مستقیم به محتوا

انتشار کتاب در گوگل پلی بوکز

گوگل پلی استور (Google Play store) چیست؟ گوگل پلی بوکز (Google Play Books) چیست؟ گوگل بوکز (Google Play Books) چیست؟ چگونه کتاب خود را در گوگل پلی استور بفروشیم؟ چگونه کتاب خود را در گوگل بوکز منتشر کنیم؟ چگونه کتاب خود را در گوگل بوکز و گوگل پلی بوکز ثبت کنیم؟ اینها سئوالاتی است که در این مقاله پاسخ داده می شود.

گوگل پیشرو موتورهای جستجوگر در جهان می باشد و شاید بتوان گفت بهترین و شناخته شده ترین موتور جستجو است. یکی از بخش های کمتر شناخته شده گوگل کتابفروشی آنلاین آن یعنی Google Play Books است که در فروشگاه وسیعتر گوگل یعنی Google Play store تلفیق شده است.

اگر یکی از ۲.۵ میلیارد اندروئید به دست باشید، با این برنامه آشنایی دارید. گوگل پلی جایی است که می توان اپلیکیشن، بازی، موسیقی، فیلم و کتاب را از گوشی اندروئید خود خرید.

یکی از دلایل اهمیت استفاده از کتابفروشی آنلاین گوگل یا گوگل پلی بوکز در این است که امروزه با این اپلیکیشن می توان به میلیاردها نفر در سراسر جهان که گوشی هوشمند در دست دارند، دسترسی پیدا کرد.

تاریخچه مختصر فروشگاه کتاب گوگل

قبلا می گفتند Google Play Books جای خوبی برای توزیع کتاب نیست. زیرا تا به امروز و سال ۲۰۲۰ بدون طی کردن مراحل تایید و گرفتن تصویب و ماندن در لیست انتظار، کتاب خود را نمی توانستیم در کتابفروشی آنلاین گوگل توزیع کنیم.

حتی مولفان و ناشرهایی که خوش شانس هستند و کتابشان وارد دنیای Google Play Books می شود، گوگل بطور خودکار و بدون اخطار قبلی روی کتاب آنها تخفیف می گذاشت. اینکار برای تطبیق قیمت با فروشگاه های رقیب مثل آمازون بود و اغلب بدون اینکه مولف متوجه شود، این اتفاق می افتاد.

البته راههایی برای فرار از این مسئله و تخفیف های گوگل وجود دارد. مثلا فرمول های پیچیده ای استفاده می کنند که عملکرد تخفیف دهی خودکار گوگل را دور زده و قیت کتاب در گوگل پلی بالاتر باشد. در مجموع فعلا مولفان و نویسندگان زیادی از توزیع کتاب خود در گوگل پلی سود کامل نمی برند.

فروش کتاب فنی مهندسی در اندروید

با ورود به سال ۲۰۲۰، گوگل درهای کتابفروشی خود را به روی مولفان و نویسندگان خود-انتشار باز کرد و گام بزرگی برای رفع مشکلات جزئی برداشته شد. حالا راحتتر می توان یک حساب ناشر جدید باز کرد و کتاب را در گوگل پلی توزیع کرد. دیگر دوره های طولانی تصویب وجود ندارد، براحتی حساب کاربری ساخته، کتاب خود را تنظیم کرده و در فروشگاه بارگذاری می کنیم. عملا با چند کلیک کتاب در گوگل پلی استور توزیع می شود.

از ژولای ۲۰۱۹ نیز تخفیف خودکار گوگل پلی استور برداشته شد و گوگل طبق لیست قیمت ارائه شده ناشر و یا مولف عمل می کند، اگر که قیمت ایبوک در دامنه قیمت های مشخص باشد (به مولف ۷۰% حق تالیف پرداخت می شود):

  • بین ۳.۹۹ تا ۱۱.۹۹ دلار استرالیا
  • بین ۲.۹۹ تا ۹.۹۹ دلار کانادا
  • بین ۲.۹۹ تا ۹.۹۹ دلار آمریکا

توجه: گوگل پلی هنوز حق خود برای تطبیق قیمت را حفظ می کند و اگر کتاب شما را با قیمت کمتری در جای دیگر مشاهده نماید، تطبیق قیمت را انجام خواهد داد.

انتشار کتاب در گوگل پلی در ۵ گام آسان

همانطور که ذکر شد دوره تصویب گوگل پلی برداشته شده است و لیست انتظار برای ایجاد حساب ناشرین جدید وجود ندارد. کلا سیستم انتشار خود را تعدیل و طراحی مجدد کرده و انتشار کتاب در گوگل پلی استور راحتتر شده است. همانند هر پلتفرم دیگری، شروع کار با ساخت حساب کاربری است.

گام اول: ساخت حساب کاربری خود در Google Play Partner

فروش کتاب در گوگل پلی بوکز
ترجمه کتاب با کیفیت بالا – مهارت های لازم برای استخدام مترجم، برای استخدام مترجم چه شرایطی لازم است

گام اول انتشار کتاب در گوگل پلی بوکز ساخت حساب کاربری است. حالا گوگل پلی یک صفحه خانه ساده برای مولفانی دارد که به دنبال انتشار کتاب خود در گوگل پلی هستند: g.co/play/publish. کافی است روی دکمه Get Started کلیک کرده و جزئیات را وارد کنید تا حساب کاربری شما ایجاد شود.

بخاطر داشته باشید که به یک حساب کاربری دیگر در گوگل نیاز دارید مثلا یک حساب Gmail. اگر اکانتی در گوگل ندارید، بهتر است یک Gmail بسازید، قبل از اینکه حساب کاربری گوگل پلی را شروع کنید.

گام دوم: وارد کردن اطلاعات مالی

گام دوم انتشار کتاب در گوگل پلی بوکز تعریف اطلاعات مالی است. خیلی ساده است. بایستی مسیری را مشخص کنید که گوگل پلی بوک از طریق آن رویالتی شما را پرداخت نماید. بنابراین لازم است که اطلاعات حساب بانکی و اطلاعات مالیاتی خود را وارد کنید و حساب گوگل پلی بوک خود را با حساب بانکی خود متصل کنید.

چطور کتاب خود را در گوگل پلی استور بفروشیم

گام سوم: ایجاد اولین کتاب خود

گام سوم انتشار کتاب در گوگل پلی بوکز با ایجاد اولین کتاب شروع می شود. حالا در داشبورد خود روی Add your first book کلیک کنید. بعد از کلیک با تصمیمات زیر مواجه خواهید شد:

۱- آیا می خواهید کتاب خود را به صورت ایبوک در گوگل توزیع و بفروشید

۲- و یا فقط می خواهید یک پیش نمایش از کتاب خود در این فروشگاه عرضه کنید.

بخاطر داشته باشید که Google Books اغلب با Google Play اشتباه گرفته می شود و در واقع اینها دو گروه متفاوت هستند. گوگل پلی یک فروشگاه آنلاین است اما گوگل بوکز چنین نیست. بجای آن یکی از بزرگترین ایندکس های آنلاین کتاب است و میلیون ها کتاب در گوگل بوک به صورت الکترونیک ایندکس شده است و کتاب را قابل سرچ کرده است.

اگر کتاب خود را در گوگل پلی منتشر کنید، بطور خودکار صفحاتی از آن در گوگل بوکز ایندکس و نمایش داده می شود، بنابراین بایستی گزینه پیش نمایش در گوگل بوکز را انتخاب کنید و کتاب خود را بصورت ایبوک در گوگل پلی استور بفروشید.

زمانیکه تنظیمات را انجام داده و گزینه Sell ebook on Google Play را انتخاب می کنید، از شما شماره شناسه کتاب مثل شماره شابک را درخواست می کند. اگر کتاب شما شابک دارد، می توانید آن را وارد کنید و در غیر اینصورت گزینه Get a Google Book ID را انتخاب کنید که رایگان هم هست.

گام چهارم: تکمیل کردن فرا داده کتاب

گام چهارم انتشار کتاب در گوگل پلی بوکز تعیین متا دیتا یا اطلاعات شخصیتی و حقوقی کتاب است. فرآیند تکمیل فراداده (metadata) کتاب در Google Play Books به چهار بخش تقسیم می شود:ثبت ترجمه کتاب در گوگل پلی استور

  • آدرس و مشخصات کتاب
  • ژانر و دسته بندی کتاب
  • همیاران کتاب
  • تنظیمات

حال هر یک را با جزئیات بحث می کنیم.

۱- مشخصات کتاب

اگر کتاب خود را قبلا جای دیگری هم توزیع کرده باشید این مرحله سرراست خواهد بود. کافی است عنوان، زیر عنوان، شرح کتاب، عنوان مجموعه و غیره را کپی و در محل خود درج کنید. اگر دفعه اول است بایستی این اطلاعات را تایپ کرده و درج کنید.

اگر بخواهید کتاب شما فورا منتشر شده و در تاریخ فروش شما در دسترس باشد، می توانید این فیلدها را خالی بگذارید. اما پر کردن این فیلدها به جستجوی کتاب در موتورهای جستجوگر و گوگل پلی استور کمک خواهد کرد.

گوگل به شما این شانس را می دهد که کتاب های مرتبط را در انتهای صفحه لیست کنید. بنابراین شانس بزرگی است که کتاب خود را با کتاب های مشابه یا کتاب های یک مجموعه و یا کتاب های دیگر خود لینک کنید.

طریقه ثبت کتاب در گوگل بوکز

۲- ژانر کتاب

این یکی از وجوه تمایز گوگل پلی از سایر فروشگاههای آنلاین کتاب است. اولا، تعداد ژانر هر دسته که میتوانید انتخاب کنید، محدود نیست. علاوه بر این، می توانید از سیستم دسته بندی BISAC (آمریکای شمالی) یا BIC (انگلستان و استرالیا) انتخاب کنید.

بنابراین بایستی زمانی صرف کرده و دسته و ژانر مناسب برای کتاب خود را انتخاب کنید. این دسته بندی اهمیت زیادی دارد زیرا در الگوریتم جستجوی گوگل استفاده می شود و به پیدا شدن کتاب شما در جستجوی وب کمک می کند.

۳- همیاران

این بخش تا حدودی سرراست است. اینجا جایی است که اسم نویسندگان و یا مولفان و همچنین بیوگرافی آنها درج می شود. می توانید اسامی سایر کسانی که در نگارش تا انتشار کتاب همیاری داشته اند را لیست کنید از قبیل ادیتور کتاب، طراح جلد و تصاویر، مترجم، نویسنده ساعتی و غیره.

۴- تنظیمات پیش نمایش کتاب

در این بخش گوگل به شما کنترل بیشتری می دهد. می توانید مقداری از کتاب که مخاطب می تواند بصورت پیش نمایش و رایگان بخواند را مشخص کنید. توجه داشته باشید که حداقل این مقدار ۲۰ درصد است.

آموزش انتشار کتاب در گوگل بوکز

همچنین مقدار متنی که مخاطب می تواند کپی کند را مشخص کنید و به گوگل پلی بگویید که رمز گذاری DRM انجام دهد یا خیر. اگر یکی از اهداف شما بهینه سازی حضور کتاب خود در سرچ گوگل است، اطمینان حاصل کنید که تنظیمات پیشرفته را کلیک کرده و فیلدهای آن را تکمیل کنید.

آموزش ثبت کتاب خود در گوگل پلی استور

گام پنجم: بارگذاری کتاب و فایل جلد کتاب

گام پنجم انتشار کتاب در گوگل پلی بوکز بارگذاری فایل کتاب و پشت جلد کتاب است. این مرحله سرراست است. کافی است فایل های خود را بارگذاری کنید. این فایل ها عبارتند از:طریقه ثبت کتاب در گوگل پلی استور بوکز

زمانی که فایل ها بارگذاری، پردازش و پذیرفته شد، می توانید بازنگری کنندگان محتوا را از طریق وارد کردن آدرس ایمیل آنها اضافه کنید. اینکار موجب دسترسی زودرس به کتاب شما به صورت رایگان خواهد شد و کسانی که ایمیل آنها را وارد کرده اید دسترسی رایگان به کتاب خواهند داشت.

اینکار را بعدا هم می توان انجام داد و از گروهی معتمد خود خواست که کتاب را بصورت رایگان دانلود کرده و مرور کنند و بازخورد خود را ثبت کنند. اینکار موجب افزایش مخاطبان و فروش کتاب خواهد شد.

گام ششم: تعیین قیمت کتاب

در گام ششم انتشار کتاب در گوگل پلی بوکز قیمت کتاب مشخص می شود. اپلیکیشن گوگل پلی بوکز به شما این امکان را می دهد که قیمت های مختلفی برای مناطق مختلف و کشورهای مختلف تعیین کنید. برای اطمینان از جذاب بودن قیمت کتاب در هر منطقه و هر ارزی، بهتر است از این ویژگی آن بهره برداری کنید.

آموزش ایجاد حساب کاربری ناشر در گوگل

گام هفتم: بازنگری و انتشار

گام هفتم انتشار کتاب در گوگل پلی بوکز بازنگری و انتشار کتاب است. تقریبا آماده شده اید. تنها چیزی که مانده است اطمینان از صحت اطلاعات و مرور مجدد تنظیمات است. پس از بازنگری تنظیمات و اطلاعات وارد شده، دکمه Publish را بزنید.

بهتر است قبل از زدن دکمه پابلیش نتیجه مرحله ۵ را مرور کنید و نظرات بازنگری کنندگان را مطالعه کنید. در هر صورت بعد از زدن دکمه پابلیش، ایبوک در اختیار عموم مردم در سراسر جهان قرار می گیرد و می توانند با خرید کتاب، آن را دانلود و مطالعه کنند.

توجه: مطلب زیر ماشینی بوده و با هدف سئو و بهینه سازی بازدید سایت درج شده است. نیازی به خواندن آن نیست

آیا می دانید Google Play Books چیست؟ برای دانلود Google Play Books 5.11.10 یا اپلیکیشن کتابخانه گوگل چکار باید کرد؟ Google Play Books کتابخانه بزرگ گوگل پلی می باشد که توسط Google LLC توسعه و برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.
برای دانلود Google Play Books 5 به عنوان اپلیکیشن گوگل پلی بوک برنامه ایست که کاربران اندروید را قادر میسازد تا به جستجو میان میلیونها کتاب موجود در Google Play، از پرفروشترینها گرفته تا کتابهای کلاسیک جستجو کنند. می توان کتاب خود را در گوگل پلی بوکز منتشر کرده و فروخت.
برنامه Google Play Books برای دانلود کتاب های Ebooks, Audiobooks, and Comics book است. کتابخانه خود را با کتاب‌های گوگل همواره به همراه داشته باشید. در گوگل پلی بوک امکان تغییر سایز فونت، مطالعه آنلاین یا آفلاین و ادامه مطالعه از جایی که باقی مانده را نیز خواهید داشت.
نرم افزار کتابخوان گوگل (برای اندروید) در سرویس گوگل پلی بوک یکی از بزرگترین آرشیو کتاب‌های دیجیتال را در اختیار دارد که امکان مطالعه آخرین کتاب‌های منتشر شده را در محیطی خوانا و دلپذیر دارد. پس Google Play Books v5.10.7 را دانلود کنید و کتاب بخوانید.

نرم افزار اندروید Google Play Books

در گوگل پلی برای تقویت فروش کتاب های موجود در گوگل بوکز یا کتب گوگل است. گوگل بوکز (به انگلیسی: Google Books) که پیش تر با نام گوگل بوک سرچ یا گوگل پرینت عرضه می‌شد، سرویسی است که مورد جستجو را در متن کامل کتبی که ثبت شده اند امکانپذیر کرده است.
از مرورگر دیگری (مانند Chrome یا Safari) برای باز کردن Google Books استفاده کنید؛ اگر مالک کتاب یا مجله هستید و می‌خواهید به Google Books اجازه دهید بخش‌هایی از آن را به عنوان پیش نمایش نشان دهد، حساب کاربری بسازید و کتاب خود را در گوگل پلی بوکز بفروشید.
برنامه گوگل پلی بوکس – Google play Books ؛ اپلیکیشن گوگل پلی بوکس کتابخانه بزرگی است که توسط گوگل برای سیستم عامل اندروید توسعه داده شده است. می توان کتاب خود را در گوگل پلی بوکز منتشر کرد و فروخت یا فروش آن را تقویت کرد.

وقتی کتاب در گوگل پلی بوکز منتشر شود بطور خودکار در گوگل بوکس نیز منتشر می شود.

  • انتشار کتاب در گوگل بوک
  • انتشار کتاب فارسی در گوگل پلی بوکز
  • آپلود کتاب در گوگل بوک
  • برنامه play books چیست
  • بروزرسانی کتابخانه گوگل پلی
  • خرید از گوگل بوک

تقویت روزمه کارشناسی ارشد

  • خواندن کتاب در گوگل
  • دانلود از کتابخانه گوگل
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوک
  • دانلود کامل کتاب از گوگل بوک
  • دانلود کتاب از گوگل بوک اندروید
  • فروختن کتاب خود در گوگل بوکز
  • کتابخانه گوگل فارسی
  • گوگل بوکس و گوگل پلی بوکز
  • گوگل بوک چیست؟
  • گوگل بوک دانلودر
  • گوگل بوک فارسی
  • گوگل پلی بوکز
  • نرم افزار دانلود کتاب از گوگل بوک

آموزش انتشار کتاب در گوگل پلی بوکز

دانلود کتاب از گوگل بوک بصورت رایگان و دانلود رایگان کتاب از گوگل بوک تا حدودی امکانپذیر است. سفارش دانلود کتاب های گوگل بوک پذیرفته می شود. دانلود رایگان کتاب از گوگل بوک – کتابخانه دیجیتال گوگل پلی با ثبت نام در گوگل و ساخت حساب کاربری همکار می توان به بانک عظیمی از کتاب های رشته دانشگاهی دسترسی داشت.
برنامه Google Books Download نرم افزار بسیار مفید برای دانلود انواع کتابهای الکترونیک از جمله پی دی اف می‏باشد که می‏توانید قسمتی و یا تمام کتاب را فقط با لاگین کردن دانلود کرد. نحوه انتشار کتاب در سایت گوگل بوکز (Google books) همراه با فروش کتاب و نحوه دانلود رایگان کتاب از سایت گوگل بوکز به صورت فایل PDF.آموزش بالا بردن فروش کالا در گوگل پلی

  • آیا شما به دنبال این هستید که کتاب های خود را در گوگل پلی با فرمت PDF بفروشید؟
  • چگونه کتابهای گوگل را دانلود کنیم؟
  • انتشار کتاب در گوگل بوکز Google Books چگونه است؟
  • انتشار کتاب در گوگل پلی بوکز Google Play Books چگونه است؟
  • آموزش دانلود کتاب از گوگل بوکس (Google Books)
  • ترفند دانلود رایگان کتاب از گوگل بوک Google Books
  • ترفند دانلود رایگان کتاب از گوگل پلی بوکز
  • چگونه از سرویس Google Books کتاب دانلود کنیم؟

آموزش فروش کتاب خود در گوگل پلی بوکز

سرویس کتاب‌های گوگل کتابخانه‌ای پر از کتاب‌ها و مجلات است. برخی از این کتاب‌ها و مجلات را می‌توان به صورت کامل مطالعه نمود و برخی هم تعدادی از صفحات در اختیار کاربر است. آموزش دانلود کتاب رایگان از آمازون ۲۰۲۰ دانلود رایگان کتاب های گوگل بوکز و در موارد خیلی خاص و نایاب نحوه خرید کتاب از آمازون یا خرید کتاب از گوگل بوکز و یا خرید کتاب از انتشارات ترجمک.ناشر کتاب پرستاری

  • بهترین سایت دانلود کتاب
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوک
  • نرم افزار دانلود کتاب از گوگل بوک
  • چگونه کتاب دانلود کنیم
  • گوگل بوک فارسی
  • Google Book Downloader
  • دانلود Google book Downloader
  • روش دانلود کتاب از گوگل بوکز
  • اسکریپت google book downloader را نصب کنید.
  • دانلود کتاب از گوگل بوک اندروید

چگونه از سرویس Google Books کتاب دانلود کنیم؟

می‌توانید بعضی از کتاب‌ها و مجله‌ها را بارگیری کنید تا در فرصت دیگری بخوانید یا چاپ کنید. سرویس کتاب گوگل یکی از بهترین سرویس های گوگل محسوب می‏شود که حاوی تعداد زیادی کتاب است.
آموزش تقویت فروش کتاب خود در گوگل پلی بوکس (Google Play Books) با چند کلیک ساده. طریقه انتشار و فروش کتاب فارسی در گوگل پلی بوکز در هشت مرحله آموزش داده شده است. دانلود, دانلود نرم افزار , دانلود کتاب, دانلود کتاب از گوگل بوکس,(Google Books) ,آموزش دانلود کتاب از گوگل، انتشار کتاب برای دانلود کتاب از گوگل بوکس.
تا بحال کتابی را از گوگل بوک خریداری کرده اید؟ می دانید چطوری کتاب خود را در گوگل پلی بوکز یا گوگل بوک بفروشید؟ سرویس کتاب‌های گوگل کتابخانه‌ای پر از کتاب‌ها و مجلات است. برای ثبت کتاب های فارسی در کتابخانه آنلاین گوگل قبل از هر چیز مطمئن شوید کتاب مورد نظر در سایت ثبت نشده باشد. سپس فایل کتاب را در گوگل بوکز به صورت PDF بارگیری کنید.

توجه: مطلب زیر ماشینی بوده و با هدف سئو و بهینه سازی بازدید سایت درج شده است. نیازی به خواندن آن نیست

ایبوک چیست؟ چگونه در ایران ایبوک منتشر کنیم؟ به صورت تکنیکی و خیلی دقیق کتابی را می‌توان بصورت الکترونیک منتشر کرد. تولید کتاب الکترونیکی می‌تواند با سرعت بسیار زیادی نسبت به کتاب‌های کلاسیک صورت گیرد و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های چاپ آن را منتشر کنیم. آموزش ۰ تا ۱۰۰ ساخت کتاب الکترونیکی به صورت قدم به قدم بخوانید.
پیدا کردن ایده برای تولید محتوای کتاب الکترونیکی و جزئیاتی که نیاز دارید برای تولید محتوای کتاب الکترونیکی منتشر کنند، چگونه تولید محتوا را شروع کنیم؟
راهنما جامع کسب درآمد آنلاین با فروش کتاب الکترونیکی: به ویژه انتشار و فروش آنلاین کتاب الکترونیکی یا همان ایبوک. کتاب خودتان را بنویسید و در آمازون منتشر کنید و به درآمد آنلاین نامحدودی دست یابید. البته کتاب باید به زبان انگلیسی باشد که بتوان به کیندل تبدیل کرد و در امازون منتشر کرد.دانلود ایبوک حسابداری

  • Ebook کتاب الکترونیکی چیست؟
  • چرا باید به فکر ساخت کتاب الکترونیکی باشیم؟
  • چگونه اولین کتاب الکترونیکی خود را بنویسیم؟
  • چگونه بنویسیم، منتشر کنیم و معرفی کنیم؟‎
  • چگونه کتاب الکترونیک بنویسم و منتشر کنیم؟
  • چگونه کتاب الکترونیک بنویسیم و منتشر کنیم؟
  • چگونه کتاب الکترونیکی تولید کنیم؟
  • کتاب الکترونیک یا ای‌بوک چیست؟
  • مراحل طراحی کتاب الکترونیکی چیست؟

انتشار کتاب در آمازون

ایبوک چیست؟ مراحل آپلود کتاب و تبدیل آن: اگر خودتان کتاب خود را منتشر می کنید، اسم خود را در این قسمت وارد کنید. چگونه یک eBook در آمازون بفروشیم باید بدانید که آمازون فقط فرمت کیندل ایبوک ها را قبول می کند، که همین باعث می شود کتاب فارسی را نتوانیم در امازون منتشر کنیم زیرا کیندل از فارسی پشتیبانی نمی کند. چگونه در انتشار کتاب دیجیتال ترجمک کتاب منتشر کنیم؟
اما درباره‌ی اینکه چگونه کتاب منتشر کنیم، کتابمان را به صورت الکترونیکی منتشر کنیم؟ الان اگر من کتاب الکترونیکی بنویسم و به شما بدهم بدون ناشر و فیپا خطرناک است. در این یادداشت، روند تولید کتاب الکترونیکی از محتواهای تولیدشده را در فضای مجازی نشان می دهیم. الکترونیکی که در قالب فایل‌های PDF یا ePUB منتشر می‌شوند. درباره آموزش ساخت کتاب الکترونیکی بیشتر صحبت کنیم.چاپ ایبوک مهندسی

  • آموزش تصویری ساخت نشریه الکترونیکی
  • آموزش ساخت کتاب الکترونیکی برای آندروید
  • چگونه کتاب الکترونیکی بسازیم
  • چگونه کتابمان را در سایت آمازون منتشر کنیم؟
  • ساخت کتاب الکترونیکی pdf
  • ساخت کتاب الکترونیکی با ایندیزاین
  • ساخت کتاب الکترونیکی با گوشی اندروید
  • ساخت کتاب الکترونیکی پیشرفته
  • کتاب الکترونیکی چگونه ساخته می‏‌شود؟
  • نرم افزار ساخت کتاب الکترونیکی

چاپ کتاب الکترونیک

ایبوک چیست؟ فراموش نکنید، اگر کتاب الکترونیکی را چاپ می‌کنید، قبل از جابه‌جایی، پرونده خود را به فرمت Kindle تبدیل کنید. کسب درآمد دلاری از طریق نوشتن کتاب: سایت گوگل پلی استور نه تنها برای فروش کتاب الکترونیکی کاربرد دارد، بلکه امکانات این سایت در سایت‌های دیگر از قبیل آمازون منتشر شود.
راهنمای دانلود کتاب و ساخت کتاب الکترونیکی را بخوانید. شما می خواهید به یاد بگیرند که چگونه یک کتاب الکترونیک ایجاد کنید؟ بیایید با نگاهی به مراحل سریع که در ایجاد کتاب الکترونیکی نقش دارند ، شروع کنیم و در ادامه به جزئیات بیشتری می پردازیم. راهنمایی برای چاپ کتاب PDF | چاپ کتاب با فرمت pdf پی دی اف را بخوانید.
نشر الکترونیک و انتشار کتاب در ترجمک: بیش از ۱۰۰۰ ناشر و مولف. کتاب‌های خود را برای فروش الکترونیکی در انتشارات ترجمک منتشر کرده‌اند. چگونه در وب یک کتاب ارزان بسازیم و منتشرکنیم؟ پس بیائید با هم اولین کتابمان را منتشر کنیم. اولین قدم طراحی جلد کتاب است.

چطور در آمازون کتاب بفروشیم

ایبوک چیست؟ چطور در آمازون کتاب منتشر کنیم. انتشار کتاب در آمازون نیاز به شناخت مراحل فرایند چاپ ثبت و انتشار دارد. برای این کار می توانید از سرویس نشر خارجی ترجمک استفاده کنید.
کتاب الکترونیک و چگونه کتاب الکترونیکی تولید کنیم؟ تولید کتاب الکترونیکی می‌تواند با سرعت بسیار زیادی نسبت به کتاب‌های کلاسیک صورت گیرد و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های چاپ آن را منتشر کرد. اما آموزش ساخت کتاب الکترونیکی در ۸ دقیقه بخوانید و روش‌های متفاوتی برای ساخت کتاب الکترونیکی وجود داره، مثلا استفاده از نرم‌‌ افزار‌ حرفه‌ای Adobe InDesign یا یا مایکروسافت ورد.
آموزش ساخت کتاب الکترونیکی؛ چگونه کتاب الکترونیکی بسازیم؟ برای اینکه بتوانید کتاب الکترونیکی مورد نظر خود را تولید کنید باید با فرایند انجام این کار و مراحل اجرایی آشنا شوید.دانلود ایبوک پرستاری

  • Ebook کتاب الکترونیکی چیست؟
  • اموزش ساخت کتاب الکترونیکی با ورد
  • آموزش ۰ تا ۱۰۰ ساخت کتاب الکترونیکی
  • آموزش ساخت کتاب الکترونیکی
  • چرا باید به فکر ساخت کتاب الکترونیکی باشیم؟
  • چگونه کتاب الکترونیکی بسازیم؟
  • چگونه کتاب الکترونیکی بسازیم؟
  • چگونه کتاب الکترونیکی خود را منتشر کنید
  • ساخت کتاب الکترونیکی با نرم افزار ایندیزاین؟
  • مراحل طراحی کتاب الکترونیکی چیست؟

مرحله تحقیق تا ساخت کتاب الکترونیکی

ایبوک چیست؟ در این مقاله ما قدم به قدم از مرحله تحقیق تا ساخت کتاب الکترونیکی را به شما آموزش میدهیم. ساده ترین روش ساخت کتاب الکترونیکی pdf است. توجه شود Word Pad و Word برنامه هایی هستند که در تمام سیستم ها موجود است . قدم دوم، تبدیل فایل متن با فرمت doc یا هر فرمت دیگری به فرمت PDF که فرمت معمول کتاب الکترونیک است.چاپ ایبوک پزشکی

  • آموزش ساخت کتاب الکترونیکی برای آندروید
  • تبدیل کتاب به کتاب الکترونیکی
  • چگونه کتاب الکترونیکی بنویسیم
  • چگونه کتاب الکترونیکی خود را بفروشیم
  • ساخت کتاب الکترونیکی pdf
  • ساخت کتاب الکترونیکی پیشرفته
  • کتاب الکترونیکی چگونه ساخته می‏‌شود؟
  • نرم افزار ساخت کتاب الکترونیکی
  • نرم افزار ساخت کتاب ورق زن

نوشتن کتاب الکترونیک

ایبوک چیست؟ چگونه کتاب الکترونیک بنویسیم و منتشر کنیم؟ نوشتن کتاب الکترونیک و انتشار آن در اینترنت کار بسیار ساده‌ای است. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک کتاب الکترونیک یا همان ای‌بوک تهیه کنید.
Ebook کتاب الکترونیکی چیست؟ چرا باید به فکر ساخت کتاب الکترونیکی باشیم؟ مراحل طراحی کتاب الکترونیکی چیست؟ چگونه کتاب الکترونیکی بسازیم؟ روش‌های متفاوتی برای ساخت کتاب الکترونیکی وجود داره، مثلا استفاده از نرم‌‌ افزار‌ حرفه‌ای Adobe InDesign یا مایکروسافت ورد و یا نرم افزار آنلاین ریدی.
این روزها خواندن کتاب‌های الکترونیکی که در قالب فایل‌های PDF یا ePUB منتشر می‌شوند. آموزش ساخت کتاب الکترونیکی صحبت کنیم. چگونه پست وبلاگ بنویسیم و چطور کتاب الکترونیکی بنویسیم؟ برای نوشتن کتاب الکترونیکی ایده دارید؟ کتاب الکترونیکی بسیار هدفمند است و می تواند ایده های بسیاری را در حجم کم تر منتقل کند.

چگونه کتاب بنویسیم؟

ایبوک چیست؟ در این مقاله تمامی مراحل نوشتن کتاب تا چاپ قدم به قدم توضیح داده می‌شود. همچنین روش نوشتن کتاب و انتشار کتاب فیزیکی و الکترونیک بحث می شود. ساخت کتاب الکترونیکی pdf و سئوال چگونه کتاب الکترونیکی بسازیم یا نرم افزار نوشتن کتاب الکترونیکی و ساخت کتاب الکترونیکی پیشرفته بحث می شود.
خدمات تبدیل کتاب به کتاب الکترونیکی، ساخت کتاب الکترونیکی با ایندیزاین و همچنین ساخت کتاب الکترونیکی با گوشی اندروید در وبلاگ انتشارات ترجمک بحث شده و این خدمات ارائه می شود. از خدمات نشر الکترونیک ترجمک بهره بگیرید.

6 نظر

    • کاربر گرامی: از ارتباط گرفتن شما سپاسگزاریم. لطفا از طریق فرم تماس موجود در این لینک با ما در ارتباط باشید.

  1. علی رضا علی رضا

    سلام و احترام
    من ساکن کشور ترکیه هستم یک کتاب الکترونیک در گوگل پلی بارگزاری کرده ام تمام مراحل را رفته حتی حساب بانکی من هم تایید شده اما در آخر می گوید کتاب زنده یا فعال نیست

    • علی رضای عزیز
      گوگل کتاب را در صورتی قبول می کند که قبل از انتشار در گوگل بوکز در نشر دیگری توزیع شده باشد و آنلاین باشد. حفظ حقوق مولف کتاب به عهده ناشری است که کتاب را منتشر می کند و سپس برای توزیع بهتر از گوگل نیز کمک می گیرد. آیا کتاب شما توسط ناشر دیگری عرضه شده است؟ فرمت کتاب الکترونیک شما چیست؟ زبان و تعداد صفحات؟ لطفا مشخصات بیشتری بفرستید تا دقیق تر راهنمایی کنیم. پایدار باشید

  2. بابک بابک

    سلام سوال من این هست که آیا نویسندگان داخل ایران هم میتونن از این امکان استفاده کنند یا نه. بخاطر تحریم بانکی و …و آیا مخاطبان خارج از ایران بخاطر مشکلات تحریمی میتونن کتاب های نویسنده های دداخل در این پلت فرم را خریداری کنن.

    • سلام، اگر بخواهید از طریق خود-انتشاری و فردی اقدام کنید، به منبعی برای حمایت کپی رایت و همچنین مجرایی برای دریافت وجه کتاب و ارسال کتاب نیاز دارید که تا حدودی مشکل است اما غیرممکن نیست. ترجمک زیرساخت لازم برای انتشار کتاب در خارج از ایران (با کپی رایت CC) را دارد. می توانید از این امکانات استفاده نمایید. پایدار باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *