مستقیم به محتوا

چگونه ایبوک منتشر کنیم؟

چگونه ایبوک منتشر کنیم؟ ایبوک چیست؟ کتاب چیست؟ فرق کتاب الکترونیک با کتاب فیزیکی یا چاپی چیست؟ کتاب چاپی هاردکاور چیست؟ کتاب الکترونیک یا ایبوک به چه فرمتی بهتر است؟ چگونه کتاب خود را برای نشر دیجیتال آماده کنیم؟ خود-انتشاری دیجیتال چیست و چه مزایایی دارد؟ در وبلاگ انتشارات ترجمک به سئوالات فوق پاسخ داده می شود. در این مقاله به این سئوال می پردازیم: چگونه ایبوک منتشر کنیم؟

راهنمای ۹ مرحله ای موفقیت انتشار کتاب صورت ایبوک

ده سال پیش نویسنده ای که قصد انتشار کتاب خود را داشت، بی صبرانه چشم انتظار دیدن و دست گرفتن اولین نسخه چاپ شده کتاب خود بود. امروزه بازار و صنعت کتاب به کلی تغییر کرده است و رویای چاپ کتاب نیز با آن متحول شده است. بجای رویا پروری در مورد جلد براق کتاب خود، نویسندگان خودشان را در حالی تصور می کنند که پشت کامپیوتر خود نشسته و همانطور که کتاب بیشتر و بیشتر فروش می کند، مشاهده می کنند.

در ژانویه سال ۲۰۲۰ کتابخوان های ایالات متحده به تنهایی ۷۵ میلیون دلار خرج خرید ایبوک یا کتاب الکترونیک کرده اند و این شامل کتاب های منتشر شده سنتی نیست. اگر ایبوک های شخصی و ثبت نشده را اضافه کنیم، این رقم دو برابر می شود.

حال تقاضای اجتماعی کتاب های الکترونیک و بالا رفتن درصد فروش را حساب کنید. به طور خلاصه انتشار ایبوک هیچ نشانه ای از کم شدن ندارد و پیش بینی ها به نفع افزایش بیش از پیش تقاضای ایبوک است. بنابراین بایستی ما هم از این جنبش بهره برداری کنیم. در این مقاله طریقه منتشر کردن ایبوک را در ۹ گام ساده شرح می دهیم.

گام ۱- اطمینان از بدون غلط بودن کار

گام اول چگونه ایبوک منتشر کنیم؟ مخاطبان ممکن است تشنه دانلود ایبوک و خواندن کتاب باشند، اما اشتهای آنها مشکل پسند است. اگر می خواهید مخاطبان را متقاعد کنید که کتاب شما را بخوانند، بایستی کتابی مستحق خواندن و خوش مزه برایشان بپزید. آشی که براحتی و با لذت تا آخرین قطره اش خورده شود.

از کنایه و استعاره بگذریم. نکته این است که اگر رویای خود-انتشاری یک کتاب داستان یا کتاب غیر داستانی را در سر دارید، کیفیت بسیار مهم است. قبل از اینکه بفکر منتشر کردن ایبوک خود باشید، بایستی اطمینان حاصل کنید که حتی یک ویرگول هم جابجا یا فراموش نشده باشد.چگونه ایبوک منتشر کنیم؟ فروش ایبوک جدید 2020

اخطار: خود-انتشاری ایبوک خیلی سریع و راحت شده است، آنقدر سریع و راحت شده است که خطرناک است. نویسنده عجول ممکن است پیش نویس کار خود را در طی یکساعت به ایبوک تبدیل کرده و روز بعد برای فروش بگذارد. به همین خاطر است که بسیاری از نویسندگان تازه کار نشر دیجیتال را ترجیح می دهند.

اما سهولت و راحتی نشر دیجیتال با خود معایبی به همراه دارد:

براحتی ممکن است کاری که هنوز آماده نیست، کتابی که هنوز بخوبی پخته نشده است و مستلزم ویراستاری زیاد و همچنین قالب بندی و یا حتی در مواردی نمونه خوانی است؛ با عجله و نابجا وارد بازار می شود، قبل از اینکه آماده باشد.

عجله نکنید و کتاب خود را بلافاصله بعد از اتمام آخرین جمله و یا حتی پس از اتمام چند دور ویراستاری منتشر نکنید. بجای آن برای مدتی دست نویس خود را کنار بگذارید تا مغزتان تخلیه شود و با آمادگی و تازگی ذهن دوباره به آن بپردازید و غلط های املایی و دستور زبان و هر گونه اشتباه احتمالی را مرتفع کنید. سپس یک جفت چشم دیگر به کار بگیرید (بهتر است از یک ادیتور کمک بگیرید) و دست نویس خود را به نوشته ای کامل و بی اشتباه تبدیل کنید.

گام ۲- برای ایبوک خود جلد عالی تهیه کنید

گام دوم چگونه ایبوک منتشر کنیم؟  وقتی محتوای کتاب خود را آماده ساختید، حالا نوبت بسته بندی آن است. اگر خواهان موفقیت ایبوک خود هستید، یک جلد کاملا صیقل خورده و کیفی برایش طراحی کنید.

بخاطر داشته باشید که جلد ایبوک اولین و بهترین دارایی بازاریابی است. جلد ایبوک بایستی در آگهی های تبلیغاتی، در پروموشن ها و ترویج ملی و بین المللی خوب جلوه کند، در رسانه های اجتماعی به چشم بیاید و بیشتر از همه، چشم مخاطبان را به خود جلب کند.

صرفنظر از اینکه خودتان جلد ایبوک را طراحی می کنید یا از خدمات طراحی جلد کتاب حرفه ای استفاده می کنید (چیزی که ما توصیه می کنیم)، استفاده از یک جلد هنری که ایبوک را موجه جلوه کند، حیاتی است. پوشاندن ایبوک با یک تصویر هنری سنگین و عجله کردن همانند گذاشتن یک گوهر نایاب و گرانبها در یک کیسه پارچه ای بی ارزش است.

برای ایبوک خود جلدی تهیه کنید که سزاوار آن است

طراحان جلد کتاب ترجمک عالی هستند. اگر می خواهید شیرجه ای عمیق در دنیای طراحی جلد کتاب بزنید، می توانید مقاله مبانی طراحی جلد کتاب ما را بخوانید. اما بخاطر داشته باشید که طراحی جلد ایبوک مستلزم ملاحظاتی است که باید در نظر داشته باشید. برخلاف کتاب های فیزیکی قفسه های کتابفروشی، جلد کتاب الکترونیکی بایستی هم در اندازه کامل و هم در اندازه مینیاتوری خوب جلوه کند.

پلتفرم های انتشار کتاب الکترونیک مثل انتشارات ترجمک از شما می خواهند عکس بزرگ و کیفیت بالای (حداقل ۴۰۰ پیکسل DPI) جلد روی کتاب و جلد پشت کتاب خود را در قالب JPG بارگذاری نمایید. اگر طراحی جلد کتاب را به سرویس های حرفه ای سفارش داده باشید، آنها فایلی با سایز و کیفیت مناسب به شما تحویل خواهند داد. اما اگر خودتان طراحی می کنید، چالش های طراحی جلد کتاب را در نظر داشته باشید.

گرچه عکس جلد کتاب شما ممکن است بزرگ و پر کیفیت باشد، اما پلتفرم های نشر و توزیع الکترونیک از عکس بند انگشتی و مینیاتوری جلد کتاب استفاده می کنند که گاهی ۱۰۰ پیکسل عرض دارد. بنابراین جلدی که در اندازه بزرگ جذاب و چشمگیر است و در اندازه کوچک به تصویری محو تبدیل می شود، متاسفانه قاتل فروش کتاب خواهد بود. عکس جلد کتاب بایستی در قطع کامل وزیری تا بند انگشتی ۱۰۰ پیکسلی بدرخشد و عالی باشد.

گام ۳- در مورد پلتفرم توزیع انحصاری ایبوک خود تصمیم گیری کنید

گام سوم چگونه ایبوک منتشر کنیم؟  بعد از تصحیح و جلا دادن محتوای کتاب و آماده کردن یک جلد پشت و جلد روی عالی برای ایبوک خود، حالا آماده شروع سفر انتشار کتاب خود هستید. دو گزینه سر راه شما وجود دارد: به طور انحصاری توزیع و فروش ایبوک خود را به یک سایت یا پلتفرم بسپارید (مثل انتشارات ترجمک) و یا بطور وسیع و همگانی کتاب خود را در جاهای مختلف توزیع کنید حتی وبسایت آمازون و یا گوگل پلی استور.چگونه ایبوک منتشر کنیم؟ دانلود ایبوک رایگان

به هر حال انتشار کتاب به صورت ایبوک مستلزم استفاده از یک سرویس فوق العاده حرفه ای است که بتواند از حقوق مادی و معنوی اثر شما حفاظت کند و شما را به حقوق تان برساند. متاسفانه این روزها بازار کتاب الکترونیک ایران خیلی قوی و منصفانه نیست و بایستی حتما از یک سرویس دهنده حرفه ای خدمت بگیرید. جالب است که کتاب های رایگان انتشارات ترجمک را بعضی از سایت ها برای فروش گذاشته اند و آنها را می فروشند.

انتشارات ترجمک با سیستم DRM جدید خود تک به تک جلدهای ایبوک شما که فروش می رود را ردگیری کرده و نقض حق کپی را خیلی سریع تشخیص می دهد و از طریق مقامات قانونی اقدام می کند. می توانید با خیال راحت توزیع ایبوک خود را به ما بسپارید.

گام ۴- انتخاب پلتفرم انتشار ایبوک

گام چهارم چگونه ایبوک منتشر کنیم؟  اگر تصمیم دارید توزیع و فروش ایبوک خود را به ترجمک بسپارید، این گام را نادیده بگیرید. اگر قصد دارید توزیع ایبوک خود را بصورت همگانی انجام دهید، پلتفرم های زیادی در دسترس است که می توانند ایبوک شما را بفروشند، هرچند برگشتی آن و شیوه محاسبه حقوق شما متغیر خواهد بود.

اگر کتاب خود را از فارسی به انگلیسی ترجمه کرده اید، یا قصد دارید ترجمه کتاب خود از فارسی به انگلیسی را به انتشارات ترجمک بسپارید، پس از آماده شدن نسخه انگلسی، ترجمک کتاب شما را در پلتفرم های بین المللی مثل برنز و نوبل یا گوگل پلی بوکز و آمازون توزیع خواهد کرد و نشر آن را به انتشارات خواهر خود یعنی اسپرینگر خواهد سپرد.

بخاطر داشته باشید که یکی از معایب خود-انتشاری و آن هم به صورت نشر دیجیتال در افزایش احتمال نقض کپی رایت و تجاوز به حقوق مادی و معنوی خالق اثر است. انتشارات ترجمک در تلاش است که این صدمه را به حداقل برساند، اما هنوز مقدار جزئی نقض وجود دارد زیرا بازار ایبوک و بخصوص در ایران هنوز چالش های زیادی دارد که بایستی برطرف شود.

گام ۵- فراداده و چکیده کتاب خود را آماده کنید

گام پنجم چگونه ایبوک منتشر کنیم؟  یکی از تفاوت های نشر فیزیکی با نشر الکترونیک در لزوم تهیه فراداده (metadata) و محتوای بازاریابی و تبلیغاتی است. وقتی در مورد عامل نشر و توزیع کتاب خود تصمیم گرفتید، حالا وقت تهیه فراداده و ایجاد حساب کاربری در آن نشر یا ایستگاه انتشاراتی است.

بعضی از وبسایت ها به شما اجازه می دهند بلافاصله پس از فعال سازی حساب کاربری خود، فایل کتاب را بارگذاری کنید. بعضی نیز چندین فیلد مختلف را پیش روی شما می گذارند که بایستی تکمیل کنید، قبل از اینکه حساب شما فعال شده و بتوانید ایبوک خود را برای فروش عرضه کنید. بهتر است این اطلاعات که متادیتا یا فراداده گفته می شود، را از قبل آماده کنید.

فراداده یا متادیتا

فرا داده شامل عنوان و زیر عنوان کتاب، شرح مختصر اما جامع کتاب، دسته و طبقه ای که کتاب در آن قرار می گیرد و یا همان ژانر کتاب، تعدادی کلمات کلیدی معرف ایبوک شما در فضای آنلاین است. فراداده اطلاعاتی است که به موتورهای جستجوگر مثل گوگل یا بینگ می گوید ایبوک شما را برای سرچ چه موضوعاتی به مخاطبان نمایش دهند. بعضی از شرکت های انتشاراتی از شما اطلاعاتی مثل کلمات کلیدی یا گروه سنی مخاطبان کتاب و غیره را نیز درخواست می کنند.

تهیه فراداده مناسب خیلی اهمیت دارد. زیرا این فراداده است که میزان نمایش ایبوک شما در نتایج موتورهای جستجوگر (SERP) را تعیین می کند. هرچه فراداده اختصاصی تر و حرفه ای تر باشد، میزان فروش ایبوک شما بیشتر خواهد شد. فراداده صحیح فروش ایبوک را تقویت می کند، بخصوص در پلتفرم هایی مثل گوگل پلی استور که امکان درج کلمات کلیدی ندارد.

گام ۶- فرمت کردن ایبوک

گام ششم چگونه ایبوک منتشر کنیم؟  حالا به خط پایان نزدیک هستید. در این مرحله بایستی ایبوک خود را به قالب و فرمت نهایی تبدیل کنید و بالاخره دکمه منتشر کردن (publish) را بزنید.چگونه ایبوک منتشر کنیم؟ دانلود ایبوک دندانپزشکی

فایل کتاب که در گام یک ویراستاری و آماده کرده اید و دارای قطع بندی و قالب بندی مناسب است را در این مرحله بایستی تبدیل کنید. بعضی از پلتفرم ها قالب خاصی دارند مثل کیندل آمازون که بطور آنلاین و همزمان با ثبت تبدیل می شود و بعضی نیز فرمت خاصی را تعیین نکرده اند و انتخاب فرمت به شما بستگی دارد.

در هر صورت فرمت های رایج ایبوک از قبیل PDF، mobi یا EPUB از فرمت های مورد قبول هستند. البته انتشارات ترجمک ترجیح می دهد که ایبوک در همه فرمت های رایج و استاندارد که امکان تقویت DRM و ردگیری نسخه های فروخته شده را دارند، تبدیل و تهیه شود و برای مخاطبان مختلف آماده باشد.

اگر قصد دارید انتشار و توزیع کتاب خود را به انتشارات ترجمک واگذار کنید، ترجمک ایبوک شما را در دو نسخه مایکروسافت ورد (docx) و ادوبی آکروبات ریتر (pdf) تحویل خواهد گرفت. بقیه مراحل تبدیل ایبوک و اضافه شدن متادیتا و اقدامات کدگذاری و DRM توسط گروه فنی ترجمک انجام خواهد شد.

در هر صورت فایل فرمت شده ایبوک، فایل جلد کتاب (هم جلد روی کتاب و هم جلد پشت کتاب) و فایل خلاصه و فایل فرا داده کتاب را آماده کنید و برای بارگذاری در یک پوشه مخصوص کپی کنید.

گام ۷- بارگذاری فایل های ایبوک

گام هفتم چگونه ایبوک منتشر کنیم؟  اگر به گام هفتم رسیده اید، یعنی کتاب و متعلقات آن آماده بارگذاری هستند. اگر قصد دارید برای انتشارات ترجمک ارسال کنید، کلیه فایل ها را به همراه تصویر کارت ملی و مدرک مشخص کننده تحصیلات یا لقب مورد استفاده (مدرک دانشگاهی یا حوزوی) خود را در یک فلدر کپی کرده و به صورت فایل زیپ (zip) در آورید و در محل تعبیه شده بارگذاری نمایید.

اگر قصد دارید در پلتفرم دیگری انتشار و توزیع ایبوک خود را انجام دهید. فایل های آماده را در محل مشخص شده بارگذاری نمایید. در جریان باشید که ایبوک خود را به جایی تحویل دهید که اقدامات مدیریت حقوق دیجیتال (DRM) را انجام می دهند و ایبوک بدون پشتوانه وارد فضای آنلاین نشود.

بخاطر داشته باشید که برخلاف عنوان، شرح کتاب یا فراداده تهیه شده؛ متادیتا و اطلاعات مربوط به DRM بعد از ست شدن قابل تغییر نیست. بنابراین در تحویل و تحول اطلاعات مورد نیاز برای ست کردن کپی رایت ایبوک و درج DRM دقت کنید.

گام ۸- تعیین قیمت کتاب الکترونیک

گام نهم چگونه ایبوک منتشر کنیم؟  پس از بارگذاری فایل ایبوک، نوبت قیمت گذاری کتاب است. بخاطر داشته باشید که نرخ حق تالیف یا حق ترجمه با توجه به نوع قرارداد و شرکت متغیر است. قیمت یکی از جرئیات ایبوک است که در هر زمانی می توان آن را تغییر داد. این انعطاف پذیری قیمت کتاب به شما امکان برقراری کمپین های مختلف مثل کمپین تخفیف را می دهد.

گام ۹- افتتاحیه عرضه کتاب به جهان

گام دهم چگونه ایبوک منتشر کنیم؟  ایبوک شما از نگارش و قالب بندی تا قیمت گذاری را طی کرده است. یعنی کلیه اقدامات مرتبط با عرضه ایبوک کیفی لحاظ شده است. حالا نوبت زدن سوئیچ استارت فروش ایبوک است. همرمان با شروع عرضه آنلاین کتاب، بایستی اقدامات بازاریابی و معرفی کتاب و نوشتن نقد و بررسی را انجام داد. کتاب خود را در وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی معرفی کنید و تلاش کنید فروش ایبوک را از طریق تبلیغات متنی و محتوا تقویت کنید.

توجه: مطلب زیر ماشینی بوده و با هدف سئو و بهینه سازی بازدید سایت درج شده است. نیازی به خواندن آن نیست

آیا می دانید Google Play Books چیست؟ برای دانلود Google Play Books 5.11.10 یا اپلیکیشن کتابخانه گوگل چکار باید کرد؟ Google Play Books کتابخانه بزرگ گوگل پلی می باشد که توسط Google LLC توسعه و برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.
برای دانلود Google Play Books 5 به عنوان اپلیکیشن گوگل پلی بوک برنامه ایست که کاربران اندروید را قادر میسازد تا به جستجو میان میلیونها کتاب موجود در Google Play، از پرفروشترینها گرفته تا کتابهای کلاسیک جستجو کنند. می توان کتاب خود را در گوگل پلی بوکز منتشر کرده و فروخت.
برنامه Google Play Books برای دانلود کتاب های Ebooks, Audiobooks, and Comics book است. کتابخانه خود را با کتاب‌های گوگل همواره به همراه داشته باشید. در گوگل پلی بوک امکان تغییر سایز فونت، مطالعه آنلاین یا آفلاین و ادامه مطالعه از جایی که باقی مانده را نیز خواهید داشت.
نرم افزار کتابخوان گوگل (برای اندروید) در سرویس گوگل پلی بوک یکی از بزرگترین آرشیو کتاب‌های دیجیتال را در اختیار دارد که امکان مطالعه آخرین کتاب‌های منتشر شده را در محیطی خوانا و دلپذیر دارد. پس Google Play Books v5.10.7 را دانلود کنید و کتاب بخوانید.

نرم افزار اندروید Google Play Books

در گوگل پلی برای تقویت فروش کتاب های موجود در گوگل بوکز یا کتب گوگل است. گوگل بوکز (به انگلیسی: Google Books) که پیش تر با نام گوگل بوک سرچ یا گوگل پرینت عرضه می‌شد، سرویسی است که مورد جستجو را در متن کامل کتبی که ثبت شده اند امکانپذیر کرده است.
از مرورگر دیگری (مانند Chrome یا Safari) برای باز کردن Google Books استفاده کنید؛ اگر مالک کتاب یا مجله هستید و می‌خواهید به Google Books اجازه دهید بخش‌هایی از آن را به عنوان پیش نمایش نشان دهد، حساب کاربری بسازید و کتاب خود را در گوگل پلی بوکز بفروشید.
برنامه گوگل پلی بوکس – Google play Books ؛ اپلیکیشن گوگل پلی بوکس کتابخانه بزرگی است که توسط گوگل برای سیستم عامل اندروید توسعه داده شده است. می توان کتاب خود را در گوگل پلی بوکز منتشر کرد و فروخت یا فروش آن را تقویت کرد.

وقتی کتاب در گوگل پلی بوکز منتشر شود بطور خودکار در گوگل بوکس نیز منتشر می شود.

  • انتشار کتاب در گوگل بوک
  • انتشار کتاب فارسی در گوگل پلی بوکز
  • آپلود کتاب در گوگل بوک
  • برنامه play books چیست
  • بروزرسانی کتابخانه گوگل پلی
  • خرید از گوگل بوک

تقویت روزمه کارشناسی ارشد

  • خواندن کتاب در گوگل
  • دانلود از کتابخانه گوگل
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوک
  • دانلود کامل کتاب از گوگل بوک
  • دانلود کتاب از گوگل بوک اندروید
  • فروختن کتاب خود در گوگل بوکز
  • کتابخانه گوگل فارسی
  • گوگل بوکس و گوگل پلی بوکز
  • گوگل بوک چیست؟
  • گوگل بوک دانلودر
  • گوگل بوک فارسی
  • گوگل پلی بوکز
  • نرم افزار دانلود کتاب از گوگل بوک

آموزش انتشار کتاب در گوگل پلی بوکز

دانلود کتاب از گوگل بوک بصورت رایگان و دانلود رایگان کتاب از گوگل بوک تا حدودی امکانپذیر است. سفارش دانلود کتاب های گوگل بوک پذیرفته می شود. دانلود رایگان کتاب از گوگل بوک – کتابخانه دیجیتال گوگل پلی با ثبت نام در گوگل و ساخت حساب کاربری همکار می توان به بانک عظیمی از کتاب های رشته دانشگاهی دسترسی داشت.
برنامه Google Books Download نرم افزار بسیار مفید برای دانلود انواع کتابهای الکترونیک از جمله پی دی اف می‏باشد که می‏توانید قسمتی و یا تمام کتاب را فقط با لاگین کردن دانلود کرد. نحوه انتشار کتاب در سایت گوگل بوکز (Google books) همراه با فروش کتاب و نحوه دانلود رایگان کتاب از سایت گوگل بوکز به صورت فایل PDF.آموزش بالا بردن فروش کالا در گوگل پلی

  • آیا شما به دنبال این هستید که کتاب های خود را در گوگل پلی با فرمت PDF بفروشید؟
  • چگونه کتابهای گوگل را دانلود کنیم؟
  • انتشار کتاب در گوگل بوکز Google Books چگونه است؟
  • انتشار کتاب در گوگل پلی بوکز Google Play Books چگونه است؟
  • آموزش دانلود کتاب از گوگل بوکس (Google Books)
  • ترفند دانلود رایگان کتاب از گوگل بوک Google Books
  • ترفند دانلود رایگان کتاب از گوگل پلی بوکز
  • چگونه از سرویس Google Books کتاب دانلود کنیم؟

آموزش فروش کتاب خود در گوگل پلی بوکز

سرویس کتاب‌های گوگل کتابخانه‌ای پر از کتاب‌ها و مجلات است. برخی از این کتاب‌ها و مجلات را می‌توان به صورت کامل مطالعه نمود و برخی هم تعدادی از صفحات در اختیار کاربر است. آموزش دانلود کتاب رایگان از آمازون ۲۰۲۰ دانلود رایگان کتاب های گوگل بوکز و در موارد خیلی خاص و نایاب نحوه خرید کتاب از آمازون یا خرید کتاب از گوگل بوکز و یا خرید کتاب از انتشارات ترجمک.ناشر کتاب پرستاری

  • بهترین سایت دانلود کتاب
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوک
  • نرم افزار دانلود کتاب از گوگل بوک
  • چگونه کتاب دانلود کنیم
  • گوگل بوک فارسی
  • Google Book Downloader
  • دانلود Google book Downloader
  • روش دانلود کتاب از گوگل بوکز
  • اسکریپت google book downloader را نصب کنید.
  • دانلود کتاب از گوگل بوک اندروید

چگونه از سرویس Google Books کتاب دانلود کنیم؟

می‌توانید بعضی از کتاب‌ها و مجله‌ها را بارگیری کنید تا در فرصت دیگری بخوانید یا چاپ کنید. سرویس کتاب گوگل یکی از بهترین سرویس های گوگل محسوب می‏شود که حاوی تعداد زیادی کتاب است.
آموزش تقویت فروش کتاب خود در گوگل پلی بوکس (Google Play Books) با چند کلیک ساده. طریقه انتشار و فروش کتاب فارسی در گوگل پلی بوکز در هشت مرحله آموزش داده شده است. دانلود, دانلود نرم افزار , دانلود کتاب, دانلود کتاب از گوگل بوکس,(Google Books) ,آموزش دانلود کتاب از گوگل، انتشار کتاب برای دانلود کتاب از گوگل بوکس.
تا بحال کتابی را از گوگل بوک خریداری کرده اید؟ می دانید چطوری کتاب خود را در گوگل پلی بوکز یا گوگل بوک بفروشید؟ سرویس کتاب‌های گوگل کتابخانه‌ای پر از کتاب‌ها و مجلات است. برای ثبت کتاب های فارسی در کتابخانه آنلاین گوگل قبل از هر چیز مطمئن شوید کتاب مورد نظر در سایت ثبت نشده باشد. سپس فایل کتاب را در گوگل بوکز به صورت PDF بارگیری کنید.

توجه: مطلب زیر ماشینی بوده و با هدف سئو و بهینه سازی بازدید سایت درج شده است. نیازی به خواندن آن نیست

ایبوک چیست؟ چگونه در ایران ایبوک منتشر کنیم؟ به صورت تکنیکی و خیلی دقیق کتابی را می‌توان بصورت الکترونیک منتشر کرد. تولید کتاب الکترونیکی می‌تواند با سرعت بسیار زیادی نسبت به کتاب‌های کلاسیک صورت گیرد و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های چاپ آن را منتشر کنیم. آموزش ۰ تا ۱۰۰ ساخت کتاب الکترونیکی به صورت قدم به قدم بخوانید.
پیدا کردن ایده برای تولید محتوای کتاب الکترونیکی و جزئیاتی که نیاز دارید برای تولید محتوای کتاب الکترونیکی منتشر کنند، چگونه تولید محتوا را شروع کنیم؟
راهنما جامع کسب درآمد آنلاین با فروش کتاب الکترونیکی: به ویژه انتشار و فروش آنلاین کتاب الکترونیکی یا همان ایبوک. کتاب خودتان را بنویسید و در آمازون منتشر کنید و به درآمد آنلاین نامحدودی دست یابید. البته کتاب باید به زبان انگلیسی باشد که بتوان به کیندل تبدیل کرد و در امازون منتشر کرد.دانلود ایبوک حسابداری

  • Ebook کتاب الکترونیکی چیست؟
  • چرا باید به فکر ساخت کتاب الکترونیکی باشیم؟
  • چگونه اولین کتاب الکترونیکی خود را بنویسیم؟
  • چگونه بنویسیم، منتشر کنیم و معرفی کنیم؟‎
  • چگونه کتاب الکترونیک بنویسم و منتشر کنیم؟
  • چگونه کتاب الکترونیک بنویسیم و منتشر کنیم؟
  • چگونه کتاب الکترونیکی تولید کنیم؟
  • کتاب الکترونیک یا ای‌بوک چیست؟
  • مراحل طراحی کتاب الکترونیکی چیست؟

انتشار کتاب در آمازون

ایبوک چیست؟ مراحل آپلود کتاب و تبدیل آن: اگر خودتان کتاب خود را منتشر می کنید، اسم خود را در این قسمت وارد کنید. چگونه یک eBook در آمازون بفروشیم باید بدانید که آمازون فقط فرمت کیندل ایبوک ها را قبول می کند، که همین باعث می شود کتاب فارسی را نتوانیم در امازون منتشر کنیم زیرا کیندل از فارسی پشتیبانی نمی کند. چگونه در انتشار کتاب دیجیتال ترجمک کتاب منتشر کنیم؟
اما درباره‌ی اینکه چگونه کتاب منتشر کنیم، کتابمان را به صورت الکترونیکی منتشر کنیم؟ الان اگر من کتاب الکترونیکی بنویسم و به شما بدهم بدون ناشر و فیپا خطرناک است. در این یادداشت، روند تولید کتاب الکترونیکی از محتواهای تولیدشده را در فضای مجازی نشان می دهیم. الکترونیکی که در قالب فایل‌های PDF یا ePUB منتشر می‌شوند. درباره آموزش ساخت کتاب الکترونیکی بیشتر صحبت کنیم.چاپ ایبوک مهندسی

  • آموزش تصویری ساخت نشریه الکترونیکی
  • آموزش ساخت کتاب الکترونیکی برای آندروید
  • چگونه کتاب الکترونیکی بسازیم
  • چگونه کتابمان را در سایت آمازون منتشر کنیم؟
  • ساخت کتاب الکترونیکی pdf
  • ساخت کتاب الکترونیکی با ایندیزاین
  • ساخت کتاب الکترونیکی با گوشی اندروید
  • ساخت کتاب الکترونیکی پیشرفته
  • کتاب الکترونیکی چگونه ساخته می‏‌شود؟
  • نرم افزار ساخت کتاب الکترونیکی

چاپ کتاب الکترونیک

ایبوک چیست؟ فراموش نکنید، اگر کتاب الکترونیکی را چاپ می‌کنید، قبل از جابه‌جایی، پرونده خود را به فرمت Kindle تبدیل کنید. کسب درآمد دلاری از طریق نوشتن کتاب: سایت گوگل پلی استور نه تنها برای فروش کتاب الکترونیکی کاربرد دارد، بلکه امکانات این سایت در سایت‌های دیگر از قبیل آمازون منتشر شود.
راهنمای دانلود کتاب و ساخت کتاب الکترونیکی را بخوانید. شما می خواهید به یاد بگیرند که چگونه یک کتاب الکترونیک ایجاد کنید؟ بیایید با نگاهی به مراحل سریع که در ایجاد کتاب الکترونیکی نقش دارند ، شروع کنیم و در ادامه به جزئیات بیشتری می پردازیم. راهنمایی برای چاپ کتاب PDF | چاپ کتاب با فرمت pdf پی دی اف را بخوانید.
نشر الکترونیک و انتشار کتاب در ترجمک: بیش از ۱۰۰۰ ناشر و مولف. کتاب‌های خود را برای فروش الکترونیکی در انتشارات ترجمک منتشر کرده‌اند. چگونه در وب یک کتاب ارزان بسازیم و منتشرکنیم؟ پس بیائید با هم اولین کتابمان را منتشر کنیم. اولین قدم طراحی جلد کتاب است.

چطور در آمازون کتاب بفروشیم

ایبوک چیست؟ چطور در آمازون کتاب منتشر کنیم. انتشار کتاب در آمازون نیاز به شناخت مراحل فرایند چاپ ثبت و انتشار دارد. برای این کار می توانید از سرویس نشر خارجی ترجمک استفاده کنید.
کتاب الکترونیک و چگونه کتاب الکترونیکی تولید کنیم؟ تولید کتاب الکترونیکی می‌تواند با سرعت بسیار زیادی نسبت به کتاب‌های کلاسیک صورت گیرد و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های چاپ آن را منتشر کرد. اما آموزش ساخت کتاب الکترونیکی در ۸ دقیقه بخوانید و روش‌های متفاوتی برای ساخت کتاب الکترونیکی وجود داره، مثلا استفاده از نرم‌‌ افزار‌ حرفه‌ای Adobe InDesign یا یا مایکروسافت ورد.
آموزش ساخت کتاب الکترونیکی؛ چگونه کتاب الکترونیکی بسازیم؟ برای اینکه بتوانید کتاب الکترونیکی مورد نظر خود را تولید کنید باید با فرایند انجام این کار و مراحل اجرایی آشنا شوید.دانلود ایبوک پرستاری

  • Ebook کتاب الکترونیکی چیست؟
  • اموزش ساخت کتاب الکترونیکی با ورد
  • آموزش ۰ تا ۱۰۰ ساخت کتاب الکترونیکی
  • آموزش ساخت کتاب الکترونیکی
  • چرا باید به فکر ساخت کتاب الکترونیکی باشیم؟
  • چگونه کتاب الکترونیکی بسازیم؟
  • چگونه کتاب الکترونیکی بسازیم؟
  • چگونه کتاب الکترونیکی خود را منتشر کنید
  • ساخت کتاب الکترونیکی با نرم افزار ایندیزاین؟
  • مراحل طراحی کتاب الکترونیکی چیست؟

مرحله تحقیق تا ساخت کتاب الکترونیکی

ایبوک چیست؟ در این مقاله ما قدم به قدم از مرحله تحقیق تا ساخت کتاب الکترونیکی را به شما آموزش میدهیم. ساده ترین روش ساخت کتاب الکترونیکی pdf است. توجه شود Word Pad و Word برنامه هایی هستند که در تمام سیستم ها موجود است . قدم دوم، تبدیل فایل متن با فرمت doc یا هر فرمت دیگری به فرمت PDF که فرمت معمول کتاب الکترونیک است.چاپ ایبوک پزشکی

  • آموزش ساخت کتاب الکترونیکی برای آندروید
  • تبدیل کتاب به کتاب الکترونیکی
  • چگونه کتاب الکترونیکی بنویسیم
  • چگونه کتاب الکترونیکی خود را بفروشیم
  • ساخت کتاب الکترونیکی pdf
  • ساخت کتاب الکترونیکی پیشرفته
  • کتاب الکترونیکی چگونه ساخته می‏‌شود؟
  • نرم افزار ساخت کتاب الکترونیکی
  • نرم افزار ساخت کتاب ورق زن

نوشتن کتاب الکترونیک

ایبوک چیست؟ چگونه کتاب الکترونیک بنویسیم و منتشر کنیم؟ نوشتن کتاب الکترونیک و انتشار آن در اینترنت کار بسیار ساده‌ای است. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک کتاب الکترونیک یا همان ای‌بوک تهیه کنید.
Ebook کتاب الکترونیکی چیست؟ چرا باید به فکر ساخت کتاب الکترونیکی باشیم؟ مراحل طراحی کتاب الکترونیکی چیست؟ چگونه کتاب الکترونیکی بسازیم؟ روش‌های متفاوتی برای ساخت کتاب الکترونیکی وجود داره، مثلا استفاده از نرم‌‌ افزار‌ حرفه‌ای Adobe InDesign یا مایکروسافت ورد و یا نرم افزار آنلاین ریدی.
این روزها خواندن کتاب‌های الکترونیکی که در قالب فایل‌های PDF یا ePUB منتشر می‌شوند. آموزش ساخت کتاب الکترونیکی صحبت کنیم. چگونه پست وبلاگ بنویسیم و چطور کتاب الکترونیکی بنویسیم؟ برای نوشتن کتاب الکترونیکی ایده دارید؟ کتاب الکترونیکی بسیار هدفمند است و می تواند ایده های بسیاری را در حجم کم تر منتقل کند.

چگونه کتاب بنویسیم؟

ایبوک چیست؟ در این مقاله تمامی مراحل نوشتن کتاب تا چاپ قدم به قدم توضیح داده می‌شود. همچنین روش نوشتن کتاب و انتشار کتاب فیزیکی و الکترونیک بحث می شود. ساخت کتاب الکترونیکی pdf و سئوال چگونه کتاب الکترونیکی بسازیم یا نرم افزار نوشتن کتاب الکترونیکی و ساخت کتاب الکترونیکی پیشرفته بحث می شود.
خدمات تبدیل کتاب به کتاب الکترونیکی، ساخت کتاب الکترونیکی با ایندیزاین و همچنین ساخت کتاب الکترونیکی با گوشی اندروید در وبلاگ انتشارات ترجمک بحث شده و این خدمات ارائه می شود. از خدمات نشر الکترونیک ترجمک بهره بگیرید.

2 نظر

  1. محسن مجلسی محسن مجلسی

    آیا در انتشار مقالات و کتابچه هایی که به اصول و مبانی مارکتینگ در خدمات سلامت بپردازد، تمایل به همکاری دارید؟؟

    • همکار ارجمند – از توجه شما سپاسگزاریم. نشر ترجمک هر محتوای مجاز بالای 65 صفحه را منتشر و توزیع می کند. نمونه ای از کارهای خود را ارسال کنید یا از طریق تلگرام با اپراتورهای ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *