مستقیم به محتوا

ویراستاری مقرون به صرفه کتاب

ویراستاری مقرون به صرفه کتاب

سرویس ویراستاری کتاب برای دانشگاهیان

ترجمک پیچیدگی ها و فوت و فن ویراستاری را بخوبی می شناسد. اگر به دنبال ویراستاری مقرون به صرفه کتاب هستید.
ویراستاری کتب دانشگاهی مستلزم توجه خاص به جزئیات است، بویژه اگر کتاب از زبان دیگری به فارسی ترجمه شده باشد؛ جزئیاتی که تیم ویراستاری ترجمک بخوبی از آنها آگاهی دارد. علاوه بر بررسی استاندارد دیکته و دستور زبان محتوای کتاب، مسائل پیچیده زیادی از قبیل سبک و فرمت و محتوای کتاب بررسی می شود.

در این مقاله می خوانیم:

اهمیت ویراستاری کتاب دانشگاهی

اولا کتب دانشگاهی دارای کلمه شمار بالا، محتوای فنی و سررسید انتشار محدود هستند. دوما، اغلب به چندین فصل با موضوعات خاص تقسیم می شوند که توسط مولفان متعدد تالیف یا ترجمه می شوند. به علاوه، کتب دانشگاهی از دستورالعمل قالب بندی، حروفچینی و ملزومات نشر خاصی تبعیت می کنند.

بنابراین برای دستیابی به ویرایشی کیفی و حرفه ای و ویراستاری مقرون به صرفه کتاب، محتوا بایستی از پیوستگی، همبستگی و شفافیت خاصی تبعیت کنید و عاقلانه است که ویرایشگر پیشنهادات خاص خود در این رابطه را با نویسنده یا مترجم کتاب در میان بگذارد. بنابراین زمانی که فایل کتاب خود را به ترجمک واگذار می کنید، مطمئن باشید که تیمی حرفه ای و توانمند با صلاحیت های لازم به رفع تمامی مشکلات و مسائل کتاب می پردازند و کتاب شما را با هزینه ای مقرون به صرفه در چارچوب زمانی تعیین شده ویراستاری کرده و تحویل می دهند.

از آنجایی که نمونه خوانی و بازنگری همکار در کتب دانشگاهی از اهمیت خاصی برخوردار است، می توانید از متخصصان با صلاحیت نمونه خوان ترجمک کمک بگیرید و امر نمونه خوانی و بازنگری همکار را به ترجمک واگذار کنید.

نسخه پیش نویس (درفت) ترجمه کتاب یا تالیف و گردآوری خود را به ترجمک بسپارید و تیم متخصص ترجمک کتاب شما را ویراستاری، نمونه خوانی و بازنگری خواهد کرد. مشکلات لحن، هجی، دیکته و دستور زبان (گرامر) را مشخص کرده و مشکلات ساختاری و سبک و قالب کتاب را به صورت کامنت مشخص خواهند کرد.

آیا کتاب شما آماده ویراستاری است؟

تعداد کلمات کتاب یا محتوای خود را وارد کرده و دکمه محاسبه دستمزد را بزنید تا هزینه ویراستاری کتاب یا محتوای شما برآورد شود.

توجه داشته باشید که این یک برآورد کلی است و دستمزد قطعی هزینه ویراستاری کتاب نیست. از آنجایی که هزینه ویراستاری کتاب به زبان های مختلف متفاوت است، این برآورد برای ویراستاری متن فارسی است.

برای برآورد هزینه ویراستاری متن انگلیسی، دستمزد ویراستاری فارسی را در ۱٫۵ ضرب کنید.

تعداد کلمات


تومان


چرا ترجمک؟

چرا باید ترجمک را برای ویراستاری ترجمه کتاب خود انتخاب کنید:

ترجمک دامنه وسیعی از تخصص ها و حوزه های نگارش و ترجمه را پوشش می دهد. تیم ویراستاری ترجمک از گروهی صاحبنظر در رشته های علوم پزشکی، فنی مهندسی تا علوم انسانی و هنر تشکیل شده است.

دپارتمان ویراستاری از تیم های تخصصی ویراستاری تشکیل شده است و مدیر هر تیم یکی از فارغ التحصیلان دکترای حرفه ای آن رشته و تخصص می باشد و بازبینی و نظارت بر کار را بر عهده دارد و جلسه توجیهی نهایی را با مشتری برگزار می کند.

خدمات ویراستاری ترجمک از انعطاف پذیری بالایی سود می برد و می توانید با توجه به نیاز خود، سرویس مورد نظرتان را سفارشی کرده و پروژه خود را تنظیم و تعدیل کنید.

به ازای هر کتاب یا پروژه یک گزارش ویراستاری تکمیل به مشتری عرضه می شود که می تواند رهنمود خوبی برای تدوین و توسعه کتاب باشد و نویسنده یا مترجم را برای گام های بعدی آماده نماید.

پلن های ویراستاری ترجمک انعطاف پذیر بوده و با توجه به محدودیت یا فرصت زمانی شما، می توانید یکی از پلن های فوری، نیمه فوری یا عادی را انتخاب کنید و کتاب ویراستاری شده خود را به سررسید مورد نظر برسانید.

با توجه به تکمیل بودن تیم های ویراستاری ترجمک، می توانید محتوای آکادمیک شما را تقویت کرده و یا تا حد درک غیر آکادمیک ویراستاری کنند.

ثبت سفارش ویراستاری کتاب

ترجمک نامی آشنا در بازار ترجمه و ویراستاری آنلاین کتاب می باشد. کلیه خدمات ترجمک حرفه ای و اقتصادی است. ویراستاری مقرون به صرفه کتاب انجام می شود. علاوه بر زبان فارسی، زبان های مطرح دنیا را پوشش می دهد. در صورتی که کتاب ترجمه یا تالیف شده شما آماده ویراستاری است، با تکمیل فرم ثبت سفارش و ارسال فایل کتاب از ما پیش فاکتور و گزارش ویراستاری رایگان دریافت کنید.

توجه: مطلب زیر ماشینی بوده و با هدف سئو و بهینه سازی بازدید سایت درج شده است. نیازی به خواندن آن نیست

صفر تا صد ویراستاری کتاب – در اینجا اصول و نحوه ویرایش کتاب، انواع مختلف آن و هرآنچه که باید بدانید و اینکه چگونه یک کتاب را ویراستاری کنیم آمده است. اما ‎ویراستاری کتاب دقیقا چیست؟ نحوه ویراستاری کتاب چگونه است.
ویرایشگر یا ویراستار باید به طور کامل اصول و قواعد ویرایش گری کتاب را رعایت کند. در حقیقت تشخیص غلط های املایی و کنترل فاصله بین اجزای زبان بر عهده ویراستار است. ویرایش کتاب برای چاپ کتاب انجام می شود.
ویراستاری کتاب برای چاپ کتاب – در این مطلب به معرفی سه نوع ویراستاری فنی محتوایی و دستوری و ساختاری می پردازیم و مسئولیت ویرایش کننده را شرح می دهیم. ویراستاری کتاب و انواع مختلف آن در چاپ کتاب اهمیت دارد.

ویراستاری کتاب و انواع مختلف آن در چاپ کتاب

در این مطلب به ذکر انواع ویراستاری می پردازیم و با ذکر سه نوع ویراستاری درچاپ کتاب اهمیت انها را در اصول ویراستاری کتاب و بخصوص ویراستاری کتاب انگلیسی، ویراستاری پایان نامه انگلیسی و ویراستاری مقاله انگلیسی اکسپت ای اس ای را ذکر می کنیم.
در ویراستاری کتاب و متون باید به انواع ویرایش و ویراستاری و کاربرد علائم نگارشی و سجاوندی آگاهی کامل داشته باشیم تا متن نهایی عاری از هر گونه اشکال باشد. محاسبه دستمزد ویرایش | ویراستاران به این ترتیب است که بیشترین دستمزد ویراستاری نیز برای هم بازنویسی ‏و هم ویرایش زبانی و صوری که نیاز دارد، اگر دستمزد ویرایش بشود دومیلیون تومان است.
ویراستاری چیست؟چگونه یک متن را ویرایش کنیم؟ ویراستاری کتاب – واژه ی ویرایش به معنای editing یک کتاب نیز به کار می رود. اگر کتابی بار دیگر بدون تغییر چاپ شود، برای مشخص کردن چاپ، بر حسب شمارش دفعات چاپ، عبارت های آموزش ویرایش و ویراستاری ذکر می شود.
جرالد گراس در کتاب ویرایش از زبان ویراستاران در پاسخ به سؤال «رابطه مطلوب ویراستار و مؤلف باید چگونه باشد؟» می‌گوید: جواب من به این سؤال همیشه ترکیبی از باید و حتما است. هزینه ویراستاری کتاب روی رابطه تاثیری ندارد. ویرایش یا ویراستاری در کار نشر به معنای افزودن یا کاستن مطالب یا تصحیح متن هایی است که برای چاپ و نشر آماده می شوند.

نوع ویرایش فنی‎: ‎

ویرایش فنی برای هر صفحه توسط ویراستاری کتاب در منزل با قیمت ویراستاری کتاب مقرون به صرفه و اصول ویراستاری کتاب و پایان نامه انجام می شود. ویراستاری کتاب چیست؟ نرم افزار ویراستاری کتاب چیست؟ قرارداد ویراستاری کتاب شامل چه چیزی است و ویرایش کتاب ترجمه شده یا ویرایش پایان نامه ترجمه شده یا ویرایش مقاله ISI چگونه است؟
حق الزحمه ویراستاری کتاب و دستمزد ویراستاری مقاله ISI به جز ویراستاری متن کتاب – ویرایش کتاب به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که ویراستار کتاب بر روی متن خام انجام می دهد تا کتاب برای خواننده سلیس و روان باشد. مقاله برای اکسپت مناسب شده و مقاله ISI قوی و حرفه ای باشد.
عامل اصلی جذب خوانندگان کتابهای چاپ شده و مقاله ISI ادیت شده ویراستاری صحیح آن است . هرچقدر کتابی که چاپ می شود ویراستاری مناسب و حرفه ای داشته باشد خوانا تر است و ویراستاری ادبی و نگارشی کتاب به آن کمک می کند. ویراستاری مقاله ISI برای گرفتن پذیرش و اکسپت مهم است.
آیا قبل از چاپ کتاب یا مقاله ISI خود قصد ویراستاری ادبی و نگارشی آن را دارید؟ لطفا توصیه های مشاورین انتشارات ترجمک را مطالعه بفرمایید. این راهنمای ویراستاری و درست‌نویسی برای مقاله ISI و کتاب و جزوه و همچنین ویرایش پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا مهم است.
یکی از مواردی که در مراحل نگارش، ترجمه و چاپ کتاب در ایران، تا حد بسیار زیادی، فراموش می‌شود، مرحله ویراستاری آن است. اما ویراستاری علمی و فنی-زبانی متن، کتاب، مقاله و پایان‌نامه و بخصوص مقاله ISI مهم است و به گرفتن پذیرش مقاله ISI کمک می کند.

خدمات ویراستاری تخصصی فارسی و انگلیسی

برای متن، کتاب، مقاله، پایان‌نامه ارائه می‌دهد. ویراستاری به دو روش ویرایش فنی و زبانی و بازنگری علمی و تخصصی انجام می شود. ویرایش مقاله ISI و گرفتن اکسپت انجام می شود.
ویراستاری چیست و چگونه انجام می شود؟ آموزش مراحل ویراستاری چیست و ویراستار کیست؟ چه نکاتی که باید در ویرایش و ویراستاری کتاب رعایت شود؟ نشر ترجمک کتاب شما را با آموزش صحیح ویراستاری و چاپ می کند. درخواست ویراستاری کتاب را به ترجمک بسپارید و سفارش ویراستاری ثبت کنید.
یک کتاب دارم متشکل از چندین ورد باید عنوان بندی و ویرایش شود حتی یک غلط املایی و نگارشی نباید داشته باشد و صفحه آرایی کامل و آماده چاپ شود دوستانی که تا بحال ویراستاری فوری کتاب پایان نامه مقالات | ویراستاری تخصصی مقاله ISI دارند سفارش ثبت کنند.
ویراستاری تخصصی، ویراستاری علمی، ویراستاری فنی متون دانشگاهی، ویراستاری علمی و فنی پایان نامه، ویرایش مقالات فارسی، ویراستاری مقالات علمی پژوهشی، مقاله ISI و ویراستاری پایان نامه و ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه و پروپوزال انجام می شود.

ویرایش کتاب

چاپ کتابویراستار – انواع ویرایش – نمونه خوانی – ویرایش کتاب با توجه به نوع اصلاحاتی که ویراستار در متن انجام می دهد به دو نوع نقسیم می شود – ویراستار کسی هست که متن را از جهات مختلف تصحیح می کند. ویراستار کار ویرایش مقاله ISI را انجام می دهد.
کتاب‌های ویراستاری به‌زبان فارسی – این کتاب‌های ویرایش و ویراستاری کتاب «راهنمای نگارش و ویرایش» است که نشان می دهد ویراستاری چیست؟ چگونه ویراستار شویم؟ ویراستاری برای کسانی که عاشق کتاب و به اصطلاح همیشه کتاب به دست هستند، شغلی ایده‌آل به حساب می‌آید؛ چرا که هم کتاب می‌خوانند هم غلط می‌گیرند و هم پول درمی‌آورند!
قیمت ویراستاری کتاب و پایان نامه و مقاله ارزان است. هزینه ویراستاری متن، مقاله، کتاب، پایان نامه، نامه اداری و متون ترجمه شده با ضمانت کیفیت و بدون محدودیت زمانی، ارسال سفارش در تلگرام و واتساپ همراه با مراحل ترجمه، ویراستاری و چاپ کتاب است.
مراحل ترجمه، ویراستاری و چاپ کتاب (کامل). بی‌شک دغدغه‌ی بسیاری از محققین و پژوهشگران مساله‌ی تالیف و چاپ کتاب (از جمله مهمترین آن‌ها کتاب‌های ترجمه) است. مقاله ISI خود را ویرایش کنید و اکسپت بگیرید. قدم اول ویرایش کتاب رعایت همین نکات ساده است. ویراستاران ما اشکالات رایج و پرتکرار و ساده این کتاب‌ها را جمع‌آوری کرده اند.

تعریف ویرایشگری یا ویراستاری یا ادیتوری

به فرایند انتخاب و آماده‌سازی کتاب های درسی و دانشگاهی، مقاله ISI و پایان نامه گفته می شود. آموزش ویراستاری کتاب راحت است و در اینجا ۱۰ نکته از مهم‌ترین مسائل پیرامون ویراستاری را برای شما برمی‌شماریم. رعایت کامل علائم سجاوندی. استفاده از نشانه‌گذاری‌های درست و صحیح که اعراب گذاری گفته می شود.
ویرایش کتاب و ویراستاران | چالش ها و راه کارها – اهمیت ویراستاری برای نویسنده ها، نویسندگی و ویرایش کتاب. اغلب، نویسنده‌های ایرانی (به‌خصوص کتاب‌اولی‌ها) وقتی کتابی را می‌‌نویسند فکر می‌کنند کار تمام شده است. آگهی های خدمات ویراستاری را نمی بینند.
هزاران آگهی خدمات ویراستاری با قیمت های مناسب. انجام تایپ ، ترجمه عمومی و تخصصی ، ویراستاری ، پاورپوینت و تایپ و ترجمه و پاورپوینت و چاپ کتاب و ترجمه و ویرایش مقاله ISI انجام می شود. جزوه فنون ویراستاری دانلود می شود.
ویراستار کیست و ویراستاری چیست؟ – ویراستار مقاله ISI کسی است که ترجیح می دهند تمامی مراحل آماده سازی کتاب (جز حروف چینی آن) را به عهده مؤلف / مترجم بگذارند. ویرایش چیست ؟ شاید بخشی از مشکل در این زمینه، خودِ ویراستاران باشند که ویراستاری حرفه ای و ارزان و ویراستاری انلاین انجام می شود.

توجه: مطلب زیر ماشینی بوده و با هدف سئو و بهینه سازی بازدید سایت درج شده است. نیازی به خواندن آن نیست

ادیتور و چاپ کتاب: صفر تا صد ویراستاری کتاب – در اینجا اصول و نحوه ویرایش کتاب، انواع مختلف آن و هرآنچه که باید بدانید و اینکه چگونه یک کتاب را ویراستاری کنیم آمده است. اما ‎ویراستاری کتاب دقیقا چیست؟ نحوه ویراستاری کتاب چگونه است.

ویرایشگر یا ویراستار باید به طور کامل اصول و قواعد ویرایش گری کتاب را رعایت کند. در حقیقت تشخیص غلط های املایی و کنترل فاصله بین اجزای زبان بر عهده ویراستار است. ویرایش کتاب برای چاپ کتاب انجام می شود.
ویراستاری کتاب برای چاپ کتاب: در این مطلب به معرفی سه نوع ویراستاری فنی محتوایی و دستوری و ساختاری می پردازیم. و مسئولیت ویرایش کننده را شرح می دهیم. ویراستاری کتاب و انواع مختلف آن در چاپ کتاب اهمیت دارد.

ویراستاری کتاب و انواع مختلف آن در چاپ کتاب – در این مطلب به ذکر انواع ویراستاری می پردازیم. با ذکر سه نوع ویراستاری درچاپ کتاب اهمیت انها را در اصول ویراستاری کتاب و بخصوص ویراستاری کتاب انگلیسی، ویراستاری پایان نامه انگلیسی و ویراستاری مقاله انگلیسی اکسپت ای اس ای را ذکر می کنیم.

ویراستاری کتاب و متون

در ویراستاری کتاب و متون باید به انواع ویرایش و ویراستاری و کاربرد علائم نگارشی و سجاوندی آگاهی کامل داشته باشیم تا متن نهایی عاری از هر گونه اشکال باشد. محاسبه دستمزد ویرایش | ویراستاران به این ترتیب است که بیشترین دستمزد ویراستاری نیز برای هم بازنویسی ‏و هم ویرایش زبانی و صوری که نیاز دارد، اگر دستمزد ویرایش بشود دومیلیون تومان است.

ویراستاری چیست؟چگونه یک متن را ویرایش کنیم؟ ویراستاری کتاب – واژه ی ویرایش به معنای editing یک کتاب نیز به کار می رود. اگر کتابی بار دیگر بدون تغییر چاپ شود، برای مشخص کردن چاپ، بر حسب شمارش دفعات چاپ، عبارت های آموزش ویرایش و ویراستاری ذکر می شود.ادیتور و چاپ کتاب - چگونه ویراستاری کنیم و ویرایش مقاله ISI

ادیتور و چاپ کتاب – جرالد گراس در کتاب ویرایش از زبان ویراستاران در پاسخ به سؤال «رابطه مطلوب ویراستار و مؤلف باید چگونه باشد؟» می‌گوید: جواب من به این سؤال همیشه ترکیبی از باید و حتما است. هزینه ویراستاری کتاب روی رابطه تاثیری ندارد. ویرایش یا ویراستاری در کار نشر به معنای افزودن یا کاستن مطالب یا تصحیح متن هایی است که برای چاپ و نشر آماده می شوند.

نوع ویرایش فنی‎: ‎ویرایش فنی برای هر صفحه توسط ویراستاری کتاب در منزل با قیمت ویراستاری کتاب مقرون به صرفه و اصول ویراستاری کتاب و پایان نامه انجام می شود. ویراستاری کتاب چیست؟ نرم افزار ویراستاری کتاب چیست؟ قرارداد ویراستاری کتاب شامل چه چیزی است و ویرایش کتاب ترجمه شده یا ویرایش پایان نامه ترجمه شده یا ویرایش مقاله ISI چگونه است؟

حق الزحمه ویراستاری کتاب و دستمزد ویراستاری

مقاله ISI به جز ویراستاری متن کتاب – ویرایش کتاب به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که ویراستار کتاب بر روی متن خام انجام می دهد تا کتاب برای خواننده سلیس و روان باشد. مقاله برای اکسپت مناسب شده و مقاله ISI قوی و حرفه ای باشد.ادیتور و چاپ کتاب - ویرایش مقاله ISI انگلیسی به فارسی
ادیتور و چاپ کتاب – عامل اصلی جذب خوانندگان کتابهای چاپ شده و مقاله ISI ادیت شده ویراستاری صحیح آن است . هرچقدر کتابی که چاپ می شود ویراستاری مناسب و حرفه ای داشته باشد خوانا تر است و ویراستاری ادبی و نگارشی کتاب به آن کمک می کند. ویراستاری مقاله ISI برای گرفتن پذیرش و اکسپت مهم است.

آیا قبل از چاپ کتاب یا مقاله ISI خود قصد ویراستاری ادبی و نگارشی آن را دارید؟ لطفا توصیه های مشاورین انتشارات ترجمک را مطالعه بفرمایید. این راهنمای ویراستاری و درست‌نویسی برای مقاله ISI و کتاب و جزوه و همچنین ویرایش پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا مهم است.

ادیتور و چاپ کتاب

هزاران آگهی خدمات ویراستاری با قیمت های مناسب. انجام تایپ ، ترجمه عمومی و تخصصی ، ویراستاری ، پاورپوینت و تایپ و ترجمه و پاورپوینت و چاپ کتاب و ترجمه و ویرایش مقاله ISI انجام می شود. جزوه فنون ویراستاری دانلود می شود.

ویراستار کیست و ویراستاری چیست؟ – ویراستار مقاله ISI کسی است که ترجیح می دهند تمامی مراحل آماده سازی کتاب (جز حروف چینی آن) را به عهده مؤلف / مترجم بگذارند. ویرایش چیست ؟ شاید بخشی از مشکل در این زمینه، خودِ ویراستاران باشند که ویراستاری حرفه ای و ارزان و ویراستاری انلاین انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *