حاضر این پایگاه دارای بیش از ۲۸ میلیون مقاله، کتاب های آنلاین و گزارش موردی می باشد. جهت ورود به بانک اطلاعاتی PubMed از طریق آدرس پابمد لاگین کرده و وارد شوید.
آشنایی با پایگاههای اطلاعاتی – PubMed، اسکوپوس، الزوایر، آمستردام، فیلادلفیا و آشنایی با پایگاه اطلاعاتی Pub Med. یکی از محیط های جستجو و بازیابی منابع حوزه ی علوم پزشکی در وب جهان گستر (World Wide Web )است که توسط مرکز ملی پزشکی آمریکا اداره می شود.

برای آشنایی با پایگاه PubMed و اینکه Pubmed چیست؟ همه چیز درباره پایگاه اطلاعاتی پاب مد ارائه شده است. کلیک کنید و بخوانید: سیر تا پیاز پایگاه اطلاعاتی پاب مد (PubMed) و Pubmed Central (PMC) همراه با آموزش نحوه جستجو و سرچ درون آنها به انضمام مقررات نمایه شدن در پابمد ارائه شده است.

راهنمای PubMed – کتابخانه مرکزی کنگره ملی آمریکا اصلی ترین پایگاه Pubmed مدلاین (medline) که مهمترین و معروفترین پایگاه داده اطلاعات کتابشناختی و ترجمه مقالات پزشکی، دندان پزشکی، پرستاری و علوم پایه است و به پایگاه PubMed معرف است و نسخه Pubmed فارسی براساس آن است.

Pubmed چیست؟ NCBI چیست؟ پابمد مقاله چیست؟ مقالات pubmed چگونه اکسپت می شود؟ سرویس آموزش سرچ پیشرفته در پاب مد و همچنین ثبت سفارش نمایه کردن ژورنال علمی-پژوهشی فارسی در پایگاه داده پابمد پذیرفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *