مستقیم به محتوا

تقویت فروش کتاب در گوگل پلی

تقویت فروش کتاب در گوگل پلی: گوگل پلی (Google Play) چیست؟ گوگل پلی استور (Google Play store) چیست؟ گوگل پلی بوکز (Google Play Books) چیست؟ گوگل بوکز (Google Play Books) چیست؟ چگونه کتاب خود را در گوگل پلی استور بفروشیم؟ چگونه کتاب خود را در گوگل بوکز منتشر کنیم؟ چگونه کتاب خود را در گوگل بوکز و گوگل پلی بوکز ثبت کنیم؟ اینها سئوالاتی است که در این وبلاگ پاسخ داده خواهد شد. در این مقاله به این سئوال پاسخ می دهیم: چگونه فروش کتاب خود در گوگل پلی استور را تقویت کنیم؟

پنج نکته برای تقویت فروش کتاب در گوگل پلی

وقتی کتابی ترجمه می کنیم، کتابی می نویسیم یا تالیف می کنیم؛ راحتترین قسمت انتشار آن است. اما فروش آن حکایتی دیگر است. بنابراین بایستی در مورد راه های تقویت فروش کتاب فکر کرده و رویکرد بازاریابی اثربخشی بکار بگیریم. بنابراین اگر کتاب خود را در گوگل پلی بوکز منتشر کرده ایم، بایستی به فکر تقویت فروش کتاب در گوگل پلی استور باشیم.تقویت فروش کتاب در گوگل پلی و آموزش بالا بردن فروش کالا در گوگل پلی

یکی از راههای تقویت فروش کتاب در گوگل پلی استور، استفاده از تجارب دیگران است. در این مقاله صحبت های چند مولف با فروش بالا خلاصه شده است و نکات بازاریابی مستقیما از صحبت های آنها استخراج شده است.

دقت داشته باشید که این نکات مخصوص پلتفرم گوگل پلی است، بنابراین برای سایر طرح های بازاریابی مناسب نیستند و بایستی تعدیل شوند. هدف کمک به شما در درک کارکرد گوگل پلی استور و الگوریتم کاری آن است، بنابراین از ویژگی های آن استفاده کرده و فروش را تقویت کرد.

۱- عجله نکنید

گام اول تقویت فروش کتاب در گوگل پلی: این اولین نکته ای است که باید در زمان فروش کتاب در گوگل پلی بوکز و هر پلتفرم آنلاین دیگری در نظر داشت. هرگز عجله نکنید و سریع کتاب را در سایت توزیع یا حذف نکنید. اینکار به شدت به شانس فروش کتاب در خورده فروشی ها و سایت های مطرحی چون آمازون و گوگل پلی آسیب می زند.

این مسئله بخصوص در مورد گوگل پلی بوکز مصداق دارد. تقریبا تمامی کتاب های عرضه شده در گوگل پلی بوکز طبق یک الگوریتم عرضه می شوند. در نتیجه هر مخاطب و کاربری یک کتابفروشی خاص و شخصی شده را ملاحظه می کند. اگر کتاب از فروشگاه برداشته شود، الگوریتم های یادگیری ماشین به هم می خورد و شانس توصیه شدن کتاب به مخاطبان از بین می رود.

هرچه کتاب مدت بیشتری در فروشگاه کتاب گوگل پلی باقی بماند، شانس فروش آن و پیشنهاد شدن به کاربران بیشتر می شود. در مجموع بازار آنلاین با گذر زمان جان می گیرد و کالا در معرض دید کاربران قرار می گیرد.

۲- از فرا داده فایل هوشمندانه استفاده کنید

گام دوم تقویت فروش کتاب در گوگل پلی: اگر با پلتفرم ها و سایت های دیگر کار کرده باشید، مطمئنا متوجه می شوید که یک گزینه از فرآیند انتشار و توزیع کتاب در گوگل پلی بوکز غایب است و آن گزینه درج کلمات کلیدی است.

در هیچ مرحله ای از فرآیند ثبت نام تا توزیع کتاب برای فروش در گوگل پلی استور، از شما کلمه کلیدی درخواست نمی شود. از سوی دیگر، امکان انتخاب هر تعداد دسته کتاب که دوست داشته باشیم، وجود دارد. بنابراین لازم است که از دسته های کتاب به طور معقول استفاده کرد تا کمبود گزینه کلمات کلیدی که در فروشگاههای دیگر وجود دارد، جبران شود.

مثلا اگر در سایت ترجمک از کلمات کلیدی آمار زیستی، آمار پزشکی، آمار برای پرستاران و کتاب آمار مروت گیوی استفاده کرده اید، می توانید کتاب خود را در گوگل پلی استور در دسته های آمار، آمار پزشکی، پرستاری، آمار پرستاری، محاسبات آماری و کتاب های ریاضیات قرار دهید.

البته همیشه این امکان وجود ندارد و ممکن است کتاب شما داستانی بوده و دسته هایی برای کلمات کلیدی آن وجود نداشته باشد، همانطور که در مثال بالا دسته ای برای نویسنده وجود ندارد. در اینگونه موارد شما دو انتخاب دارید:تقویت فروش کتاب در گوگل پلی و تقویت فروش کتاب پزشکی و پیراپزشکی

  • از زیر عنوان استفاده کنید، اگر می خواهید کتاب شما حتما برای آن کلمه کلیدی در صفحه جستجو ظاهر شود، مثلا برای کتاب آمار زیستی برای پرستاران از زیر عنوان راهنمای عملی توسط مروت گیوی استفاده کنید و بدین ترتیب در زیر عنوان این کلمه کلیدی تکرار می شود.
  • اگر می خواهید کتاب در جستجو ظاهر شود اما زیر عنوان نمی خواهید استفاده کنید، بهتر است کلمات کلیدی خود را در شرح کتاب (بخش معرفی کتاب) درج کنید.

وقتی کلمات کلیدی خود را در شرح کتاب درج می کنید، بایستی طوری اینکار را انجام دهید که متن شرح کتاب سلیس بوده و متن سیال و طبیعی داشته باشد. به عبارت دیگر از ازدحام کلمات کلیدی و جملات طولانی و بی معنی اجتناب کنید. اینکار ممکن است به نرخ تبدیل کتاب آسیب بزند بجای اینکه ظاهر شدن در نتایج جستجو را تقویت کند.

۳- با استفاده از تخفیف کتاب را ترویج کنید

گام سوم تقویت فروش کتاب در گوگل پلی: این نکته ای است که طبیعتا برای هر کتابی و در هر قفسه کتابفروشی نتیجه می دهد. اما اینکار در گوگل پلی استور نسبت به سایت های دیگر مثل آمازون یا سایت کتابفروشی ترجمک نتیجه بهتری می دهد که ازدحام کلمات کلیدی وجود دارد.

به هر حال ترویج کتاب از طریق پیشنهاد تخفیف و ایجاد کمپین های تبلیغاتی با تخفیف در گوگل پلی آسان است. بهتر است از این امکان در زمان مناسب بهره برداری کنید. بدین ترتیب گوگل پلی استور و موتورهای جستجو تحریک شده و به احتمال بیشتری کتاب شما را در صفحه جستجو نمایش می دهند.

مهمتر اینکه کمپین تخفیف موجود می شود که کالا در گوگل پلی استور بیشتر نمایش داده شود و مرئی تر باشد، زیرا صفحه خانه (سفارشی شده براساس فعالیت های قبلی کاربر) بخشی اختصاصی برای کتاب های دارای تخفیف دارد.

۴- با یک مجموعه اولیه رایگان شروع کنید

گام چهارم تقویت فروش کتاب در گوگل پلی: یکی از ویژگی های صفحه خانه فروشگاه کتاب گوگل پلی معرفی کتاب های دارای دوره رایگان است. بدین ترتیب تعداد جلدی که رایگان تعیین می شود، در صفحه اول کاربران نمایش داده می شود. بدین ترتیب شانس آشنایی مخاطبان با کتاب بیشتر می شود و می تواند فروش آن را تقویت کند.

بدین ترتیب می تواند یا چند جلد برای عرضه رایگان تعیین کرد و یا یک خلاصه و استارتر رایگان برای کتاب ایجاد کرد. بدین شکل کاربرانی که استارتر را دانلود کرده و می خوانند، به دنبال کتاب اصلی خواهند رفت. بدین ترتیب فروش کتاب اصلی تقویت می شود.

دانلود رایگان باعث می شود که شمارش دانلود در الگوریتم و چارت های گوگل پلی بالا برود و در ازای آن گوگل پلی قدرت مرئی شدن و ظاهر شدن در نتیجه سرچ بیشتری به کتاب می دهد.

۵- عضویت در برنامه های متعلق به گوگل پلی

تقویت فروش کتاب در گوگل پلی و تقویت فروش کتاب فنی و مهندسیگام پنجم تقویت فروش کتاب در گوگل پلی: با عضویت در برنامه های وابسته به گوگل پلی بوکز می توان ۷% کمیسیون ایبوک و کتاب صوتی را افزایش داد. عضویت رایگان بوده و در حال حاضر برای شرکای فعال گوگل پلی در دسترس است. اگر حساب کاربری شرکای گوگل پلی بوکز شما صلاحیت عضویت را داشته باشد، لینک ورود به برنامه های متعلق به گوگل پلی در مرکز شرکای (Partner Center) شما ظاهر خواهد شد.

اینکار برای تبلیغات بسیار خوب است. آگهی فیس بوک که مخاطبان گوگل پلی را هدف قرار می دهد (جز برنامه های متعلق به گوگل پلی) موجب افزایش مخاطبان می شود و فروش را بالا می برد.

خلاصه بحث تقویت فروش کتاب در گوگل پلی

اگر مراحل قید شده در این پست را به دقت و صحیح استفاده کنید و نکات بازاریابی خاص گوگل پلی استور را استفاده کنید، بخوبی می تواند فروش گوگل پلی استور را به جریان اصلی فروش کتاب خود تبدیل کنید. طراحی مجدد گوگل پلی امکانات بیشتری در اختیار ناشرانی قرار داده است که کتاب خود را در گوگل پلی بوکز توزیع می کنند.

اجرای گام های فوق به گوگل پلی استور نشان می دهد که فروش کتاب برای شما مهم است و تلاش می کنید. بدین ترتیب رتبه شما در چارت و الگوریتم های گوگل پلی بالاتر می رود و کتاب شما به مخاطبان و کاربران بیشتری نمایش داده می شود. گرچه در حال حاضر آمازون پلتفرم ترجیحی ناشران و مولفان برای فروش کتاب است، اما گوگل پلی را نادیده نگیرید و برای حرکت به آینده به عنوان یک مولف یا مترجم، گوگل پلی بوکز را نیز هدف قرار داده و در برنامه نشر خود بگنجانید.

توجه: مطلب زیر ماشینی بوده و با هدف سئو و بهینه سازی بازدید سایت درج شده است. نیازی به خواندن آن نیست

آیا می دانید Google Play Books چیست؟ برای دانلود Google Play Books 5.11.10 یا اپلیکیشن کتابخانه گوگل چکار باید کرد؟ Google Play Books کتابخانه بزرگ گوگل پلی می باشد که توسط Google LLC توسعه و برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.
برای دانلود Google Play Books 5 به عنوان اپلیکیشن گوگل پلی بوک برنامه ایست که کاربران اندروید را قادر میسازد تا به جستجو میان میلیونها کتاب موجود در Google Play، از پرفروشترینها گرفته تا کتابهای کلاسیک جستجو کنند. می توان کتاب خود را در گوگل پلی بوکز منتشر کرده و فروخت.
برنامه Google Play Books برای دانلود کتاب های Ebooks, Audiobooks, and Comics book است. کتابخانه خود را با کتاب‌های گوگل همواره به همراه داشته باشید. در گوگل پلی بوک امکان تغییر سایز فونت، مطالعه آنلاین یا آفلاین و ادامه مطالعه از جایی که باقی مانده را نیز خواهید داشت.
نرم افزار کتابخوان گوگل (برای اندروید) در سرویس گوگل پلی بوک یکی از بزرگترین آرشیو کتاب‌های دیجیتال را در اختیار دارد که امکان مطالعه آخرین کتاب‌های منتشر شده را در محیطی خوانا و دلپذیر دارد. پس Google Play Books v5.10.7 را دانلود کنید و کتاب بخوانید.

نرم افزار اندروید Google Play Books

در گوگل پلی برای تقویت فروش کتاب های موجود در گوگل بوکز یا کتب گوگل است. گوگل بوکز (به انگلیسی: Google Books) که پیش تر با نام گوگل بوک سرچ یا گوگل پرینت عرضه می‌شد، سرویسی است که مورد جستجو را در متن کامل کتبی که ثبت شده اند امکانپذیر کرده است.
از مرورگر دیگری (مانند Chrome یا Safari) برای باز کردن Google Books استفاده کنید؛ اگر مالک کتاب یا مجله هستید و می‌خواهید به Google Books اجازه دهید بخش‌هایی از آن را به عنوان پیش نمایش نشان دهد، حساب کاربری بسازید و کتاب خود را در گوگل پلی بوکز بفروشید.
برنامه گوگل پلی بوکس – Google play Books ؛ اپلیکیشن گوگل پلی بوکس کتابخانه بزرگی است که توسط گوگل برای سیستم عامل اندروید توسعه داده شده است. می توان کتاب خود را در گوگل پلی بوکز منتشر کرد و فروخت یا فروش آن را تقویت کرد.

وقتی کتاب در گوگل پلی بوکز منتشر شود بطور خودکار در گوگل بوکس نیز منتشر می شود.

  • انتشار کتاب در گوگل بوک
  • انتشار کتاب فارسی در گوگل پلی بوکز
  • آپلود کتاب در گوگل بوک
  • برنامه play books چیست
  • بروزرسانی کتابخانه گوگل پلی
  • خرید از گوگل بوک

تقویت روزمه کارشناسی ارشد

  • خواندن کتاب در گوگل
  • دانلود از کتابخانه گوگل
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوک
  • دانلود کامل کتاب از گوگل بوک
  • دانلود کتاب از گوگل بوک اندروید
  • فروختن کتاب خود در گوگل بوکز
  • کتابخانه گوگل فارسی
  • گوگل بوکس و گوگل پلی بوکز
  • گوگل بوک چیست؟
  • گوگل بوک دانلودر
  • گوگل بوک فارسی
  • گوگل پلی بوکز
  • نرم افزار دانلود کتاب از گوگل بوک

آموزش انتشار کتاب در گوگل پلی بوکز

دانلود کتاب از گوگل بوک بصورت رایگان و دانلود رایگان کتاب از گوگل بوک تا حدودی امکانپذیر است. سفارش دانلود کتاب های گوگل بوک پذیرفته می شود. دانلود رایگان کتاب از گوگل بوک – کتابخانه دیجیتال گوگل پلی با ثبت نام در گوگل و ساخت حساب کاربری همکار می توان به بانک عظیمی از کتاب های رشته دانشگاهی دسترسی داشت.
برنامه Google Books Download نرم افزار بسیار مفید برای دانلود انواع کتابهای الکترونیک از جمله پی دی اف می‏باشد که می‏توانید قسمتی و یا تمام کتاب را فقط با لاگین کردن دانلود کرد. نحوه انتشار کتاب در سایت گوگل بوکز (Google books) همراه با فروش کتاب و نحوه دانلود رایگان کتاب از سایت گوگل بوکز به صورت فایل PDF.آموزش بالا بردن فروش کالا در گوگل پلی

  • آیا شما به دنبال این هستید که کتاب های خود را در گوگل پلی با فرمت PDF بفروشید؟
  • چگونه کتابهای گوگل را دانلود کنیم؟
  • انتشار کتاب در گوگل بوکز Google Books چگونه است؟
  • انتشار کتاب در گوگل پلی بوکز Google Play Books چگونه است؟
  • آموزش دانلود کتاب از گوگل بوکس (Google Books)
  • ترفند دانلود رایگان کتاب از گوگل بوک Google Books
  • ترفند دانلود رایگان کتاب از گوگل پلی بوکز
  • چگونه از سرویس Google Books کتاب دانلود کنیم؟

آموزش فروش کتاب خود در گوگل پلی بوکز

سرویس کتاب‌های گوگل کتابخانه‌ای پر از کتاب‌ها و مجلات است. برخی از این کتاب‌ها و مجلات را می‌توان به صورت کامل مطالعه نمود و برخی هم تعدادی از صفحات در اختیار کاربر است. آموزش دانلود کتاب رایگان از آمازون ۲۰۲۰ دانلود رایگان کتاب های گوگل بوکز و در موارد خیلی خاص و نایاب نحوه خرید کتاب از آمازون یا خرید کتاب از گوگل بوکز و یا خرید کتاب از انتشارات ترجمک.ناشر کتاب پرستاری

  • بهترین سایت دانلود کتاب
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوک
  • نرم افزار دانلود کتاب از گوگل بوک
  • چگونه کتاب دانلود کنیم
  • گوگل بوک فارسی
  • Google Book Downloader
  • دانلود Google book Downloader
  • روش دانلود کتاب از گوگل بوکز
  • اسکریپت google book downloader را نصب کنید.
  • دانلود کتاب از گوگل بوک اندروید

چگونه از سرویس Google Books کتاب دانلود کنیم؟

می‌توانید بعضی از کتاب‌ها و مجله‌ها را بارگیری کنید تا در فرصت دیگری بخوانید یا چاپ کنید. سرویس کتاب گوگل یکی از بهترین سرویس های گوگل محسوب می‏شود که حاوی تعداد زیادی کتاب است.
آموزش تقویت فروش کتاب خود در گوگل پلی بوکس (Google Play Books) با چند کلیک ساده. طریقه انتشار و فروش کتاب فارسی در گوگل پلی بوکز در هشت مرحله آموزش داده شده است. دانلود, دانلود نرم افزار , دانلود کتاب, دانلود کتاب از گوگل بوکس,(Google Books) ,آموزش دانلود کتاب از گوگل، انتشار کتاب برای دانلود کتاب از گوگل بوکس.
تا بحال کتابی را از گوگل بوک خریداری کرده اید؟ می دانید چطوری کتاب خود را در گوگل پلی بوکز یا گوگل بوک بفروشید؟ سرویس کتاب‌های گوگل کتابخانه‌ای پر از کتاب‌ها و مجلات است. برای ثبت کتاب های فارسی در کتابخانه آنلاین گوگل قبل از هر چیز مطمئن شوید کتاب مورد نظر در سایت ثبت نشده باشد. سپس فایل کتاب را در گوگل بوکز به صورت PDF بارگیری کنید.

توجه: مطلب زیر ماشینی بوده و با هدف سئو و بهینه سازی بازدید سایت درج شده است. نیازی به خواندن آن نیست

ایبوک چیست؟ چگونه در ایران ایبوک منتشر کنیم؟ به صورت تکنیکی و خیلی دقیق کتابی را می‌توان بصورت الکترونیک منتشر کرد. تولید کتاب الکترونیکی می‌تواند با سرعت بسیار زیادی نسبت به کتاب‌های کلاسیک صورت گیرد و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های چاپ آن را منتشر کنیم. آموزش ۰ تا ۱۰۰ ساخت کتاب الکترونیکی به صورت قدم به قدم بخوانید.
پیدا کردن ایده برای تولید محتوای کتاب الکترونیکی و جزئیاتی که نیاز دارید برای تولید محتوای کتاب الکترونیکی منتشر کنند، چگونه تولید محتوا را شروع کنیم؟
راهنما جامع کسب درآمد آنلاین با فروش کتاب الکترونیکی: به ویژه انتشار و فروش آنلاین کتاب الکترونیکی یا همان ایبوک. کتاب خودتان را بنویسید و در آمازون منتشر کنید و به درآمد آنلاین نامحدودی دست یابید. البته کتاب باید به زبان انگلیسی باشد که بتوان به کیندل تبدیل کرد و در امازون منتشر کرد.دانلود ایبوک حسابداری

  • Ebook کتاب الکترونیکی چیست؟
  • چرا باید به فکر ساخت کتاب الکترونیکی باشیم؟
  • چگونه اولین کتاب الکترونیکی خود را بنویسیم؟
  • چگونه بنویسیم، منتشر کنیم و معرفی کنیم؟‎
  • چگونه کتاب الکترونیک بنویسم و منتشر کنیم؟
  • چگونه کتاب الکترونیک بنویسیم و منتشر کنیم؟
  • چگونه کتاب الکترونیکی تولید کنیم؟
  • کتاب الکترونیک یا ای‌بوک چیست؟
  • مراحل طراحی کتاب الکترونیکی چیست؟

انتشار کتاب در آمازون

ایبوک چیست؟ مراحل آپلود کتاب و تبدیل آن: اگر خودتان کتاب خود را منتشر می کنید، اسم خود را در این قسمت وارد کنید. چگونه یک eBook در آمازون بفروشیم باید بدانید که آمازون فقط فرمت کیندل ایبوک ها را قبول می کند، که همین باعث می شود کتاب فارسی را نتوانیم در امازون منتشر کنیم زیرا کیندل از فارسی پشتیبانی نمی کند. چگونه در انتشار کتاب دیجیتال ترجمک کتاب منتشر کنیم؟
اما درباره‌ی اینکه چگونه کتاب منتشر کنیم، کتابمان را به صورت الکترونیکی منتشر کنیم؟ الان اگر من کتاب الکترونیکی بنویسم و به شما بدهم بدون ناشر و فیپا خطرناک است. در این یادداشت، روند تولید کتاب الکترونیکی از محتواهای تولیدشده را در فضای مجازی نشان می دهیم. الکترونیکی که در قالب فایل‌های PDF یا ePUB منتشر می‌شوند. درباره آموزش ساخت کتاب الکترونیکی بیشتر صحبت کنیم.چاپ ایبوک مهندسی

  • آموزش تصویری ساخت نشریه الکترونیکی
  • آموزش ساخت کتاب الکترونیکی برای آندروید
  • چگونه کتاب الکترونیکی بسازیم
  • چگونه کتابمان را در سایت آمازون منتشر کنیم؟
  • ساخت کتاب الکترونیکی pdf
  • ساخت کتاب الکترونیکی با ایندیزاین
  • ساخت کتاب الکترونیکی با گوشی اندروید
  • ساخت کتاب الکترونیکی پیشرفته
  • کتاب الکترونیکی چگونه ساخته می‏‌شود؟
  • نرم افزار ساخت کتاب الکترونیکی

چاپ کتاب الکترونیک

ایبوک چیست؟ فراموش نکنید، اگر کتاب الکترونیکی را چاپ می‌کنید، قبل از جابه‌جایی، پرونده خود را به فرمت Kindle تبدیل کنید. کسب درآمد دلاری از طریق نوشتن کتاب: سایت گوگل پلی استور نه تنها برای فروش کتاب الکترونیکی کاربرد دارد، بلکه امکانات این سایت در سایت‌های دیگر از قبیل آمازون منتشر شود.
راهنمای دانلود کتاب و ساخت کتاب الکترونیکی را بخوانید. شما می خواهید به یاد بگیرند که چگونه یک کتاب الکترونیک ایجاد کنید؟ بیایید با نگاهی به مراحل سریع که در ایجاد کتاب الکترونیکی نقش دارند ، شروع کنیم و در ادامه به جزئیات بیشتری می پردازیم. راهنمایی برای چاپ کتاب PDF | چاپ کتاب با فرمت pdf پی دی اف را بخوانید.
نشر الکترونیک و انتشار کتاب در ترجمک: بیش از ۱۰۰۰ ناشر و مولف. کتاب‌های خود را برای فروش الکترونیکی در انتشارات ترجمک منتشر کرده‌اند. چگونه در وب یک کتاب ارزان بسازیم و منتشرکنیم؟ پس بیائید با هم اولین کتابمان را منتشر کنیم. اولین قدم طراحی جلد کتاب است.

چطور در آمازون کتاب بفروشیم

ایبوک چیست؟ چطور در آمازون کتاب منتشر کنیم. انتشار کتاب در آمازون نیاز به شناخت مراحل فرایند چاپ ثبت و انتشار دارد. برای این کار می توانید از سرویس نشر خارجی ترجمک استفاده کنید.
کتاب الکترونیک و چگونه کتاب الکترونیکی تولید کنیم؟ تولید کتاب الکترونیکی می‌تواند با سرعت بسیار زیادی نسبت به کتاب‌های کلاسیک صورت گیرد و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های چاپ آن را منتشر کرد. اما آموزش ساخت کتاب الکترونیکی در ۸ دقیقه بخوانید و روش‌های متفاوتی برای ساخت کتاب الکترونیکی وجود داره، مثلا استفاده از نرم‌‌ افزار‌ حرفه‌ای Adobe InDesign یا یا مایکروسافت ورد.
آموزش ساخت کتاب الکترونیکی؛ چگونه کتاب الکترونیکی بسازیم؟ برای اینکه بتوانید کتاب الکترونیکی مورد نظر خود را تولید کنید باید با فرایند انجام این کار و مراحل اجرایی آشنا شوید.دانلود ایبوک پرستاری

  • Ebook کتاب الکترونیکی چیست؟
  • اموزش ساخت کتاب الکترونیکی با ورد
  • آموزش ۰ تا ۱۰۰ ساخت کتاب الکترونیکی
  • آموزش ساخت کتاب الکترونیکی
  • چرا باید به فکر ساخت کتاب الکترونیکی باشیم؟
  • چگونه کتاب الکترونیکی بسازیم؟
  • چگونه کتاب الکترونیکی بسازیم؟
  • چگونه کتاب الکترونیکی خود را منتشر کنید
  • ساخت کتاب الکترونیکی با نرم افزار ایندیزاین؟
  • مراحل طراحی کتاب الکترونیکی چیست؟

مرحله تحقیق تا ساخت کتاب الکترونیکی

ایبوک چیست؟ در این مقاله ما قدم به قدم از مرحله تحقیق تا ساخت کتاب الکترونیکی را به شما آموزش میدهیم. ساده ترین روش ساخت کتاب الکترونیکی pdf است. توجه شود Word Pad و Word برنامه هایی هستند که در تمام سیستم ها موجود است . قدم دوم، تبدیل فایل متن با فرمت doc یا هر فرمت دیگری به فرمت PDF که فرمت معمول کتاب الکترونیک است.چاپ ایبوک پزشکی

  • آموزش ساخت کتاب الکترونیکی برای آندروید
  • تبدیل کتاب به کتاب الکترونیکی
  • چگونه کتاب الکترونیکی بنویسیم
  • چگونه کتاب الکترونیکی خود را بفروشیم
  • ساخت کتاب الکترونیکی pdf
  • ساخت کتاب الکترونیکی پیشرفته
  • کتاب الکترونیکی چگونه ساخته می‏‌شود؟
  • نرم افزار ساخت کتاب الکترونیکی
  • نرم افزار ساخت کتاب ورق زن

نوشتن کتاب الکترونیک

ایبوک چیست؟ چگونه کتاب الکترونیک بنویسیم و منتشر کنیم؟ نوشتن کتاب الکترونیک و انتشار آن در اینترنت کار بسیار ساده‌ای است. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک کتاب الکترونیک یا همان ای‌بوک تهیه کنید.
Ebook کتاب الکترونیکی چیست؟ چرا باید به فکر ساخت کتاب الکترونیکی باشیم؟ مراحل طراحی کتاب الکترونیکی چیست؟ چگونه کتاب الکترونیکی بسازیم؟ روش‌های متفاوتی برای ساخت کتاب الکترونیکی وجود داره، مثلا استفاده از نرم‌‌ افزار‌ حرفه‌ای Adobe InDesign یا مایکروسافت ورد و یا نرم افزار آنلاین ریدی.
این روزها خواندن کتاب‌های الکترونیکی که در قالب فایل‌های PDF یا ePUB منتشر می‌شوند. آموزش ساخت کتاب الکترونیکی صحبت کنیم. چگونه پست وبلاگ بنویسیم و چطور کتاب الکترونیکی بنویسیم؟ برای نوشتن کتاب الکترونیکی ایده دارید؟ کتاب الکترونیکی بسیار هدفمند است و می تواند ایده های بسیاری را در حجم کم تر منتقل کند.

چگونه کتاب بنویسیم؟

ایبوک چیست؟ در این مقاله تمامی مراحل نوشتن کتاب تا چاپ قدم به قدم توضیح داده می‌شود. همچنین روش نوشتن کتاب و انتشار کتاب فیزیکی و الکترونیک بحث می شود. ساخت کتاب الکترونیکی pdf و سئوال چگونه کتاب الکترونیکی بسازیم یا نرم افزار نوشتن کتاب الکترونیکی و ساخت کتاب الکترونیکی پیشرفته بحث می شود.
خدمات تبدیل کتاب به کتاب الکترونیکی، ساخت کتاب الکترونیکی با ایندیزاین و همچنین ساخت کتاب الکترونیکی با گوشی اندروید در وبلاگ انتشارات ترجمک بحث شده و این خدمات ارائه می شود. از خدمات نشر الکترونیک ترجمک بهره بگیرید.

2 نظر

  1. سیاوش صابر سیاوش صابر

    درود برشما من سیاوش صابر هستم بابیست درصد بینایی چون هیچ راهی پیدا نکردم تاصدایم را بگوش شما برسانم ازین راه واردشدم ببخشید
    پنجسال پیش هزینه چاپ کتابم بنام افسانه
    را به آقای ###### پرداخت کردم ولی نه تنها چاپ کاغذی آنرا انجام نداد فقط آنرا بصورت پاورقی درمجله ایرنشهر چاپ کرد واز طریق گوگل درحال فروش آنست
    ودیناری هم بمن پرداخت نکرده
    لطفا بفرمائید آیا حق مولف را به ناشر پرداخت می کنند و من چگونه میتوانم مانع فروش ِآن ازین طریق شوم لطفا کمکم کنید ویک شماره واتساپ بفرمائید تا بتوانم تماس بگیرم
    باسپاس سیاوش صابر

    • دوست عزیز همانطور که از طریق واتساپ در تماس بودیم ما هیچ ارتباطی با گوگل بوکز نداریم. این مطلب برای راهنمایی کسانی منتشر شده است که قصد دارند کتاب خود را در گوگل عرضه نمایند. متاسفانه بازار ایبوک و فضای مجازی خیلی امن نیست و در تعاملات بایستی دقت کرد. دوستان اگر کسی می خواهد این کتاب (افسانه نوشته آقای سیاوش صابر) را خریداری کند با ما در تماس باشید تا به نویسنده وصل شده و مستقیم از خود آقای صابر خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *